Beetje flauw.. maar goed .quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij dan ook van die groentetrekjes?
was niet aanvallend bedoeldquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Beetje flauw.. maar goed .
Nee, maar ik heb een neefje van 17 bij me wonen en die heeft het Asperger-syndroom.. en geloof me dat is niet altijd makkelijk..voor beide kanten niet.
Is wel goed..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
was niet aanvallend bedoeld
waarom woont hij bij je? als ik vragen mag heet dat
Ik heb..radijsjes...quote:
* Ynske kijkt je lief aanquote:
Ghi het gaat om mijn huidige vriendje en het gevoel hebben dat iemand de ware is voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb..radijsjes...![]()
Leuke ondertitel btw..vraagt zich alleen wanneer en wie.....
![]()
* zucht....das mooi..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ghi het gaat om mijn huidige vriendje en het gevoel hebben dat iemand de ware is voor jeen hij was er eigenlijk ineens
dagdromen is altijd leukquote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* zucht....das mooi..![]()
Dat willen we allemaal zo.. Jemig ik kan beter aan de slag gaan voordat ik dadelijk in dagdromen verval..aarrgghh!
Ja had dat ook nooit gedacht. Maar heb echt het gevoel bij hem dat dit hem isquote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* zucht....das mooi..![]()
Dat willen we allemaal zo.. Jemig ik kan beter aan de slag gaan voordat ik dadelijk in dagdromen verval..aarrgghh!
Ja..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dagdromen is altijd leuk
maar naar bed gaan met een heerlijk gevoel is natuurlijk ook geweldig
ff bellen en dan heerlijk inslaap vallen bv
Ik ben blij voor je..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja had dat ook nooit gedacht. Maar heb echt het gevoel bij hem dat dit hem isIk ben ook weer aan het dagdromen
Had toch al geen zin in werk
![]()
Wil ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo-toffee smaak..lekkerrrrrr...ff een momentje voor mezelf...![]()
quote:
Vtelquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook..zo ingewikkeld is mijn lijstje wat betreft "mannen-wensen" helemaal niet..
![]()
wat wil je een momentje voor jezelf of toffee-koffie?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wil ik ookMaar gelukkig heb ik mijn dropjes nog
* de-lurkt *quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook..zo ingewikkeld is mijn lijstje wat betreft "mannen-wensen" helemaal niet..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |