Het is eindelijk onderweg. Maf is dat de bestelling die nog had openstaan (iets werd later geleverd) inmiddels ook al in behandeling is. De drukte zal nu dus wel minder zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:
Mijn bestelling staat nu al 5 dagen op in behandeling, het loopt echt niet lekker daar in zweden. Zullen het nog wel steeds erg druk hebben. Maar dat wachten maakt t er niet leuker op. Gelukkig zit er niks bij wat ik nodig heb voor een bepaalde dag, maar ik wil mn spulletjes gewoon zien/passen/hebben. Wat dat betreft is het winkelen in een winkel toch vele malen leuker. Je kunt tenminste meteen genieten van het gekochte.
In elk geval had me de dame van de klantenservice me verleden week verzekerd dat ik mn pakketje deze week zou ontvangen. Ik ga daar dan maar van uit. Ik voel er alleen niets voor om weer te gaan bellen als het er deze week niet is. Geen zin om weer 20 wachtenden voor me te hebben.
Yes!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Trouwens, Maxxieh, je bedoelt wel deze trench he?
[afbeelding]
Anders sta ik straks voor de verkeerde te kijken
En wat als je niet KUNT kiezen, bijvoorbeeld doordat je via de kaart uit de catalogus hebt besteld? Mijn moeder heeft nu een deel van haar bestelling gekregen, het andere deel komt nog. Ik verwacht niet dat zij twee keer verzendkosten gaat betalen. Hell, dan kan H&M wel ieder kledingstuk apart gaan verzendenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:13 schreef Roeji het volgende:
Oke ze hebben e.e.a. verandert. Als je een bestelling opsplitst dan moet je toch elke keer verzendkosten betalen. Dit stond vermeld als 'tip' bij de kassa pagina waar je kan kiezen wanneer je iets wilt ontvangen.
Vind ik een beetje sullig van h&m, esprit verzend altijd alles gratis. Lijkt me dat h&m dat ook wel kan doen gezien de populariteit.
Dat lijkt me wel het meest logische ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten
Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
Die ruitjesblouse met korte mouwen? Die wil ik in het rood, stond idd vanmorgen eind april bijquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef Koningin het volgende:
Ik wilde net een blouse online bestellen: leverbaar pas eind april !!![]()
Dat duurt nog 3 maanden....
Deze?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh die blouse, die krijg ik morgen al, als het goed is.
Die heb ik ook besteld ja (maar dan de rooie).quote:
Geen idee, ik kreeg de melding iig te zien. Nu ben ik naderhand (eerst dus aangegeven dat ik alles tegelijk wil hebben) via mijn pagina eens gaan kijken. En daar kun je het wel wijzigen zonder dat er extra verzendkosten bij komen. Tenminste in mijn geval. Ik heb dus een aantal dingen in bestelling staan die pas in maart of april geleverd worden, daar voegde ik vanmorgen dus nog iets aan toe en toen kreeg ik die melding/tip.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten
Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
weet niemand antwoord op mn vraag?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb wat dingen besteld maar ik stuur alles terug, wel bestel ik met de retourbon wat nieuwe dingen (niets hetzelfde in andere kleur of maat, maar echt hele andere artikelen)... moet ik nu weer verzendkosten betalen straks of is dat maar 1x???????????
Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
weet niemand antwoord op mn vraag?
Heb ondertussen toch gewoon besteld dus ik zal het wel zien!
Maar ik had alleen dingen uit de oulet besteld en die waren er dus niet meer in andere kleur/maat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |