kut kut kut! kutterdekut!
sinds 1 maand ken ik een leuke meid..ze ziet er lekker uit en niet zo een slet als sommige anderen en ben erg verliefd. ik had haar helemaal ingepalmd door me ook voor te doen als iemand die maar voor 1 meid gaat, iemand die niet naar anderen kijkt als je iemand hebt. had haar ook helemaal wijsgemaakt dat ik walgde als sommige van mn (bezette) vrienden laat staan zoenen, zelfs dansten met andere meiden. ze kon dat erg waarderen.
vannacht was ik met vrienden (zonder vriendin) wezen stappen....daar leerde ik een meid kennen, we hebben wat gedanst en daarna heb ik zelfs met haar gezoend (meer niet en meer wilde ik ook niet, was immers bezet)...net 20 minuten geleden wilde ik een vriend van me een sms sturen en schreef: "tering! ze kon echt wel lekker zoenen die meid gister!.." en ik wilde hem naar een vriend r.... sturen, maar wel naar de verkeerde r...., namelijk mn vriendin! ik gelijk proberen te cancellen op de c toets drukken enzo, helaas "verzonden".
nu slaapt ze al, maar morgen...kut kut kut kutterdekut!
klote gewoon die adressenlijsten voor sms!!!!!!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam:
http://harun-yahya.net/