Ja ik had hem even moeten herschrijven met een wortel enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 03:08 schreef Consigliere het volgende:
zo simpel.. HALLO HET ZIJN WEL DUBBELE PUNTEN JA
Ja meer zoiets als "Wie heeft de stelling bedacht waarbij de hypothenusa gelijk staat aan de vierkantswortel van de som der kwadraten van de aanliggende zijden"quote:Op maandag 29 januari 2007 03:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval had je de oorsponkelijke formule er niet bij moeten zetten
Sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 03:06 schreef DiviFilius het volgende:
-edit net stond er een iets vreemdere stelling-
Jeejquote:Op maandag 29 januari 2007 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Yurithemaster +2
haha ja, ik zag allemaal sub[ en weet ik wat staan, dus gokte maar einsteinquote:Op maandag 29 januari 2007 03:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorryde brackets stonden niet helemaal goed.
Stewiequote:Op maandag 29 januari 2007 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Hoe heet de baby uit family guy
Lewie Stewie.. Godver had ik maar meer gekeken, dan wist ik hem preciezerquote:
Ja jullie waren me bij die andere vragen te snel afquote:Op maandag 29 januari 2007 03:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, komt hij ook weer punten wegkapen hoor
quote:
Hoe heet het plein waar deze broeders zijn vermoord?quote:In 1672 werden de gebroeders De Witt in Den Haag op een vreselijke manier vermoord
's Gravenhage denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:38 schreef Consigliere het volgende:
Plaats?
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:42 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Plaats is ook een plein![]()
Alleen het zal wel fout zijn...![]()
Zo goed ben ik niet bekend in Den Haagquote:Op maandag 29 januari 2007 03:48 schreef Consigliere het volgende:
Misschien een hint.. ( wellicht een cafe e.d. opnoemen van dat plein, misschien kom ik er dan achter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:52 schreef Consigliere het volgende:
het groene zoodje
Dat staat in de spoiler iddquote:Op maandag 29 januari 2007 03:52 schreef Consigliere het volgende:
het groene zoodje
Dat gaat dan ook helaas niet doorquote:Op maandag 29 januari 2007 03:55 schreef Consigliere het volgende:
Zo makkelijk heeft nog nooit iemand de dubbele punten weggekaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
Ben het er totaal niet mee eens!! Morgen wordt het hopelijk aangepast. Ik ga slapenquote:Op maandag 29 januari 2007 04:15 schreef Consigliere het volgende:
Ik begrijp dat t heel flauw is ja.. Maar toch, ik heb de vraag "goed".. Ik stel dan voor om ipv 2, slechts 1 punt te krijgen.. Iedereen tevreden, en iedereen op 2 in de ranglijst.
Zullen we dan maar weer verder gaan? iig excuus voor het intermezzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |