Rosales? Meer vertrouwen geven en nog even laten ballen!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:
1,7 voor een geblesseerde Gryga zou ik ook zeggen: verkopen.
Met het geld dat we nog hebben van Rosenberg en nog krijgen van Rosales kan je best een aardige verdediger halen.
Waarom zou Cristian Chivu terugkomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we Chivu niet terughalen als Grygera weggaat?
Kutjolquote:Spurs en Ajax nog niet eens over Davids
Door: Reon Boeringa
Waar diverse media al een definitieve transfer van Edgar Davids meldden, laat Martin Jol weten dat een overgang naar Ajax nog niet rond is. "In Nederland zeggen ze dat de alles klaar is, maar daar zijn wij het niet mee eens."
Een vrije transfer is volgens Jol dan ook niet een optie. "Onze voorzitter zorgt dat het een goede deal wordt", vertelt de oefenmeester aan de BBC.
Toch is Jol niet treurig over het aanstaande vertrek van Davids. "Ik heb zoveel ruzie's met hem gehad, omdat hij in Nederland een ster is. Hij vraagt dan waarom hij niet speelde, en dat legde ik dan uit. Ik zette hem op linksmidden als ik dat nodig vond."
Ach, misschien wil Chelsea Babel ook wel ruilen tegen Boulahrouz met wat geld. Doe daar Robben bij en we hebben een dealquote:
Omdat hij ons mist?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou Cristian Chivu terugkomen?
Zie hem eerder naar AC Milan, Internazionale, Barça of Real Madrid vertrekken.
quote:
Alsof Jol zoiets zou zeggen:quote:
Leuk stukje duimzuigerij van Reon.quote:Toch is Jol niet treurig over het aanstaande vertrek van Davids. "Ik heb zoveel ruzie's met hem gehad, omdat hij in Nederland een ster is. Hij vraagt dan waarom hij niet speelde, en dat legde ik dan uit. Ik zette hem op linksmidden als ik dat nodig vond."
Inderdaad!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef koningdavid het volgende:
De Baab moet blijven.![]()
Ik heb me juist zo verheugd op het spitsenduo Leo - Babel tegen Werder Bremen.
Check maar op de bbc site, is geen duimzuigerijquote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Jol zoiets zou zeggen:
[..]
Leuk stukje duimzuigerij van Reon.
quote:Davids close to Ajax deal - Jol
Edgar Davids is on the verge of leaving Tottenham for former club Ajax, according to Spurs boss Martin Jol.
Davids moved to White Hart Lane in August 2005 but this season the 33-year-old Dutch international has found first-team opportunities rare.
"He played last year but didn't this year," said Jol. "It's better if he plays regularly because of his age.
"They are having a deal with him, they said in Holland, and the only thing is we have to agree with them."
There have been reports that Davids will be allowed to leave on a free transfer but Jol added: "That's what our chairman does, gets good deals."
It is therefore unclear whether a fee would be required for the veteran, who signed a contract at the end of last season that takes him up to the end of the current campaign.
Jo also appeared to make light of claims that he had fallen out with his fellow Dutchman.
"I had so many arguments with him because in Holland he's a legend," stated Jol.
"He will ask me 'why aren't I playing' so I tell him. He is a legend and was a very good pro for us, he played on the left when I needed him."
Was het maar zo, maar ik geloof er niet in.quote:
Het is letterlijk vertaalt van de BBC site.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een onzinstukje over Jol en Davids inderdaad.
Chivu mist ons wel.. Maar hij wil eerst prijzen pakken met Roma en daarna een stapje hoger. Dus als hij terug zou komen is het over een jaar of 6..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar ik geloof er niet in.![]()
Kortom, die zien we niet meer terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Chivu mist ons wel.. Maar hij wil eerst prijzen pakken met Roma en daarna een stapje hoger. Dus als hij terug zou komen is het over een jaar of 6..
meteen doen!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, misschien wil Chelsea Babel ook wel ruilen tegen Boulahrouz met wat geld. Doe daar Robben bij en we hebben een deal
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar - Rosales
Leo
Perez - Gabri
Davids
Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Jasza het volgende:
Stam gister, die verslaggever van RTVNH vroeg:
Weet je dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dat je dus niet alle dingen mag zeggen(hij zei al dat Davids kwam)
Zegt Jaap:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Jasza het volgende:
Stam gister, die verslaggever van RTVNH vroeg:
Weet je dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dat je dus niet alle dingen mag zeggen(hij zei al dat Davids kwam)
Zegt Jaap:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar - Leo
Davids - Sneijder - Gabri
Emanuelson - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |