Ja, baggerslettenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geeft niet...is niet te doen, topic teruglezen...als je klaar bent issie vol![]()
haha, yup!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Djarum...heb in je fobo gereageerd....check de mijne niet zo vaak..![]()
![]()
ja, maar dat heeft een andere reden..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie Djarum ook telkens bij mij idd
Hij is niet vervelend iig !quote:Op maandag 29 januari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie Djarum ook telkens bij mij idd
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft een andere reden..![]()
mhoewhwhhahaaahahahaquote:
Laat er dan ieder geval een laptop met internet verbinding in die hoek staan.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ze stoppen ons wel in een ho(e)kje vind je niet ?![]()
Och, in de hoek staan de bestequote:Op maandag 29 januari 2007 01:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Laat er dan ieder geval een laptop met internet verbinding in die hoek staan.![]()
Check !quote:Op maandag 29 januari 2007 01:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Laat er dan ieder geval een laptop met internet verbinding in die hoek staan.![]()
zolang het het rokershoekje is!quote:
nou jongens.. daar gaan we met zijn allen..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Baggeraars gaan in de hoek.
Ik bagger nooitquote:Op maandag 29 januari 2007 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Baggeraars gaan in de hoek.
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
nou jongens.. daar gaan we met zijn allen..
Jammer van dat vervelende ventje in je felitopic....maar in deze hoek is het gewoon relaxed gezellig..quote:
Ja, hij kan beter in de hoekquote:Op maandag 29 januari 2007 01:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jammer van dat vervelende ventje in je felitopic....maar in deze hoek is het gewoon relaxed gezellig..En nietstoevoegend...heerlijk
![]()
En nu werkt het fotoboek hier niet meer.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwhehe, jij hebt wel echt de fipo ja
whehe, door mi hebben ze de hele fobomodule weggeflikkerd!quote:Op maandag 29 januari 2007 01:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En nu werkt het fotoboek hier niet meer.![]()
What did you do?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, door mi hebben ze de hele fobomodule weggeflikkerd!![]()
Hier ook weer.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef Djarum het volgende:
nah, hier werkt ie wel hoor.. heb weer even bij je gevoyeurd,..
Ghege...een andere, heel ver verwijderde hoek...de hoek van de zuurpruimen...ik ken trouwens meer webloggers die zo zuur zijn..quote:
wtf?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En nu werkt het fotoboek hier niet meer.![]()
Ja, die zitten 24/7 op t internet, niet raar dan hèquote:Op maandag 29 januari 2007 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...een andere, heel ver verwijderde hoek...de hoek van de zuurpruimen...ik ken trouwens meer webloggers die zo zuur zijn..![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef Insomnia het volgende:
Het rokershoekje.![]()
Inderdaad, dit is heel hoogstaand.
Niemand zegt dat...maar kom d'r bij als je wilt..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef Insomnia het volgende:
Het rokershoekje.![]()
Lijkt wel een medestander van M_M idd....hmmm...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, zon iemand wil ik er niet bij
Anders ga je ff zitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef Insomnia het volgende:
Het rokershoekje.![]()
quote:
Ik jou ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, zon iemand wil ik er niet bij
maar zij is wel ons koninginnetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |