Moe je ff googlen, er is zo usa site waar je veel series kunt kijken onlinequote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef L-IS het volgende:
weet iemand een goede site waar je de eerste episodes van season 1 kunt bekijken? Torrents werken niet meer goed en kan het nergens vinden..
was toen nog niet aan het kijken
via newsgroups welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef L-IS het volgende:
weet iemand een goede site waar je de eerste episodes van season 1 kunt bekijken? Torrents werken niet meer goed en kan het nergens vinden..
was toen nog niet aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:11 schreef TwyLight het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Ja precies...dat had ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Erg goede aflevering, stukje met Sucre. Ik zat echt zo van "doe dat nou niet:.
Dat word dan zeker een tof stukje!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat ik me afvroeg, Sara is toch 'vastgehouden' door Kellerman. Scofield en Burrows reizen nu nog samen met Kellerman, mocht een van de 3 erachter komen dat Kellerman Sara al 'kent' dan kan het nog wel eens vreemd lopen.
Net zo veel als T-Bag en Haywire.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat word dan zeker een tof stukje!En hopelijk komt T-Bag en Haywire weer voor in de volgende eps.
Voor de rest mag er van mij iets gebeuren met Sucre, want die voegt echt helemaal niks toe.![]()
Zeg dat wel. Maar even dacht ik dat hij iets raars met dat meisje ging doen...quote:
Ja ik ook toen ik het promo filmpje had gezien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef Mavro het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Maar even dacht ik dat hij iets raars met dat meisje ging doen...
Als zijn plannetje met de broers mislukt naait hij ze er gewoon bij. Dus hij heeft 2 outs zeg maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef magnifor het volgende:
Een goed episode. Ik denk niet dat Kellerman de twee broertjes gaat naaien. Al die tijd heeft de president geen contact opgenomen en nu alles naar buiten is gekomen zegt ze opeens sorry. Dat weet Kellerman, tuurlijk zal hij misschien twijfelen maar ik denk dat die gedachte de doorslag zal geven.
Ook dat ze er de hele tijd gewoon voor de ingang stonden te wachten. De ingang.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:14 schreef nlboy het volgende:
En ook best wel nep dat Scofield gewoon het ziekenhuis binnen liep. Vooral met de voornaam Michael word je toch snel herkend?
Ook dat, maar ik zag bijvoorbeeld ook mensen achter hun lopen. Dat valt toch op als daar mensen voor het ziekenhuis staan te hangen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ook dat ze er de hele tijd gewoon voor de ingang stonden te wachten. De ingang.![]()
![]()
![]()
Maar buiten dat was het wel een toffe eps.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat stukje waar Sucre kip aan het eten was en zijn auto ging stelen, oh oh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hap hapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Kansloos. Moeilijk hé, een serie volgen
![]()
Dat mag ik niet hopen voor foxquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:00 schreef opgebaarde het volgende:
Aflevering was wel oké, zo kan er nog 10 seizoenen volgemaakt worden verfoksake! Maar hoe lang gaat dit 2de seizoen duren? Klopt het dat seizoen maar tot aflevering 18 gaat dus dan kunnen we daarna lange tijd gaan wachten?
Dat ze nu naar die Pope moeten vind ik wel wazig en ver gaan, die Pope zat dus ook bij de Secret Service (werd in de laatste aflevering toch gezegd?) maar ondertussen kon de secret service niks klaarspelen in de gevangenis en naaide Pope ze zelfs door Michael niet te laten vertrekken.
Kellerman gaat de president naaien denk ik, die heeft echt geen vertrouwen meer in haar en ze wilde hem zelfs dood hebben. Maar wie is die gast bij Kim, is dat de man die de president al het geld geeft? Kim noemde hem toch zelfs president?!
Dat is gewoon de trailer van volgende EP hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:08 schreef miss-scofield het volgende:
Oh oh, wat ik vannacht heb gedroomd...
Michael en Linc wisten echt niks meer en... huurden THE A-TEAM in!!
![]()
Alles kwam wel op z'n pootjes terecht
Zou ik ook zeggen als je onzin praat en er genoeg argumenten gegeven worden waarom het geen Shales isquote:
Gozert, gebruik spoilertags voor je 2de alineaquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:00 schreef opgebaarde het volgende:
Aflevering was wel oké, zo kan er nog 10 seizoenen volgemaakt worden verfoksake! Maar hoe lang gaat dit 2de seizoen duren? Klopt het dat seizoen maar tot aflevering 18 gaat dus dan kunnen we daarna lange tijd gaan wachten?
Dat ze nu naar die Pope moeten vind ik wel wazig en ver gaan, die Pope zat dus ook bij de Secret Service (werd in de laatste aflevering toch gezegd?) maar ondertussen kon de secret service niks klaarspelen in de gevangenis en naaide Pope ze zelfs door Michael niet te laten vertrekken.
Kellerman gaat de president naaien denk ik, die heeft echt geen vertrouwen meer in haar en ze wilde hem zelfs dood hebben. Maar wie is die gast bij Kim, is dat de man die de president al het geld geeft? Kim noemde hem toch zelfs president?!
Problemen omtrent zijn contact e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het jammer dat Abbruci (ofzo?) zo vroeg er uit was trouwens. hem vond ik wel een leuk character.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:17 schreef Haunter het volgende:
Is de promo van 30 seconden al gepost hier?
Zeker, ik ook! Ik hoopte daar ook even op toen je die agent dood in de kofferbak zag, maar hij gaat gewoon weer door met hunten...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop dat Mahone bijdraait. Ik mag 'em wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Sinds wanneer is speculeren verboden op dit forum ..?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je onzin praat en er genoeg argumenten gegeven worden waarom het geen Shales is![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:53 schreef Jaytonism het volgende:Spoilertags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Spoiler?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:53 schreef Jaytonism het volgende:
Apart dat Brad Bellick...
Ja, Tweener leeft nog. Mahone werkt voor Abruzzi en Haywire is de broer van Sara/quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Sinds wanneer is speculeren verboden op dit forum ..?![]()
En Kellerman blijkt Michael & Lincoln's vader te zijn, die gast die neergeschoten werd door Mahone bleek van the company.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, Tweener leeft nog. Mahone werkt voor Abruzzi en Haywire is de broer van Sara/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |