abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:21:18 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45823010
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:
Mijn bestelling staat nu al 5 dagen op in behandeling, het loopt echt niet lekker daar in zweden. Zullen het nog wel steeds erg druk hebben. Maar dat wachten maakt t er niet leuker op. Gelukkig zit er niks bij wat ik nodig heb voor een bepaalde dag, maar ik wil mn spulletjes gewoon zien/passen/hebben. Wat dat betreft is het winkelen in een winkel toch vele malen leuker. Je kunt tenminste meteen genieten van het gekochte.
In elk geval had me de dame van de klantenservice me verleden week verzekerd dat ik mn pakketje deze week zou ontvangen. Ik ga daar dan maar van uit. Ik voel er alleen niets voor om weer te gaan bellen als het er deze week niet is. Geen zin om weer 20 wachtenden voor me te hebben.
Het is eindelijk onderweg. Maf is dat de bestelling die nog had openstaan (iets werd later geleverd) inmiddels ook al in behandeling is. De drukte zal nu dus wel minder zijn
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45828569
't Gaat weer hard bij de H&M. Bestelling is alweer in behandeling (en volgens mij ook al verzonden, de T&T code heb ik al iig)
pi_45832262
Voor een bepaalde gelegenheid ben ik op zoek naar een donkerblauw broekpak (Maat 34 of XS). Weet iemand of ze die op dit moment bij H&M verkopen? Mag ook met een krijtstreepje.

Hier is geen winkel in de buurt dus moet er speciaal heen rijden, vandaar hier eerst de vraag.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45832318
Was afgelopen week in Arnhem en daar ook in een H&M geweest. En het viel me op dat er een aanzienlijk verschil in maten was. Een S daar valt behoorlijk ruimer uit dan een S van exact dezelfde trui die ik in A'dam heb gekocht.

Opvallend was ook dat de trui in Arnhem in Mauritanie (of Mauritius? Althans beginnend met een Mau..) is gemaakt en die andere was afkomstig uit Bangladesh.
pi_45832355
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Trouwens, Maxxieh, je bedoelt wel deze trench he?
[afbeelding]
Anders sta ik straks voor de verkeerde te kijken
Yes!
Ik ben nog niet uit over de kleur, maar ik denk dat het zwart wordt.

Nogmaals bedankt!
pi_45832705
Ik heb vandaag gekeken bij Beursplein, maar die trench hebben we nog niet (of niet meer? zal ik morgen even vragen). Maar de voorjaarscollectie druppelt langzaamaan binnen, dus hij zal vast nog wel komen.
pi_45834860
Even een vraagje,

Ik heb wat dingen besteld maar ik stuur alles terug, wel bestel ik met de retourbon wat nieuwe dingen (niets hetzelfde in andere kleur of maat, maar echt hele andere artikelen)... moet ik nu weer verzendkosten betalen straks of is dat maar 1x???????????
pi_45847590
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 31-01-2007 Almere , pakkettendistributie

Dat werd tijd! *gaat vast bij brievenbus zitten*
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:13:39 #34
63411 Roeji
pi_45848141
Oke ze hebben e.e.a. verandert. Als je een bestelling opsplitst dan moet je toch elke keer verzendkosten betalen. Dit stond vermeld als 'tip' bij de kassa pagina waar je kan kiezen wanneer je iets wilt ontvangen.
Vind ik een beetje sullig van h&m, esprit verzend altijd alles gratis. Lijkt me dat h&m dat ook wel kan doen gezien de populariteit.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:15:20 #35
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45848170
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:13 schreef Roeji het volgende:
Oke ze hebben e.e.a. verandert. Als je een bestelling opsplitst dan moet je toch elke keer verzendkosten betalen. Dit stond vermeld als 'tip' bij de kassa pagina waar je kan kiezen wanneer je iets wilt ontvangen.
Vind ik een beetje sullig van h&m, esprit verzend altijd alles gratis. Lijkt me dat h&m dat ook wel kan doen gezien de populariteit.
En wat als je niet KUNT kiezen, bijvoorbeeld doordat je via de kaart uit de catalogus hebt besteld? Mijn moeder heeft nu een deel van haar bestelling gekregen, het andere deel komt nog. Ik verwacht niet dat zij twee keer verzendkosten gaat betalen. Hell, dan kan H&M wel ieder kledingstuk apart gaan verzenden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45848225
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten

Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:35:36 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45848437
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten

Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
Dat lijkt me wel het meest logische ja.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45850589
Ik wilde net een blouse online bestellen: leverbaar pas eind april !!
Dat duurt nog 3 maanden....
pi_45850809
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef Koningin het volgende:
Ik wilde net een blouse online bestellen: leverbaar pas eind april !!
Dat duurt nog 3 maanden....
Die ruitjesblouse met korte mouwen? Die wil ik in het rood, stond idd vanmorgen eind april bij
En het erge is dat ik dus vrijwel zeker weet dat het mij niet staat.... ben altijd net een boerentrien in zo'n bloesjes. Maar hij was zooooo leuk.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45850870
Oeh die blouse, die krijg ik morgen al, als het goed is .
pi_45850938
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh die blouse, die krijg ik morgen al, als het goed is .
Deze?

Hoe kan dat?
pi_45851049
Nee niet die, de mijne is mooier .
pi_45852362
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef Koningin het volgende:

[..]

Deze?

[afbeelding]

Hoe kan dat?
Die heb ik ook besteld ja (maar dan de rooie).
pi_45852429
Ik heb gister alles gekregen!!

En ALLES past én ALLES is leuk!!!

Ben er zo blij mee!!!

Ohja nog een vraagje: als je via maandfactuur betaald krijg je de rekening dan gewoon later nog opgestuurd? (over een maand dus ofzo)
pi_45852496

Deze heb ik vandaag aan Vind hem zo lekker truttig en lief!
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:03:02 #46
63411 Roeji
pi_45855192
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?

Geen idee, ik kreeg de melding iig te zien. Nu ben ik naderhand (eerst dus aangegeven dat ik alles tegelijk wil hebben) via mijn pagina eens gaan kijken. En daar kun je het wel wijzigen zonder dat er extra verzendkosten bij komen. Tenminste in mijn geval. Ik heb dus een aantal dingen in bestelling staan die pas in maart of april geleverd worden, daar voegde ik vanmorgen dus nog iets aan toe en toen kreeg ik die melding/tip.

Ik heb geen idee wat ze nu precies willen. Ik kijk het eens aan, maar als ik straks voor elke levering (ook al is het een nalevering) verzendkosten moet gaan betalen, dan zeg ik mn account op. Dan haal ik het wel in de winkel.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45857793
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Even een vraagje,

Ik heb wat dingen besteld maar ik stuur alles terug, wel bestel ik met de retourbon wat nieuwe dingen (niets hetzelfde in andere kleur of maat, maar echt hele andere artikelen)... moet ik nu weer verzendkosten betalen straks of is dat maar 1x???????????
weet niemand antwoord op mn vraag?

Heb ondertussen toch gewoon besteld dus ik zal het wel zien!
pi_45858043
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

weet niemand antwoord op mn vraag?

Heb ondertussen toch gewoon besteld dus ik zal het wel zien!
Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.
pi_45858365
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.
Maar ik had alleen dingen uit de oulet besteld en die waren er dus niet meer in andere kleur/maat.

Maarja jammer dan
pi_45860762
Nieuw hier, dus ik weet niet als het al eerder gezegd is. Maar alles van de Spring/Summer Collection 2007 dat je bij H&M online ziet zal ook in de winkels komen. Dus mocht iets online uitverkocht zijn dan moet je even geduld hebben het zal vroeger of later in de winkels opduiken.
FF een voorbeeldje:

Deze trui was dus meteen uitverkocht op de H&M site. Vanaf vandaag hangt hij gewoon te koop in H&M filiaal van de Kalvertoren

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 31-01-2007 20:26:35 (plaatje gefixt) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')