abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45861195
Mijn bestelling van 3 januari werd van half januari naar eind januari naar begin februari naar half februari verplaatst.. en nu staat er: Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
En bij de geleverde artikelen staat ook niks.

En die ***klantenservice sta je 'uren' in de wacht..

Mag toch hopen dat m'n bestelling niet echt verloren is gegaan.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45862498
Wtf!! Mijn bestelling is dus echt foetsie!!!

Zij geven de bestelling door aan Zweden en daar zit een bepaalde tijdslimiet aan.. Wordt die overgeschreden dat wordt je bestelling gewoon eruit gegooid.
En dat is bij mij dus gebeurd het enige dat je kan doen is opnieuw bestellen.
Maar dingen vanuit de outlet die ik toentertijd besteld heb zijn dus allemaal weg...

Ik heb gevraagd of ik iemand van hogerop kon spreken maar dat kon niet, dan moest ik morgen maar terugbellen. En dan zeker weer 20 minuten in de wacht staan.
Ik ga een klacht indienen!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45863079
Ja zou ik ook doen Nilasha! Belachelijk zeg, ze moeten maar zorgen dat je je spullen nog krijgt.
pi_45868064
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef ctrladdict het volgende:

[afbeelding]
Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls
pi_45868561
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Is dat een soort pantalon korte broek?

Die trui is wel erg mooi, hou wel van dat soort stijl truien, maar mijn vriend vindt het altijd te warm, helaas!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45868965
quote:

[..]

directe link pakt ie niet

H&M site, online shop, heren en vervolgens shorts.
pi_45869363
Ah, de blotenknieenbroek voor mannen, zag 'm al een paar keer op plaatjes voorbijkomen, vind het niet echt mooi, misschien nog wennen. Ik hou van die baggy maar hippe korte broeken tot over de knie bij mannen .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45870604
Ik kreeg zo'n briefje dat ik teveel had besteld om op rekening te doen, en of ik de rest onder rembours wil betalen. Nu moet ik vervolgens contact opnemen met H&M binnen 8 dagen, anders vervalt de bestelling. En dat vind ik echt behoorlijk irritant en onnodig, moet ík weer moeite doen omdat zíj niet duidelijk op de site zetten hoe het zit met die betaallimiet. Ik denk dat ik die bestelling lekker laat zitten, zó leuk zijn die kleren nou ook weer niet.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45871200
quote:

[..]

Weet niet, in elk geval heel veel S/S 2007 meteen rechts als je binnenkomt vanuit de Kalverstraat wat ik van online en de catalogus herkende. Was overigens vanmiddag ook behoorlijk druk (lange rijen voor de kassa) toen ik er was... leek wel zaterdag middag.
pi_45874308
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef imago het volgende:
Ik kreeg zo'n briefje dat ik teveel had besteld om op rekening te doen, en of ik de rest onder rembours wil betalen. Nu moet ik vervolgens contact opnemen met H&M binnen 8 dagen, anders vervalt de bestelling. En dat vind ik echt behoorlijk irritant en onnodig, moet ík weer moeite doen omdat zíj niet duidelijk op de site zetten hoe het zit met die betaallimiet. Ik denk dat ik die bestelling lekker laat zitten, zó leuk zijn die kleren nou ook weer niet.
Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...
Ik ga het dus wel doen, want er zitten ook kleren bij van iemand anders.

Maar hoe zit het dan met retourneren enzo als je hetonder rembours besteld?
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:34:58 #61
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45874830
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef alors het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...
Ik ga het dus wel doen, want er zitten ook kleren bij van iemand anders.

Maar hoe zit het dan met retourneren enzo als je hetonder rembours besteld?
Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.
Als je onder rembours hebt betaald, zou ik het in de winkel terugbrengen. Dan heb je tenminste meteen je geld terug.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45887179
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef Roeji het volgende:

[..]

Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.
Als je onder rembours hebt betaald, zou ik het in de winkel terugbrengen. Dan heb je tenminste meteen je geld terug.
Ja dat is een beetje een probleem, want er zit dus herenkleding bij, en die nemen ze geloof ik niet terug.. En de dichtsbijzijnde winkel met herenkleding zit nogal ver weg..

Maar kan dat zomaar? Je limiet verhogen? Want ik heb pas net mijn eerste bestelling betaald..
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:49:10 #63
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45887280
Ze nemen volgens mij toch gewoon alles terug in de winkel? Ik heb een poos geleden iets terug gebracht van het gewone filiaal, in de divided winkel. Namen ze gewoon terug. Gewoon proberen, kun jij toch niks aan doen dat ze geen herenkleding verkopen in dat filiaal.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45887702
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Roeji het volgende:
Ze nemen volgens mij toch gewoon alles terug in de winkel? Ik heb een poos geleden iets terug gebracht van het gewone filiaal, in de divided winkel. Namen ze gewoon terug. Gewoon proberen, kun jij toch niks aan doen dat ze geen herenkleding verkopen in dat filiaal.
Ja, bv Divided nemen ze hier wel terug en hangen ze ook gewoon in de winkel, maar het lijkt me niet dat ze dat met herenkleding doen.. Maar goed, ik bel binnenkort wel even met die klantenservice, hoe zij dat willen gaan regelen..
know'm sayin?
word? word.
pi_45889762
Je kan alle concepten overal terug brengen. Ook als ze het niet verkopen. Het wordt dan uiteindelijk verstuurd naar een filiaal waar ze het wel hebben.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45890842
Vandaag nog ff op de Kalvertoren geweest

Deze trenchcoat hebben ze nu ook en zwart en lichtbruin:

FF gepast, maar viel toch wel heel ruim uit, heb normaal maat 48, maar deze was me beduidend te groot. Helaas was dat de kleinste maat maar die ze hadden hangen.

Verder viel hij als jas ook behoorlijk tegen en de kwaliteit viel ook best tegen (erg dun en slecht afgewerkt), verder viel de centuur ook niet normaal aan te snoeren, de gesp laat normaal aansnoeren niet toe. Kortom helaas niks voor mij...
pi_45895276
Ik vind de truien van H&M op dit moment niet zo`n goede kwaliteit hebben.
En als de jassen dan ook nog slecht worden
pi_45898131

Die besteld, toffe vest trui.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bananenman op 01-02-2007 22:48:35 ]
pi_45898639
da's 'n trui
pi_45899103
Zooooo deel 1 van m'n bestelling is in behandeling. Zending is nog manco, dus in Zweden zijn ze mijn pakje aan het klaarmaken

Deel 2, mijn onderbroeken, komen eind feb.. en deel 3, ketting en blouse dus pas in april... Hopelijk eerder.
Oeh oeh als deel 1 dinsdag komt kan ik het meteen allemaal proberen heb het deze keer bij m'n ouders laten aankomen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45900535
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef lienelien het volgende:
da's 'n trui
Je hebt helemaal gelijk
pi_45900773
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Die besteld, tof vest.
Leuk Zat te twijfelen om die ook te bestellen, maar toch niet gedaan. Genoeg truien in huis
pi_45901152
Morgen eens ff een effen vest zoeken bij de H&M voor op een geruite broek .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45903901
ohoh... ik zie iemand hier over de maandfactuur praten en denk... goh laat ik even voor de zekerheid eens kijken of ik alles al betaald heb...

schrik... nee dus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45907766
Ze hebben weer een paar nieuwe dingen (waaronder schoenen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')