abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45907978
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef Chanty87 het volgende:
Ze hebben weer een paar nieuwe dingen (waaronder schoenen)
De schoenen gaan maar tot maat 40
amokaapjeeh O+
pi_45908202
En ze zijn van plastic Slechte ervaringen mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:10:20 #78
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45908232
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ze een paar dagen geleden in de winkel zien staan, echt van die plastic gevalletjes die ballarina's. Dat wil je je voeten niet aan doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45911595
Ik heb van de week mijn eerste bestelling gedaan! Heb simpelweg even geen tijd om te shoppen, dus dan zo maar
Gisteren stond de status nog op: Bestelling is in behandeling oid. Vandaag staat er: Bestelling is onderweg.
Maar als ik op dat collonummer klik staat er nog steeds dit: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco, en bij locatie: Zwolle intern transport pakketten.

En nu zijn jullie natuurlijk enorm ervaren met bestellen bij H&M, hoe zit t nou??
Door dat Bestelling is onderweg zou ik denken, dat komt vandaag.
Maar door die andere status denk ik dat er was mis is ofzo?
pi_45911851
LinLove, het pakje is dan nog in Zweden of onderweg naar Zwolle .
pi_45911966
Ahh das jammer.. had een kleine hoop aangezien bij Locatie al Zwolle stond
dan wacht ik geduldig af
Thanks!
pi_45918048
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
pi_45918540
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Yep, doe ik altijd
pi_45918562
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb ik gedaan. Ik kan bij de Postbank het nummer van de acceptgiro invullen en het dan zo overmaken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45920313
Bij T&T staat 'Chauffeur is onderweg'... Dus neem aan dat ik m'n pakketje vandaag nog krijg. Kan niet wachten

Edit: Binnen! Pyjamabroek + Polo zijn perfect, overhemd is te klein dus die wordt geruild (zit nu alweer in de brievenbus).

[ Bericht 38% gewijzigd door Bhuddy op 02-02-2007 18:45:40 ]
pi_45922432
Mijn pakket is gister binnengekomen!! Alles past en het is allemaal zooo leuk, ben vooral helemaal verliefd op mn truien, die ene is helemaal zacht van binnen! Had ik echt niet verwacht voor 20 euro! Maar goed, ik ben superblij! Vanaf het moment dat hij 'in behandeling' ging duurde het nog maar 3/4 dagen tot het pakket hier was..
pi_45931006
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
Niet alle schoenen zijn van plastic. Die kleine dingetjes als ballerina's enzo wel, maar wat wil je voor 15 euro.
Mijn filiaal heeft vaak genoeg laarzen verkocht die gewoon helemaal van leer waren.

We zouden vandaag de nieuwe schoenenlijn (bestaande uit 20 verschillende modellen) binnenkrijgen, maar da's niet helemaal gelukt.
In elk geval volgende week heel veel nieuwe schoenen.

En ik heb die cremekleurige divided-ballerina's toch maar gekocht
pi_45933329
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:

Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?

[ Bericht 13% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:06 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
pi_45933363
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:
[afbeelding]

Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?
Er is iets mis met je link... als ik em probeer te openen geeft ie gelijk aan dat ie wil sluiten

[ Bericht 16% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:21 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:55:13 #90
88233 Steve
Still the best.
pi_45933402
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Die besteld, toffe vest trui.
Die heb ik laatst ook gekocht. . Zit erg lekker. Alleen het onderste randje gaat altijd heel raar omhoog staan, ziet er een beetje vreemd uit....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45940246
Weet iemand of je die 25% kortingscode vaker kunt gebruiken dan 1 keer? of doet die code het al niet meer?
pi_45941016
Doet het (als het goed is) niet meer idd Kreeg een week geleden ofzo namelijk een mail dat die code nog 4 dagen geldig zou zijn.
pi_45946485
Is er nog een werkende kortingscode?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:56:35 #94
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45948323
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:

[..]

We zouden vandaag de nieuwe schoenenlijn (bestaande uit 20 verschillende modellen) binnenkrijgen, maar da's niet helemaal gelukt.
In elk geval volgende week heel veel nieuwe schoenen.
Oh, dat klinkt goed! Enig idee hoe ik er achter kan komen welke filialen schoenen verkopen?
pi_45957479
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]

(sorry weet er verder niks over, maar ik wil 'm ook!!)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:47 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
pi_45959572
Die jas is van Divided en dat verkopen ze inderdaad niet in elk filiaal. Als het goed is staat er bij de winkelzoeker op de site wel welke lijnen er in welke winkel verkocht worden, dus je moet even daar kijken.

En Klare, ik zal morgen even vragen welke filialen de schoenen zullen gaan verkopen. Heb al wat voorproefjes gezien en er zitten echt beauties tussen (alleen ik mag even geen schoenen meer kopen van mezelf).
  zondag 4 februari 2007 @ 17:07:05 #97
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45976378
Fijn! Want ik mag wel schoenen kopen van mezelf...sterker nog...ik moet zelf schoenen kopen want ik heb ze nodig
pi_45998309

Binnegekomen (valt me nu pas op)
pi_46000113
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]

Binnegekomen (valt me nu pas op)
hihi !
know'm sayin?
word? word.
pi_46001286
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Klare het volgende:
Fijn! Want ik mag wel schoenen kopen van mezelf...sterker nog...ik moet zelf schoenen kopen want ik heb ze nodig
*jaloers*
Ik heb vorige week 7 paar gekocht En er was gisteren een meisje met zulke mooie pumps in de winkel, bleken ze van de zara te zijn! Dus daar ga ik over een paar weekjes als de centen er weer zijn ook even kijken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')