quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi
Qua Novell, en ook qua Apple Mac, heb ik dus echt verstand van God noch zure appelenMaar daar hebben ze zelf al kereltjes voor, ze hebben juist een Windowspoppetje nodig (spreekt u mee). Maar het is wel de bedoeling dat ik ook wat van die andere obscuriteiten opsteek
Weet ik veel, ik ga het morgen weleens bekijken allemaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]je gaat vertellen dat je via AppleTalk die perendozen aan je WIndows netwerk mag knopen??
![]()
En dat Novell moet je ook nog erbij hangen .. Hoe onveilig willen ze het hebben??![]()
Jij gaat morgen spierpijn hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben weer fris en fruitig
Alleen nog ff eten en de laatste aflevering van Band Of Brothers kijken
![]()
![]()
Zien we morgen wel weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef freud het volgende:
[..]
Jij gaat morgen spierpijn hebben.
Ik ook.
Druk jij nou eerst jouw 200 kg maar eens op hèquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
lopen opscheppenMet je 200 kg opdrukken
Webreus, 300 MB en veel dataverkeer en PCExtreme, 250 MB met 16 GB dataverkeer. In beide gevallen kom ik er niet overheenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mag ik even het volgende vragen:
Waar hosten jullie je site en hoeveel data verkeer mag je daar hebben,
Ik zit nu al over mijn datalimiet........
Kan nu bij hosting2go 20 gb dataverkeer krijgen en 1500gb webruimte.
http://.www.bluehost.comquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
http://.www.bluehost.com
200 GB webspace en 2 Terabyte bandbreedte. (ja, het is ietwat overdreven)
1500 gig webspacequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Oke dan heb ik dus aan 1500 gb opslag en 20 gb data verkeer meer dan genoeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Webreus, 300 MB en veel dataverkeer en PCExtreme, 250 MB met 16 GB dataverkeer. In beide gevallen kom ik er niet overheen
Beetje rare verhouding, 1500Gb opslag en 20Gb dataverkeer. Betekent dat je per maand nooit je complete content op zou kunnen vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Oke dan heb ik dus aan 1500 gb opslag en 20 gb data verkeer meer dan genoeg.
En dat voor slecht ¤ 28.56 per jaar incl domeinnaam.![]()
Ja, gaat steeds beterder. Spierpijn is al minder. Wel raar om van niets doen spierpijn te krijgenquote:
Mja, beetje hetzelfde als koppijn zonder drank. Sterkte!quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:32 schreef -Marjo- het volgende:
Ja, gaat steeds beterder. Spierpijn is al minder. Wel raar om van niets doen spierpijn te krijgen
Gister wel gewoon naar het werk geweest en ga zo ook weer
Inderdaad, een veelgebruikte truc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Gb = Gigabit en GB is GigaByte. De 2e is acht keer zoveel als de eerste. Laat je niet naaien.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik zit in mijn eigen kantoortje
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik zit in mijn eigen kantoortje
Lijkt me wel een goed idee voor elk weekendquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:27 schreef An24 het volgende:
[..]
morguh...
Eigen kantoor.....joepie![]()
Tijd gaat hard..nog twee daagjes, dan is officieel de vakantie voorbij...doe lekker net of het wekend ook vakantie is![]()
En voor elke werkdagquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed idee voor elk weekend.
IT-er hequote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Elke werkdag? Wat voor baan heb jij![]()
![]()
Hmm... als ik dan ook elke werkdag uit zou mogen slapen......quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IT-er he
Maar gewoon elke werkdag beschouwen als weekend....dan heb je echt een hoop lol in je werk![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm... als ik dan ook elke werkdag uit zou mogen slapen......
Als je thuis een jaar lang aan je afstudeeropdracht werkt (ipv op locatie) dan kan datquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm... als ik dan ook elke werkdag uit zou mogen slapen......
Ik doe niet aan afstuderenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef pirke het volgende:
[..]
Als je thuis een jaar lang aan je afstudeeropdracht werkt (ipv op locatie) dan kan dat![]()
Wat een belachelijke werktijden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik doe niet aan afstuderen
Maar ik mag voortaan wel elke dag soort van uitslapen hoor9.00/9.30 beginnen ongeveer... en vijf minuten reistijd
Hoezo 9 uur is vroeg genoegquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat een belachelijke werktijden.
9 uur pas beginnen
Precies, en dan tot Half 4...quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoezo 9 uur is vroeg genoeg
Feliquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef freud het volgende:
Ik heb trouwens mijn proeftijd overleefd. Juich en zo!
Feliquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef freud het volgende:
Ik heb trouwens mijn proeftijd overleefd. Juich en zo!
Oosterparkwijk, Hyacinthstraatquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:20 schreef LekkerApart het volgende:
@Mauro woon je toevallig in de Oosterparkwijk? Of hebben ze hier in de stad ook al een pyromaan?
Ja, de volgende met Shark.Bait wilde geen naamtopic topic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL onder alles om dit topic maar vol te krijgen en naar het volgende Shark bait naam topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |