Welke 'doodkampen' Meki? Hezbollah heeft Libanon en haar burgers niets anders dan ellende gebracht. Hezbollah is nu ook een zeer destabiliserende factor in de wederopbouw van Libanon. Het zijn gestoorde radicalen die het niets uitmaakt om onschuldige burgers in het ongeluk te storten voor hun 'jihad'.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar je weet niet waarom Hezbollah dat doet he ??
omdat er honderen kinderen in de doodkampen van Israel zonder enige proces
Je hebt het o.a. over doodgevangenissen, bij mij zegt dood iets van: niet ademend en stinkend en toevallig denkt ongeveer 99% van de wereldbevolking zo over de dood, maar dat zal wel allemaal aan ons liggen mekiquote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen worden gevangen gehouden onder omstandigheden die in strijd zijn met het Internationaal Recht en het Verdrag voor de Mensenrechten: de cellen zijn overvol, onhygiënisch en slecht geventileerd, het luchten is heel beperkt.
wens, verwensing.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Meki het volgende:
is dat een doodsbedreiging ??
Israelische gevangenissen waar honderen onschuldige kinderen vastzitten in slechte omstandigheden .quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Welke 'doodkampen' Meki? Hezbollah heeft Libanon en haar burgers niets anders dan ellende gebracht. Hezbollah is nu ook een zeer destabiliserende factor in de wederopbouw van Libanon. Het zijn gestoorde radicalen die het niets uitmaakt om onschuldige burgers in het ongeluk te storten voor hun 'jihad'.
het zijn doodgevangenissen lees maar.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het o.a. over doodgevangenissen, bij mij zegt dood iets van: niet ademend en stinkend en toevallig denkt ongeveer 99% van de wereldbevolking zo over de dood, maar dat zal wel allemaal aan ons liggen meki
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
Meki, al geprobeerd miljoenen eurootjes te verdienen met het smokkelen van drugs naar Turkijke of Marokko?
Ja, dit zou je eigenlijk kunnen lezen als doodverwensing ja als die slachtofferrol je lekker ligt, ik ben zulks een belhamel [afbeelding]
Wat is het belang van Israël om honderden onschuldige burgers vast te houden? Heeft Israël soms last van verveling en heeft deze staat geld teveel?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische gevangenissen waar honderen onschuldige kinderen vastzitten in slechte omstandigheden .
zij hebben geen recht op eerlijke proces.
Israel heeft geen belang erbij omdat Vader USA het allemaal tegenhoudtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat is het belang van Israël om honderden onschuldige burgers vast te houden? Heeft Israël soms last van verveling en heeft deze staat geld teveel?
Ach Meki. Waarom zie ik dan foto's van Palestijnse kinderen in de outfit van zelfmoordenaars? Waarom zie ik Palestijnse kinderen stenen gooien en bewust de confrontatie opzoeken? Waarom worden de Palestijnse kinderen gebruikt door terroristische organisaties? Waarom beschermen deze ouders hun kinderen niet? Waarom zijn (veel of sommige?) Palestijnse moeders er trots op dat hun kind bewust de dood heeft gezocht door een zelfmoordaanslag waarbij onschuldige burgers zijn omgekomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef Meki het volgende:
doodskampen in Israel
http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=78&sid=28901
De eerste zin is mij onduidelijk. Verklaar je nader.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft geen belang erbij omdat Vader USA het allemaal tegenhoudt
het is gewoon een feit dat Israel Palestijnse kinderen vastzet in doodskampen van Israel
het toegeven voor deze misdaad is moeilijk maar ontken het niet het gebeurt en moet snel ophouden
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ach Meki. Waarom zie ik dan foto's van Palestijnse kinderen in de outfit van zelfmoordenaars? Waarom zie ik Palestijnse kinderen stenen gooien en bewust de confrontatie opzoeken? Waarom worden de Palestijnse kinderen gebruikt door terroristische organisaties? Waarom beschermen deze ouders hun kinderen niet? Waarom zijn (veel of sommige?) Palestijnse moeders er trots op dat hun kind bewust de dood heeft gezocht door een zelfmoordaanslag waarbij onschuldige burgers zijn omgekomen?
Die laatste vraag klopt niet maar voor de rest is wel wat te zeggen of praat jij de Praagse lente ook goedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ach Meki. Waarom zie ik dan foto's van Palestijnse kinderen in de outfit van zelfmoordenaars? Waarom zie ik Palestijnse kinderen stenen gooien en bewust de confrontatie opzoeken? Waarom worden de Palestijnse kinderen gebruikt door terroristische organisaties? Waarom beschermen deze ouders hun kinderen niet? Waarom zijn (veel of sommige?) Palestijnse moeders er trots op dat hun kind bewust de dood heeft gezocht door een zelfmoordaanslag waarbij onschuldige burgers zijn omgekomen?
De veiligheidsraad stond Israel bijna altijd te veroordelen voor hun misdadenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De eerste zin is mij onduidelijk. Verklaar je nader.
Nogmaals welke 'doodskampen' en nogmaals welk belang heeft Israël om onschuldige burgers vast te houden?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
confrontatie. Israeliers horen daar niet in de Palestijnse gebieden
de kinderen zijn de provocatie van Israel beu . Natuurlijk voeren zij actie
Maar waarom krijgen die kinderen geen eerlijk proces ??
en waarom worden ze vastgehouden in doodskampen ?
Ja, dat is eerlijk, maar dat is geen antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
De veiligheidsraad stond Israel bijna altijd te veroordelen voor hun misdaden
USA heeft dat altijd tegengehouden met een veto
is dat eerlijk ??
doodskampen zijn de Israelische gevangenissen waar de kinderen zitten vastgezet.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nogmaals welke 'doodskampen' en nogmaals welk belang heeft Israël om onschuldige burgers vast te houden?
Wat is het belang van Israel bij het slopen van de Palestijnse economie, zie de bloemteelt.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nogmaals welke 'doodskampen' en nogmaals welk belang heeft Israël om onschuldige burgers vast te houden?
eerlijk voor de joden en Israelquote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ja, dat is eerlijk, maar dat is geen antwoord op mijn vragen.
De VS houdt niet alles tegen al blijven ze een rijk land sponseren al is daar wat voor te zeggen met die mafketels als buurlanden.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
doodskampen zijn de Israelische gevangenissen waar de kinderen zitten vastgezet.
Israel hoeft daarbij geen belang te hebben . want die doen toch alles wat ze willen
de VN kan ze toch niet veroordelen omdat USA het tegenhoudt met een VETO
Welk belang heeft Iran bij het in verhouding zeer kleine grondgebied dat Israël inneemt?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is het belang van Israel bij het slopen van de Palestijnse economie, zie de bloemteelt.
het is niet te vergelijken net als een massavernietiginskampen maar die kant gaat Israel op.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De VS houdt niet alles tegen al blijven ze een rijk land sponseren al is daar wat voor te zeggen met die mafketels als buurlanden.
Welke doodkampen Meki, welke doodkampen of zie jij een penitentiaire inrichting als massavernietiingskamp?
er is genoeg plaats in USA voor Israelquote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Welk belang heeft Iran bij het in verhouding zeer kleine grondgebied dat Israël inneemt?
[afbeelding]
Wie heeft de Palestijnse economie eigenlijk gesloopt. Israël of de terroristen?
Wie houdt de export van Palestijnse bloemen tegenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Welk belang heeft Iran bij het in verhouding zeer kleine grondgebied dat Israël inneemt?
[afbeelding]
Je propagandaplaatje is niet echt accuraat. Sinds wanneer zijn India, de Filipijnen, Sri Lanka e. a Islamitisch?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is genoeg plaats in het Midden- Oosten voor de burgers van de VS.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
er is genoeg plaats in USA voor Israel
Het staat iedereen vrij om het kleine grondgebied van de staat Israël op te zoeken op een landkaart, de wereldbol of op internet. Ook wel interessant om het grondgebied van Israël te vergelijken met de islamitische buren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je propagandaplaatje is niet echt accuraat. Sinds wanneer zijn India, de Filipijnen, Sri Lanka e. a Islamitisch?
Het gaat op dit plaatje om landen waar veel islamieten wonen, dat is in de landen die jij noemt zeker zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je propagandaplaatje is niet echt accuraat. Sinds wanneer zijn India, de Filipijnen, Sri Lanka e. a Islamitisch?
Ik zie een soldaat zichzelf voor schut zetten en een stel lachende kinderenquote:
In die landen is 5 tot 10 % Moslim. Dan zou Nederland en de rest van West-Europa ook groen gekleurd moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Het gaat op dit plaatje om landen waar veel islamieten wonen, dat is in de landen die jij noemt zeker zo.
Ze zijn er iig stontvervelend voor de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In die landen is 5 tot 10 % Moslim. Dan zou Nederland en de rest van West-Europa ook groen gekleurd moeten zijn.
Dus de verzetsmensen in WOII tegen de Duitsers, waren ook terroristen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef Arjan het volgende:
Als je dmv terreur voor je land opkomt ben je terrorist. Punt.
is de rest van de bevolking net zo dom als toi?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze zijn er iig stontvervelend voor de rest van de bevolking.![]()
Kun je dit toelichten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze zijn er iig stontvervelend voor de rest van de bevolking.![]()
Ik neem aan dat Sp3 en Drugshond notes maken van dit soort anti-semitische uitspattingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
DE JODEN VERGIFTIGEN TROUWENS OOK HET WATER IN DE PUT EN ZE GEBRUIKEN HET BLOED VAN KINDEREN VOOR HUN GEHEIME RITUELEN!!!!!
WE MOETEN ZE ALLEMAAL VERBRANDEN!!!!!
Ik neem aan dat ze als volleerd mod's ook de humor er wel van inzien, het is namelijk een bekende Middeleeuwse verdachtmaking door anitsemieten die prima aansluit bij de uitspraken van lieden zoals Meki en jjij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sp3 en Drugshond notes maken van dit soort anti-semitische uitspattingen.
Als jij het sarcasme er niet in ziet had jij dan 5 uur geleden niet al naar bed gemoeten?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sp3 en Drugshond notes maken van dit soort anti-semitische uitspattingen.
Ik kom alleen slechts voor slachtoffers en kinderen en baby´squote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze als volleerd mod's ook de humor er wel van inzien, het is namelijk een bekende Middeleeuwse verdachtmaking door anitsemieten die prima aansluit bij de uitspraken van lieden zoals Meki en jjij.![]()
* note++ *quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kom alleen slechts voor slachtoffers en kinderen en baby´s
ik ben geen antisemiet
al zie ik dat je humor daarin hebt
als ik zeg dat ik geen antisemiet ben is dat zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Flikker op Mekije bent voornamelijk een vervelende jank-marokkaan die niet weet waar hij het over heeft.
Mjah, Der Ewige Jude is ook zo'n typische verdachtmaking. Met een gemene onderliggende boodschap.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze als volleerd mod's ook de humor er wel van inzien, het is namelijk een bekende Middeleeuwse verdachtmaking door anitsemieten die prima aansluit bij de uitspraken van lieden zoals Meki en jjij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |