AH XL in de Hurk.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke AH was dat? Als dat die bij het Trudoplein is, ga ik er niet meer naartoe
Je hebt een kraan?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef Camplo het volgende:
Smerige schil van een sinaasappel halen is ook vies imo.
O, die vetkleppen.quote:
Jij blijkbaar niet zo stoer om dit topic even door te lezen dan had je je antwoord al.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef dlebrok het volgende:
Jij was natuurlijk zo stoer om hem er even op aan te spreken?
Dat is typisch iets wat me ma ook zou zeggen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef buzzer het volgende:
Als je met voedingswaren werkt is het inderdaad niet zo heel fris om in je neus te grutten... Ik zou wel zoiets zeggen als: gaat ie lekker of kun je erbij ?
Je had bij z'n baas moeten gaan klagen..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat is typisch iets wat me ma ook zou zeggen.
Maar tziet er verdomd smerig uit zo'n n00bje die uit ze neus eet![]()
WCW of Limburglaan? Ik ben net nog bij de Limburglaan geweest, gelukkig geen fruit gekocht!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:20 schreef Camplo het volgende:
Wat een gozer.
Had ie geluk dat ik z'n baas niet waas.
Ging erheen om ff CHIP (tijdschrift) en wat Gatorade te kopen.
Staat er zo'n gast bij het fruit netjes sinaasappels neer te leggen.
Opeens zit ie vol in z'n neus, zit ie zo naar ze vingers te kijken schiet ie iets van een snotje oid weg, en gaat ie verder waar ie mee bezig was.
Assik z'n baas was lag ie eruit, en ik koop ff geen sinaasappels meer daar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |