'K heb momenteel geen problemen...maar heb dan ook nog niet zoveel gepost vandaagquote:Op maandag 29 januari 2007 14:14 schreef Zeurberus het volgende:
Hoe gaat het nu met je verbinding BeeDee?
60quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef BeeDee het volgende:
OMFG !Ik heb nu 60 posts per dag...dat was vorige week nog 56...en kom al twee dagen niet in MEN..
![]()
Ben andere topics ook een beetje aan het verwaarlozen..ghege..zegt iets over de gezelligheid alhier..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef Zeurberus het volgende:
Ik wil niet eens weten op hoeveel per dag ik nu zit
Doe al sinds zaterdag niets anders meer dan hier posten
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef BeeDee het volgende:
OMFG !Ik heb nu 60 posts per dag...dat was vorige week nog 56...en kom al twee dagen niet in MEN..
![]()
Uhuh...als je daar 's avonds twee uurtjes met een 8 tal woordspelletjes meedoet, heb je er zo 200 gepost...hoef je geen 24/7 voor op FOK! te ziten iig.quote:
Heej...ook weer van de partij..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is idd een flinke stijging BeeDee.![]()
Zal 's kijken...heb SOL alweer een tijdje niet gezien..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik sta nog steeds op 53, je bent overigens nu wel bijna bij de 10K. Ga je SoL inhalen of gaan jullie samen?
Ja, alleen ik blijf niet te lang. Moet aan me studie werken, gisteravond plaatste ik ook 1 bericht hier en voor ik het wist was het 3 uur verder.quote:
Het gaat vast goedkomen, het wordt alleen maar beter. Straks heb je 10Kquote:
Met slowchats gaat inderdaad altijd hard.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:17 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Best kans op idd.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef BeeDee het volgende:
Weet niet eens of ze deze reeks al kent..![]()
Wat studeer jij dan ?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, alleen ik blijf niet te lang. Moet aan me studie werken, gisteravond plaatste ik ook 1 bericht hier en voor ik het wist was het 3 uur verder.![]()
[..]
Het gaat vast goedkomen, het wordt alleen maar beter. Straks heb je 10K
Aha, de computer is wordt ook jouw brood dus..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu communicatie,
ook bedrijfskundige informatica gestudeerd.
SOGgen is okéquote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, alleen ik blijf niet te lang. Moet aan me studie werken, gisteravond plaatste ik ook 1 bericht hier en voor ik het wist was het 3 uur verder.![]()
[..]
Het gaat vast goedkomen, het wordt alleen maar beter. Straks heb je 10K
Heb je een gezellige rokershoek hier, dan ga jij lekker staan flipperen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook een flipperkast hier?
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heb je een gezellige rokershoek hier, dan ga jij lekker staan flipperen.
Zelfs online kan je kennelijk nog mensenschuw zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |