Lijk me sterk die dreiging, gebeurt nooit wat bij de arenaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef BiMeWet het volgende:
Lijstje wordt geupdate op 't moment, en die ME-operatie bedoelde ik de grootste operatie in Amsterdam mee (zal het ook maar meteen ff updaten). Stond ergens op een ajax-supporterssite waar men zat te kloten met feyenoord supporters (las 't net toen ik een foto zocht).
Zou best kunnen, is over het algemeen idd. vrij rustig.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Lijk me sterk die dreiging, gebeurt nooit wat bij de arena
Andersom ook niet. Jammer dat je tegenwoordig niet meer van die monsterscores hebt.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zal iig never meer voor gaan komen![]()
![]()
8-2 vind ik een stuk mooierquote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee maar wel een prachtige uitslag
22-10-2006 hadden we toch wel de kans om écht een monsterscore neer te zetten. Het was ook een beetje een dubbel gevoel in het uitvak. We wonnen van jullie, maar we hadden het nagelaten om jullie echt te vernederen. Gemiste kans.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Andersom ook niet. Jammer dat je tegenwoordig niet meer van die monsterscores hebt.
Hopelijk gebeurt het komend weekend.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
22-10-2006 hadden we toch wel de kans om écht een monsterscore neer te zetten. Het was ook een beetje een dubbel gevoel in het uitvak. We wonnen van jullie, maar we hadden het nagelaten om jullie echt te vernederen. Gemiste kans.
Groningen heeft wel een betere voorhoede dan Feyenoord. Maar ik verwacht, zeker thuis, een overwinning. Geen monsterscore, iets van 2-1.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Originele_Naam het volgende:
Ach ja, hoe 020 tegen groningen speelde, ik zou er niet veel van verwachten jongens
Boeit helemaal niks. Feijenoord kan 5 wedstrijden als een drol spelen maar dan wel ineens de arena winnen. Bij die wedstrijden weet je het haast nooit.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Originele_Naam het volgende:
Ach ja, hoe 020 tegen groningen speelde, ik zou er niet veel van verwachten jongens
Inderdaad. Daarom snap ik niet dat alle Ajacieden hier zo'n grote bek hebben dat feyenoord wel even opgerolt gaat worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Boeit helemaal niks. Feijenoord kan 5 wedstrijden als een drol spelen maar dan wel ineens de arena winnen. Bij die wedstrijden weet je het haast nooit.
We zien wel, ik vind jouw post nog ergens op slaan, maar van die mensen die iets roepen zonder het uit te leggen. Maar toch denk ik zeker dat Feyenoord gaat winnen, ze draaien nu wat beter dan Ajaxquote:Op maandag 29 januari 2007 13:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Groningen heeft wel een betere voorhoede dan Feyenoord. Maar ik verwacht, zeker thuis, een overwinning. Geen monsterscore, iets van 2-1.
Waar baseer je dat op dan? Vind ze niet al te best spelen namelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
We zien wel, ik vind jouw post nog ergens op slaan, maar van die mensen die iets roepen zonder het uit te leggen. Maar toch denk ik zeker dat Feyenoord gaat winnen, ze draaien nu wat beter dan Ajax
Tsja dat zegt niets. Feyenoord had vorig jaar nog de kans om écht kampioen te worden, maar er werd aan het einde van het seizoen nagelaten om te winnen van clubjes als ADO Den Haag en NAC. Maar het is nou eenmaal niet gebeurd.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
22-10-2006 hadden we toch wel de kans om écht een monsterscore neer te zetten. Het was ook een beetje een dubbel gevoel in het uitvak. We wonnen van jullie, maar we hadden het nagelaten om jullie echt te vernederen. Gemiste kans.
in '99 worden we afgemaakt door jullie en worden we landskampioen, en in jaren waarin we als een stuk stront spelen winnen we. Valt geen touw aan vast te knopen....quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
We zien wel, ik vind jouw post nog ergens op slaan, maar van die mensen die iets roepen zonder het uit te leggen. Maar toch denk ik zeker dat Feyenoord gaat winnen, ze draaien nu wat beter dan Ajax
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Uh NAC - Feyenoord en Feyenoord - RKC alweer vergeten ?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |