Geschiedenis is voor nerds.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een echte topper zonder geschiedenis![]()
Volgens mij is dit het enige waar Ajacieden en Feyenoorders het met elkaar over eens zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Er is maar één klassieker in Nederland.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
Ajax - Feyenoord 1-3
Zeker, morgen eens dvdtje van vorig jaar kijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige waar Ajacieden en Feyenoorders het met elkaar over eens zijn.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige waar Ajacieden en Feyenoorders het met elkaar over eens zijn.
De wedstrijd van oktober of toch de play-offs?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, morgen eens dvdtje van vorig jaar kijken![]()
Typisch voor de gloryhunters bij PSV en AZ.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Geschiedenis is voor nerds.
Daar win je geen CL of kampioenschappen mee. AZ en PSV is een echte kwaliteits-strijd, en altijd een bijzondere clash tussen twee type strijdwijzen. Alleen wint PSV altijd.
Joh tot 5 jaar geleden stelde AZ niks voor dus snap nie waar je die bijzondere clash vandaan haalt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Daar win je geen CL of kampioenschappen mee. AZ en PSV is een echte kwaliteits-strijd, en altijd een bijzondere clash tussen twee type strijdwijzen. Alleen wint PSV altijd.
Daarom staat Ajax ook boven az idd, az is zo geweldig enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Nog steeds niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Joh tot 5 jaar geleden stelde AZ niks voor
Inderdaad. Als AZ over 25 jaar nog steeds een constante top 3 klant is dan mogen ze aanspraak maken op dergelijke termen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Joh tot 5 jaar geleden stelde AZ geen kanker voor dus snap nie waar je die bijzondere clash vandaan haalt.
Denk het niet, dan is Scheringa dood.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef Adidah het volgende:
[..]
Inderdaad. Als AZ over 25 jaar nog steeds een constante top 3 klant is dan mogen ze aanspraak maken op dergelijke termen.
Ja toch bboyquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit word een vernedering door Ajax van Feyenoord kan niet anders.
Alles kan hequote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit word een vernedering door Ajax van Feyenoord kan niet anders.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Dit filmpje en die reactie's maakten mij aan het lachen
Hoe eerder, hoe beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:59 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Denk het niet, dan is Scheringa dood.
Ik denk dat gefrustreerde Buijs een rode krijgt..quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
Ajax - Feyenoord 1-3
0-1: Harry
0-2: Buijs
1-2: Stuntelaar
1-3: Harry
Rode kaart: Leonardo '56
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij loopt er altijd als een mongool bij
schop schop schop hem neer, schop die ajacied neer !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Grimm het volgende:
Hehe, vol in z'n bek, denk dat z'n neus krom ervan staatquote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schop schop schop hem neer, schop die ajacied neer !
zou mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hehe, vol in z'n bek, denk dat z'n neus krom ervan staat
Onzin, gebeurt aan de 'andere kant' net zo goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Typerend Feyenoord gedrag, dat dan weer wel![]()
heej vette pad, moe je soms 'n koekie?quote:
Dat is een goede!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
heej vette pad, moe je soms 'n koekie?
[afbeelding]
heej een dansende neus als sig. Ben jij toevallig een van die dansende vak 410 josti's? met 'n lekker pakje fristi erbij, lievvvquote:Op maandag 29 januari 2007 20:36 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dat is een goede!
Ho wacht, niet grappig.
Iedereen maakt zielige opmerkingen enzquote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat wil je, met die kansloze supporters uit 020.
Klopt, maar hoort erbijquote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Iedereen maakt zielige opmerkingen enz![]()
Echt niet alleen Ajacieden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |