http://www.nu.nl/news/958(...)elletje_trekken.htmlquote:CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Een 15-jarig meisje is zondag rond 19.00 uur in Capelle aan den IJssel neergestoken nadat zij bij iemand in de straat waar zij woont, belletje had getrokken. Een 30-jarige vrouw was niet van het kattenkwaad gediend en bracht het meisje steekwonden toe.
Volgens een politiewoordvoerder is het meisje buiten levensgevaar.
De vrouw is aangehouden. Waarschijnlijk zijn het meisje en de vrouw bekenden van elkaar. De politie onderzoekt of er al eerder spanningen waren bij de twee bewoners van de Aïda
Het was een meisje van 8 die belletje trok en vervolgens in elkaar werd geslagen. Haar zusje van 15 werd neergestoken toen ze verhaal kwam halen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:36 schreef Frollo het volgende:
Het zou me niks verbazen als er meer achter zit. Op je vijftiende nog belletje trekken, kom op zeg. Dat doet mij eerder denken aan een treitercampagne dan aan zomaar wat kattenkwaad.
In elkaar geslagen nog wel!!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was een meisje van 8 die belletje trok en vervolgens in elkaar werd geslagen. Haar zusje van 15 werd neergestoken toen ze verhaal kwam halen.
Even afgezien van het feit dat ze elkaar wellicht kenden, dat niemand weet hoe netjes dat verhaal halen ging, en of dat meisje van 8, of de hele familie, de persoon in kwestie vaker treiterden: zo iets doe je gewoon niet, punt.
Whehehe, pwnedquote:Haar zusje van 15 werd neergestoken toen ze verhaal kwam halen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:00 schreef Djaser het volgende:
In mijn tijd trok de jeugd geen belletje of gooiden ze sneeuwballen. Nee, toen had men nog respect voor de ouderen.
Met van die electro buisjes besjes naar passerende auto's schieten, krijg je daar tegenwoordig de kogel voor of een doodschop?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:00 schreef Djaser het volgende:
In mijn tijd trok de jeugd geen belletje of gooiden ze sneeuwballen. Nee, toen had men nog respect voor de ouderen.
In mijn tijd kreeg je ook een draai om je oren als ze je te pakken kregen. Of anders thuis wel als ze kwamen klagen bij je ouders.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:00 schreef Djaser het volgende:
Doodschop!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met van die electro buisjes besjes naar passerende auto's schieten, krijg je daar tegenwoordig de kogel voor of een doodschop?
In mijn tijd had je echter ook nog volwassenen die ergens de humor van inzagen en niet allemaal van die zure zoutzakken waren. Maar dat zal wel iets van vroeger zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
In mijn tijd kreeg je ook een draai om je oren als ze je te pakken kregen. Of anders thuis wel als ze kwamen klagen bij je ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |