abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46609657
Wil ik net heel stoer naar een vriendin de kortingscode mailen, liep die net gisteren af
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46612409
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
Hij valt klein idd Ik heb ook de blauwe in 36 besteld en de groene in 34, de 36 past toch beter terwijl ik normaal qua topjes altijd 34 heb. Ben er overigens nog niet helemaal uit welke ik ga houden Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:

Leuk Alleen mocht ie wel ietsje langer van mij. Was trouwens vandaag nog in de H&M, helemaal geen B&tG dingen gezien... Had wel 2 broeken gepast, een Star en een Loyal geloof ik, iig een superlow/flared en een low/bootcut. Bootcut my ass... Die flared was wel leuk en zat goed maar veel te laag. Even een klein beetje voorover buigen en je ziet de hele boel zitten Zucht... Broeken zijn altijd al een groot probleem bij mij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 februari 2007 @ 22:27:14 #253
163650 Greys
pi_46638929
Ligt de site er nou al de hele dag uit?
Of is hij nou zo superlangzaam dat ik gewoon het geduld niet heb?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46639024
Bij mij ligt ie er ook uit..
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 februari 2007 @ 22:42:45 #255
163650 Greys
pi_46639436
Oh, ik dacht al bijna dat het aan mijn computer lag
Maar het is wel goed voor de portemonnee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:53:31 #256
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46639882
Hier doet ie t gewoon. alleen bepaalde dingen van de nieuwe collectie die er een paar dagen geleden nog op stonden, zijn nu niet meer terug te vinden. Ik zoek me continu te pletter, alles staat ook zo door elkaar of moet je via hm.com en dan inspirations te voorschijn toveren. Niet echt handig vind ik.

Overigens is de site wel enorm traag de laatste dagen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 26 februari 2007 @ 11:29:06 #257
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46689029
Kun je afgeprijsde artikelen van de shop terugbrengen?
En is er nog een kortingscode
veni vidi gebanned
pi_46691901
Ik heb mij net geregistreerd, toen kreeg ik een klantnummer. Die heb ik vervolgens gekopierd, maar daarbij is er iets fout gegaan. Nu weet ik mijn klantnummer dus niet, en om een pincode op te vragen moet ik zowel mijn pincode als emailadres invoeren.

Ik heb verder ook nog geen email gehad met daarin een klantnummer, en verder kun je het nergens opvragen?

En op de site staat dat de gemiddelde levertijd 1 a 2 weken is, klopt dit of word het sneller geleverd over het algemeen?
pi_46692379
Je zult na de registratie nog een e-mail ontvangen, daarin staat je klantnummer...
Bij mij is alles totnutoe binnen 1 week geleverd, maar ik hoor ook heel andere verhalen!
pi_46692510
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen . Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien . Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien .
Afijn, het is een leuke jas .
pi_46692515
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
pi_46692567
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen . Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien . Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien .
Afijn, het is een leuke jas .
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
pi_46692694
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien . Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid .
pi_46696390
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef XiChico het volgende:
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
Hm, nog steeds geen mailtje gehad.. opnieuw aanmelden met een ander emailadres of nog afwachten, wil het zsm besteld hebben.
pi_46696659
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien . Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid .
Ik snap jouw reactie ook wel en ik vermoedde inderdaad dat het de laatste was, maar ik vind vooral de reactie van het personeel nogal stom. Regel dan een ander.
pi_46697332
Belachelijk inderdaad, bij ons krijg je gewoon korting wanneer er iets kapot is (alleen niet op vlekken, wel wasgarantie in dat geval). Heeft overigens helemaal niks van doen met nieuwe collectie of niet, kapot is kapot, of het nou net binnen is of er al 2 jaar hangt.
pi_46727092
Heb nog steeds geen e-mail gehad nadat ik mij heb aangemeld bij H&M. Nu kan ik dus ook geen nieuw account openen omdat mijn naam al in het systeem voorkomt. Brak systeem. Mail hebben ze tot nu toe nog niet op gereageerd.

edit: nieuw emailaccount gemaakt. Bestelling komt half maart.. hoop wel dat dat eerder is, bij Esprit heb je het met 2 dagen (mits voorradig). Spullen die ik nu besteld heb zijn ook allemaal op voorraad.

[ Bericht 32% gewijzigd door XiChico op 27-02-2007 12:06:15 ]
pi_46728257
Ik weet niet waar bij Esprit de kleren liggen, maar die van H&M moeten allemaal uit Zweden komen. Vandaar dat je de eerste paar dagen ook de melding bij TNT krijgt dat je zending "manco" is. Ze hebben je pakket dan al aangemeld maar de inhoud is nog in Zweden.

Ik ga eens tjekken hoe het met m'n BH en blouse is (half mei)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46728581
Dan nog... Duurt sowieso wel even voordat het in behandeling wordt genomen en dat duurt dan ook wel een paar dagen, inclusief weekend. Esprit heeft voor zover ik weet geen vaste levertijden als het op voorraad is. Maargoed, geduld is een schone zaak
pi_46728684
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:21 schreef Chanty87 het volgende:
Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:

Leuk Alleen mocht ie wel ietsje langer van mij.
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:50:05 #271
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46728734
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46728811
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
Staat bij de Beauty & the Geek lijn, maar is nu uitverkocht... Je moet er heel vroeg voor opstaan dus
pi_46731828
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef Roeji het volgende:
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90
Dank voor de tip!
Heb zelf nl. ook nog nooit een passende bh bij de H&M gevonden.
pi_46738020
Mijn jurk is weer vertraagd. Komt nu half maart.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:51:57 #275
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46756298
Hee daar ga ik ook even kijken, voor die tshirt bh..kan tegenwoordig gewoon zo moeilijk een goed passende, lekker zittende bh vinden . Mrgoed

Heb vandaag ook een shirtje en een bikini gekocht bij de HM!

Was de laatste met zo'n topje, ipv met van die touwtjes en dus wat steviger . Is wel zonder die bloem op het topje, maar vind dat alleen maar beter!

Het topje kan ik even geen foto van vinden, maar komt tot halverwege de bovenbenen, ronde hals met aan de achterkant knoopjes, en grijs dus. Ben weer (heel even) happy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')