Ooooh, jij bent 'de moderne vrouw'! Had dat eerder gezegd!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.
Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Had ik je toch niet helemáál goed ingeschat.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
Als je cosmetica door narcotica vervangt ben ik het ten voete uit!![]()
zo ijdel als de dames zijn de heren niet hoor. er is geld, er is genoeg tijd. ik ben erg benieuwd of de dames in het huis, net als jij, er absoluut geen interesse in zullen hebben! ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ze direct over klassieke rolverdelingen zullen gaan klagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar mijn "nee" op gebaseerd is ging het niet om, het begon met de suggestie dat de dames van kleding houden en dus het zelf kleding maken interessant zouden vinden. Je ging daarin even voorbij aan het feit dat de heren ook ijdel genoeg zijn om zich goed te willen kleden.
Zelf kleding maken is duur en tijdrovend en de moderne vrouw kan haar tijd en geld dus beter besteden.
Als je dan toch wilt weten waar mijn "nee" op gebaseerd is als mij in het huis gevraagd zou worden of ik kleding zou willen leren maken dan is dat gebaseerd op het feit dat ik daar gewoon absoluut geen interesse in heb.....
Joh, ze zitten toch allemaal in de Gouden Kooi omdat ze het in de buitenwereld niet gered hebben...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het noemen van het merk Aston Martin Nena een AM op gaat leveren![]()
Ze moeten gewoon allemaal eens wat nuttigs gaan doen, iets waarmee ze in de buitenwereld ook nog wat kunnen.
Ik denk dat Natasia het vruchtvlees noemt omdat schelp- en schaaldieren ook wel "fruits de mer" genoemd worden.... zeevruchten dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef avonne het volgende:
raadseltje...
volgens mij heet het visvlees of niet?
als je nou gewoon eens op Favorieten klikt en dan op toevoegen, dan ben je er ookquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
MANIAK!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
gaan we weerquote:Op maandag 29 januari 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
TVP
nee, ze legde het goed uit "van fruit noem je het vruchtvlees"quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia het vruchtvlees noemt omdat schelp- en schaaldieren ook wel "fruits de mer" genoemd wordt.... zeevruchten dus.
Nee daarom is het ook zo mooi dat ze nog een kans hebben om wat op te bouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef demins het volgende:
Joh, ze zitten toch allemaal in de Gouden Kooi omdat ze het in de buitenwereld niet gered hebben...
Wie niet.......quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Wie heeft gezegd dat Natasia teveel schreeuwt?
1 van de werksters, heb ik het ideequote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
vroeg ik mij ook al af?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Het lijkt me ook een onjuiste aanname dat het in de Kooi makkelijker zou zijn dan daarbuiten! En dan moeten ze ook nog eens 24/7 het 'spel spelen'.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daarom is het ook zo mooi dat ze nog een kans hebben om wat op te bouwen![]()
En dat redden ze ook weer niet....... ze proberen het niet eens.
Ach ja, zoals Natasia al zei: ze zijn eigenlijk de hele dag te druk om ook nog eens stemoefeningen te kunnen doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef demins het volgende:
Het lijkt me ook een onjuiste aanname dat het in de Kooi makkelijker zou zijn dan daarbuiten! En dan moeten ze ook nog eens 24/7 het 'spel spelen'.
Vast iemand die het leven in de kooi ondraaglijk is gaan vinden, en kiest voor een snelle dood! Bart???quote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
Dat mag je best hardop zeggen, hoor!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
het is worstenbrood ipv worstebrood
Niet voor mijquote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
taalpurist in tha housequote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |