Optimisme is overschatquote:Op maandag 29 januari 2007 08:41 schreef Q. het volgende:
Optimisme is goed.
Ach, weekje vrij, en daarnaast bezig voor een nieuwe uitdagingquote:
Zelfde hier. Dag in dag uitquote:Op maandag 29 januari 2007 09:10 schreef shifto het volgende:
Fuck, vandaag werkenSaaie dag en ben net 40 min bezig.
Jeejquote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
heb hem medelijden met jullie allemaal die er geen zin in hebben hoor
kheb het nodig hoorquote:
Ik was vorige week de hele week vrijquote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
Ik vind het hier vandaag wel leuk.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben lekker vrij
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was vorige week de hele week vrij
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lukt nietquote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb het nodig hoor
Ff echt een dagje relaxen. Straks allemaal nuttige dingetjes doen!
Lukt het daar een beetje ?
Mijn salaris niet daarintegenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zelfde hier. Dag in dag uit40 uur per week
Maar het salaris strookje is wel de moeite waard om naar toe te werken
![]()
Mijn salaris is niet erg hoog hoor. Doe vrij simpel servicedesk werk waar je niet zo heel veel hersens voor hoeft te hebben. Maar het is wel iets om naar uit te kijken elke maandquote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn salaris niet daarintegen
Kheb al een gebruikersinstructie af, een hele moeilijke voor de noobies hier, eentje waarin staat beschreven hoe je een fucking e-mail account moet toevoegen aan outlook express.
Gelukkig maar, kan ik weer gaan krassenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen medelijden met jou
![]()
Je weet niet hoeveel gebruikers niet weten hoe zij een account moeten toevoegen; wat voor jou een 'appeltje-eitje' is, is voor hen een gehele klusquote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn salaris niet daarintegen
Kheb al een gebruikersinstructie af, een hele moeilijke voor de noobies hier, eentje waarin staat beschreven hoe je een fucking e-mail account moet toevoegen aan outlook express.
Ik begin hem nu al kwijt te raken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou hou die gedachte vast de hele week
En hoe voelt dat nou, betaald worden voor het overschrijven van het internet?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
Kheb niet eens internet gebruikt, ikke zoeken op inet voor eentje maar kreeg veels te uitgebreide instructies. Nu heb ik er eentje van 6 paginas gemaakt met a shit load of screenshotsquote:Op maandag 29 januari 2007 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, betaald worden voor het overschrijven van het internet?.
Nee hoor. Dat soort eenmalige configuratieacties kan je best aan je slimme neefje of als service bij een ADSL-installatie overlaten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:03 schreef shifto het volgende:
Ik weet dat het voor de een makkelijker is als voor de ander maar aan de andere kant zijn het wel dingen die mensen moeten weten
een nieuwe uitdaging voor het werkquote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Ynske het volgende:
moggeh
damn t is weer werken
overigens is de telefoon opnemen en dingen opzoeken met een dicht oor en oog best fun
verkoudheid die op oog en oor geslopen is ipv op mijn neusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
een nieuwe uitdaging voor het werk
Wat heb je gedaan dan ?
Dit topic is me totaal ontgaan..stom van me..quote:
Jij, als ervaren ex-mod, stelt dus een schopje CUL voor begrijp ik?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
De Aspergers hebben blijkbaar een eigen SC.
Nog even en de peultjes, erwtjes en witlofjes verenigen zich ook al slowchattend.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij, als ervaren ex-mod, stelt dus een schopje CUL voor begrijp ik?
Nee, onder de grond ermee! Het is heul geen tijd voor verse groenten!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
Tijd voor stampotten uit de vriezer!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, onder de grond ermee! Het is heul geen tijd voor verse groenten!
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
heb jij dan ook van die groentetrekjes?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..
Ik mis even waar de zinnige dingen niet in de twee lopende Aspergertopics hadden gepast, maar goed, echt storen doet een extra SC me ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De laatste paar posts zijn idd onzinnig, maar de echte links kloppen wel.. de meeste zijn me bekend, de rest moet ik echt straks ff lezen..verdorie.. toch ff tijd voor maken..
Nee. Jij moet die andere hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ghallo. Zit ik goed?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik klikte daarop omdat ik dacht dat ik dan hier terecht zou komen.
Beetje flauw.. maar goed .quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij dan ook van die groentetrekjes?
was niet aanvallend bedoeldquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Beetje flauw.. maar goed .
Nee, maar ik heb een neefje van 17 bij me wonen en die heeft het Asperger-syndroom.. en geloof me dat is niet altijd makkelijk..voor beide kanten niet.
Is wel goed..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
was niet aanvallend bedoeld
waarom woont hij bij je? als ik vragen mag heet dat
Ik heb..radijsjes...quote:
* Ynske kijkt je lief aanquote:
Ghi het gaat om mijn huidige vriendje en het gevoel hebben dat iemand de ware is voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb..radijsjes...![]()
Leuke ondertitel btw..vraagt zich alleen wanneer en wie.....
![]()
* zucht....das mooi..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ghi het gaat om mijn huidige vriendje en het gevoel hebben dat iemand de ware is voor jeen hij was er eigenlijk ineens
dagdromen is altijd leukquote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* zucht....das mooi..![]()
Dat willen we allemaal zo.. Jemig ik kan beter aan de slag gaan voordat ik dadelijk in dagdromen verval..aarrgghh!
Ja had dat ook nooit gedacht. Maar heb echt het gevoel bij hem dat dit hem isquote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* zucht....das mooi..![]()
Dat willen we allemaal zo.. Jemig ik kan beter aan de slag gaan voordat ik dadelijk in dagdromen verval..aarrgghh!
Ja..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dagdromen is altijd leuk
maar naar bed gaan met een heerlijk gevoel is natuurlijk ook geweldig
ff bellen en dan heerlijk inslaap vallen bv
Ik ben blij voor je..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja had dat ook nooit gedacht. Maar heb echt het gevoel bij hem dat dit hem isIk ben ook weer aan het dagdromen
Had toch al geen zin in werk
![]()
Wil ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Senseo-toffee smaak..lekkerrrrrr...ff een momentje voor mezelf...![]()
quote:
Vtelquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook..zo ingewikkeld is mijn lijstje wat betreft "mannen-wensen" helemaal niet..
![]()
wat wil je een momentje voor jezelf of toffee-koffie?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wil ik ookMaar gelukkig heb ik mijn dropjes nog
* de-lurkt *quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook..zo ingewikkeld is mijn lijstje wat betreft "mannen-wensen" helemaal niet..
![]()
nou volgens mij is dat wel bekend hoor...quote:
tsssssssssssssssssssss... werken jij!quote:
Ja baasquote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tsssssssssssssssssssss... werken jij!![]()
![]()
Thx *geniet van de koffie*quote:Op maandag 29 januari 2007 13:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat wil je een momentje voor jezelf of toffee-koffie?![]()
Een momentje voor jezelf moet je zelf creeëren.. Tssssssss hoor wie dat zegt..![]()
Maar een kop toffee-koffie wil ik je wel maken..aub...
![]()
Die heb ik!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou volgens mij is dat wel bekend hoor...
Rustig..intelligent..lief..begripvol..zoiets ongeveer..![]()
Daar heb je zelf invloed op hoor als je maar wilquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef shifto het volgende:
psss, het word er niet minder saai op hier
Ik gun het je van harte.. vasthouden.. die hap..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Die heb ik!En hij is ook romantisch, schattig, beetje lomp soms (maakt hem nog schattiger) en heeft tonnen geduld
![]()
Ik heb al me werk al af, ik wacht nu wanhopig tot iemand computer in de fik vliegt ofzow. dan kan ik het weer fixxen, ben ik weer bezigquote:Op maandag 29 januari 2007 13:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Daar heb je zelf invloed op hoor als je maar wil![]()
Net liep je nog te mopperen op die mensen dat ze niets kunnen en alles te moeilijk is voor zequote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb al me werk al af, ik wacht nu wanhopig tot iemand computer in de fik vliegt ofzow. dan kan ik het weer fixxen, ben ik weer bezigMaarja, ik heb de mensen er te zuinig mee om laten gaan, ben dalijk werkloos.
I kan wel ff de service desk gaan spelen maar moet ik wachten tot de secretaresse trug is dan kan zei mijn tel doorschakelen.
Joey dusquote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou volgens mij is dat wel bekend hoor...
Rustig..intelligent..lief..begripvol..zoiets ongeveer..![]()
Ze doen gewoon niksquote:Op maandag 29 januari 2007 13:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Net liep je nog te mopperen op die mensen dat ze niets kunnen en alles te moeilijk is voor ze![]()
nee toen was t meer van: bedquote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja..... en ik begrijp dat jij zo gister in slaap bent gevallen?
Dat was niet mn eerste gedachte....quote:Op maandag 29 januari 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey dus![]()
Zet nog wel ff 4 seasons of loneliness op![]()
Naja intelligent ben ik, begripvol helemaal, lief meestal.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat was niet mn eerste gedachte....![]()
* Cara geeft Twist een kop toffee-koffie..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Toffee koffie, dat klinkt wel goed.
Nee dat mag je daaruit niet opmaken.. hoewel mij niets menselijks vreemd is..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef JoeyT het volgende:
[quote]
En dat een partner begripvol moet zijn, mag ik daaruit opmaken dat je rare trekjes hebt?
Goed idee, straks ook maar even doen. Even een frisse neus halen om tot 17uur vol te houden..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, straks ook maar even doen. Even een frisse neus halen om tot 17uur vol te houden..
Jammie!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt roomboterpuntjes t topic binnen
Lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 14:15 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt roomboterpuntjes t topic binnen
Bijna!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oja, middageten. is het al zo laat?
Gatverdamme, verliefde mensen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef tirannetje24 het volgende:
wat een hoop verliefde mensen hier![]()
of die graag zwijmelen![]()
zo, ik ga even een luchtje scheppen.
Wordt gek van mezelf binnen.
Pauze...? ow stik...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef bigbird het volgende:
Terug! Wat is een pauze dan kort zeg...
I beg to differ.quote:
maar het moet wel wederzijds zijn....quote:
Helemaal mee eens, anders is het echt niet funnyquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het moet wel wederzijds zijn....
Dat heb je mooi goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...quote:
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijdsquote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Frezer het volgende:
Zo, dat gaat vlot in dip-mode!
Vertel het maarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
Zoals ik al zei.. Niet menselijks is mij vreemd..quote:
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en metenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tuurlijk...ik weet waar ik het over heb...
En voor mij ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Een kop koffie kan ik je aanbieden.. that's the best i can do..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef webspider het volgende:
Heeft er iemand nog een kopje weekend voor me?
Zullen we samen een kopje delen?quote:
goed hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 15:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Zullen we samen een kopje delen?
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we "verliefdheid niet beantwoorden" wel onder "niet begripsvol genoeg" kunnen rekenen, met een beetje subtiel passen en meten.
Laat dat nou net een van de menselijke eigenschappen zijn die mij verre van vreemd isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
Kleffie,quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijds![]()
Met slechte mensen gaat t altijd goed zeggen ze tochquote:
ik moest lachen...quote:
Daar kom ik nog wel achter...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat dat nou net een van de menselijke eigenschappen zijn die mij verre van vreemd is.
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?quote:
Jij ontzettende seriewoordenaar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?.
Dat was zaterdag. Ik had achteraf het gevoel dat ik vrij weinig stiltes niet heb weten te vullenquote:
Je was de stilte ver vooruit. Preventief vulwerk zeg maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was zaterdag. Ik had achteraf het gevoel dat ik vrij weinig stiltes niet heb weten te vullen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je minder moet vertellen zodat je meer hebt om langzaam zelf uit te vinden?.
doeidoei..quote:
Laat dat hand-in-hand gaan met pro activiteit en wees verbaasd wat in enen allemaal binnen je eigen invloedsfeer blijkt te liggen!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat assertiviteit de boventoon moet gaan voeren...euhm bij mij dan.. ooit ..![]()
Misschien nog niet direct de boventoon, maar iets meer dan alleen de derde piccolo van rechts die je twee maten per symfonie voorbij hoort komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat assertiviteit de boventoon moet gaan voeren...euhm bij mij dan.. ooit ..![]()
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat hand-in-hand gaan met pro activiteit en wees verbaasd wat in enen allemaal binnen je eigen invloedsfeer blijkt te liggen!![]()
Je helpt me niet echt op die manier..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien nog niet direct de boventoon, maar iets meer dan alleen de derde piccolo van rechts die je twee maten per symfonie voorbij hoort komen.
Dat daargelaten, de opmerking "Daar kom ik nog wel achter" is natuurlijk al wel blijk van op z'n minst een wens tot assertiviteit, alhoewel iets te veilig van achter een beeldscherm om werkelijk assertief te zijn.
Tskquote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..![]()
Zie het als "je niet aanmoedigen op je lauweren te rusten". Nog niet in ieder gevalquote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je helpt me niet echt op die manier..![]()
Van hier uit gezien wel hoor..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsk. Cara is juist zo'n lief meisje, daar kan je toch geen hekel aan hebben
.
Iedere keer dat je dat denkt, moet je gewoon iets pro-actiefs er tegenover zetten!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het....ik heb ook af en toe een grondige hekel aan mezelf..![]()
ik doe mn best..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie het als "je niet aanmoedigen op je lauweren te rusten". Nog niet in ieder geval.
Ik nog niet hoor, over een uurquote:Op maandag 29 januari 2007 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
doeidoei..bij is dat nog eens +1 uur..
Ook bij die uit Maastricht?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om uit de dip mode te komen> Bij mij is het nog steeds wederzijds![]()
dat maakt het wel wat aangenamer en makkelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat heb je zelf in de hand he
Beterquote:
Hmmm van mij mag jequote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
![]()
nee toch ?
Des te meer chocolade voor mij
Jij de chocolade, ik de dropquote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor je.
Ik lust geen drop.
Ach beetje rust kan ook geen kwaad.quote:
Dat moet je natuurlijk onderling regelenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar is er dan nog wel genoeg chocolade voor mij voordat CL alles op eet![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar is er dan nog wel genoeg chocolade voor mij voordat CL alles op eet![]()
ik ben jaloersquote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef JDude het volgende:
Zeau. Met-carnaval-het-land-uit-vluchten is geregeld.
Is dat carnaval-specifiek dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Al die vieze bezopen mannen die denken dat je zomaar aan je mogen zitten![]()
dan denken ze dat ze meer mogen/kunnen maken omdat ze toch straalbezopen zijnquote:
Op het platteland wel hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan denken ze dat ze meer mogen/kunnen maken omdat ze toch straalbezopen zijn![]()
Daar heb je op een standaard uitgaanszaterdag toch echt niet last van hoor.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef Frezer het volgende:
JDude en Nerdinnetje, ik hou van jullie!.
En van Cara ook natuurlijk,.
Laten we een Zuiderlingen-Tegen-Carnaval clubje oprichten,quote:
Mag Niet-Zuiderlingen-Tegen-Carnaval ook?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Laten we een Zuiderlingen-Tegen-Carnaval clubje oprichten,.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag Niet-Zuiderlingen-Tegen-Carnaval ook?
Weescht welckom,quote:
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor jequote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef tigger_78 het volgende:
hallo
ik kom ff buurten hier als dat mag
Verrek!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef Hime het volgende:
[..]
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor je![]()
is dat wel veilig dan ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef Hime het volgende:
[..]
Je bent single en woont in Utrecht. Q. zit al klaar voor je![]()
jaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef Frezer het volgende:
Ze heeft rode wangetjes Q.!
Dat gaat je niet lukken!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
Eens kijken of het me lukt om tot vrijdag van het bier af te blijven.
Bier past prima bij de nasi!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
kan geen passende biersmiley vinden
Neh, eerst maar een bakquote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
kom je thuis, is huisgenoot bont en blauw
vrijdag in elkaar geslagen in huis
oude bovenbuurquote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]Mieters
Door een andere huisgenoot? Of buitenstaanders?
zoiets jahquote:Op maandag 29 januari 2007 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die was even teruggekomen om verhaal te halen ofzo?
jeetje, daar ben je mooi klaar meequote:Op maandag 29 januari 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
kom je thuis, is huisgenoot bont en blauw
vrijdag in elkaar geslagen in huis
Iets met doorbreken.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik alleen zo nadelig vind
is begonnen met een kleine woordenwisseling
bedrijging > aangifte
nu dit > weer aangifte
gegarandeerd dat daar weer vergelding op komt
iets met een vicieuze cirkel
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:50 schreef tirannetje24 het volgende:
iemand een biertje ?
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!quote:
Maltbier misschien?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu wel heel veel zin heb in bier eigenlijk, maar ik ga het volhouden!
Hij draait een kameel zo in een krokodilquote:Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Op die manier kun je aan alles wel een draai geven..![]()
BAH !!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maltbier misschien?
Anders lekker wat frisdrank ofzo, shandy is misschien ook een idee
dat zeg ik ook altijd.... maar die fles whisky glimlacht naar mequote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Damn, ik ben echt een alcoholist, de drang naar het bier is GROOT, maar ik ga er af blijven. Denk ik.
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee hadquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij draait een kameel zo in een krokodil
Baileysquote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gewoon een lekker vruchtensapje![]()
Of baileysDie staat hier ook nog koud
![]()
![]()
I'll allow it..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
In mijn verdediging, ik had niet de indruk dat de krokodil er echt problemen mee had.
de whisky ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat ie goed smaakt.
![]()
natuurlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ik houd het wel vol tot vrijdagavond denk ik zo
Nee!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:21 schreef tirannetje24 het volgende:
zal Q. al aan het bier zitten ?
heiden!quote:
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet lekker tussendoor aan de wijn, of baileys of wat ander lekkers alcoholisch ?
dat kan... maar moet het ook???quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou we kunnen gewoon nu al trots op je zijn.
Ook al zou je straks naar de fles grijpen![]()
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best om er af te blijven.
En dat gaat me lukken.
Q tegen alcohol.![]()
Dat wordt een stichting.
met chocoladekoekjes danquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, ik heb Fruitmania hier, ook erg lekker
minderen.. dat mag nogquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
Die tour is al lang geleden mislukt mên!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van je CL versiertour. Alcohol afzweren voor een vrouw...![]()
De chocolade is hier opquote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
met chocoladekoekjes dan![]()
Anders moet ik toch echt naar de fles grijpen ipv Q.![]()
Het is nooit te laat voor een comeback!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die tour is al lang geleden mislukt mên!![]()
zie Jimmy...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Of Heintje!quote:
Leeft die nog?quote:
Doe Maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een comeback!
Hallo Heintje,quote:
Dat was leuk!quote:
ja.. stom forumquote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik had een keitoffe kloon aangemaakt maar ik heb het activatiemailtje nooit gekregen. Stom FOK!
Fok!quote:
Nja, ik wil eigenlijk wat minder gaan snoepen om zo wat af te vallen, dus denk niet dat 't op mijn lijstje komt als ik geen bezoek krijgquote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow nee!!!
Staat hopelijk wel op je boodschappenlijstje van morgen he![]()
Ik moet altijd aan CL denken.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Het nr dan he, toen moest ik aan CL denken.![]()
Een kaper op de kust!!!!! Ksssht!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
Die hoor ik ook steeds op Studio Brussel als ik door België rij.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde gisteren Cherrylips nog in de kroeg
De mazzelaar...quote:
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?quote:
Waar in Utrecht?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
Hime harharhar!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Tussen Twist en mij... Zolang Q nog niet voldoende geld heeft gespaard voor die Orlando Bloom plastische chirurgie, verwacht ik niet dat dat ooit wat gaat worden...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen Q. en CL of tussen jou en Twist?
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...quote:
Theatersport!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, vrijdagavond ga ik naar een toneelstukje in Utrecht.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft er ook graag een Twistje bij hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |