quote:Op maandag 29 januari 2007 04:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Queen_Bed
Welterusten en een fijne verjaardag.
en dat zeg ik ook nietquote:
Ho even, ik heb morgen vrij. Dus ik verplaats mijn 8 slaapuren gewoon.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb jemaar zo weinig slaap nodig?
8 slaapuren? dat is weinig!quote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ho even, ik heb morgen vrij. Dus ik verplaats mijn 8 slaapuren gewoon.
Je wil er niet bij zijn op mijn verjaardag?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ho even, ik heb morgen vrij. Dus ik verplaats mijn 8 slaapuren gewoon.
Maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
8 slaapuren? dat is weinig!
vannacht had ik er bijna 12![]()
Freakquote:Op maandag 29 januari 2007 04:22 schreef Queen_Bee het volgende:
hihi, fipo over een fipo
iieeeww.... wat suggereer jij allemaal??quote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij gaan niet samen naar een bed
Ja, en krijgt zelf niks. Nu je het zegt, ik ben sinterklaasquote:Op maandag 29 januari 2007 04:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lief van je, ik heb hem.
Je lijkt Sinterklaas wel, die geeft ook kadootjes weg op verjaardag.![]()
Allicht wel, maar dan gewoon iets later.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je wil er niet bij zijn op mijn verjaardag?
hmmm. inderdaadquote:
Ja ik moet wel in mijn ritme blijven he.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
8 slaapuren? dat is weinig!
vannacht had ik er bijna 12![]()
Ja joh, schuif het in mijn schoenequote:Op maandag 29 januari 2007 04:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
iieeeww.... wat suggereer jij allemaal??![]()
Ik trok je alleen maar weg uit het rookhoekje, om vervolgens ieder onze eigen weg te vervolgen naar ons heerlijke bedje![]()
![]()
Ik weet niet of ik dat accepteer. Duur cadeau?quote:Op maandag 29 januari 2007 04:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Allicht wel, maar dan gewoon iets later.
lukt behoorlijk hequote:Op maandag 29 januari 2007 04:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja joh, schuif het in mijn schoene
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat accepteer. Duur cadeau?
owh..quote:
quote:
tuurlijk bleef je zittenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Rookhuisjes![]()
Ik werd laatst bij het ziekenhuis BUITEN naar een speciaal hok gestuurd (150 meter verder) door zo'n dokter omdat ik dus in de buitenlucht daar niet mocht roken
![]()
Ik bleef zitten![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
Zo...........goedemorgen allemaal! Allereerst: Queen Bee: van harte proficiat meiske!![]()
![]()
Nah de rest doet het kansloos, ik kansvolquote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef -skippybal- het volgende:
Oh jullie zijn gewoon kansloos lang op bed blijven liggen![]()
Ik ben alweer terug van school en morgen lekker vrij![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had mn wekker op 1 gezetMaar mn vader trapte me net uit bed
Dus jij bent eerder ja
whehe.. ik denk dat ik zometeen weer terug ga, lekker warm wassie!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef -skippybal- het volgende:
Oh jullie zijn gewoon kansloos lang op bed blijven liggen![]()
Ik ben alweer terug van school en morgen lekker vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |