Hij valt klein iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!![]()
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen. Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien
. Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien
.
Afijn, het is een leuke jas.
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaienquote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
Hm, nog steeds geen mailtje gehad.. opnieuw aanmelden met een ander emailadres of nog afwachten, wil het zsm besteld hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef XiChico het volgende:
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
Ik snap jouw reactie ook wel en ik vermoedde inderdaad dat het de laatste was, maar ik vind vooral de reactie van het personeel nogal stom. Regel dan een ander.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien. Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid
.
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:21 schreef Chanty87 het volgende:
Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:
LeukAlleen mocht ie wel ietsje langer van mij.
Staat bij de Beauty & the Geek lijn, maar is nu uitverkocht... Je moet er heel vroeg voor opstaan dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef Roeji het volgende:
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.![]()
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |