Trots natuurlijkquote:
uhw dat is mij ook al eens geluktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Waarom las ik jouw nick als Hamster-II![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:42 schreef WurM het volgende:
[..]
Waarom las ik jouw nick als Hamster-II![]()
Allebeide HANS ANDERS NU!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef umberrella het volgende:
[..]
uhw dat is mij ook al eens gelukt![]()
Ey! HamsterIIquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[..]
Allebeide HANS ANDERS NU!!!!Lelijcken
Stucken
Tuigh
![]()
Grmbl grmblMij Hamster noemen..Jullie zijn de 2e en 3e al vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Was jij niet van de AH reclame?
Der was iets met HAMSTEREEEEEN
Echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vergaderen tijdens de lunch..way to wrongly timed
Kon het niet laten om die open deur in te trappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding] waarom jij ook niet effe meehelpen met dat tuigh...
[afbeelding] Tis HMaster-II verdulleme [afbeelding]
Floppiesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef -Marjo- het volgende:
Hmm, ik moet iets op een floppy zetten maar ik heb geen floppy-drive
Er moet een midi file op voor in het keyboard van Kevin. Morgen op het werk maar even kijken...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FloppiesWat zijn dat
![]()
Tijd om naar huis te gaan iig. Na 4 uur vergadering is het licht wel gedoofd
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Dan lezen jullie Freud's ondertitel zeker ook verkeerd?
tijd trouwens
Daarom heb ik een fijne externe USB floppy unit. Voor die nonstalgische momenten. Eentje kopuh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef -Marjo- het volgende:
Hmm, ik moet iets op een floppy zetten maar ik heb geen floppy-drive
Ik heb ook zo'n usb-floppydrive...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef freud het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daarom heb ik een fijne externe USB floppy unit. Voor die nonstalgische momenten. Eentje kopuh?
Zat de server niet bij de floppy? Raar!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb ook zo'n usb-floppydrive...
Was ook erg handig om op kantoor de servers te installeren omdat die met ene floppy afgericht meoten worden en die er niet bij zat
Bij Fujitsu krijg je alleen een hoop ellende verpakt in een 1U rackdoosquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef freud het volgende:
[..]
Zat de server niet bij de floppy? Raar!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij Fujitsu krijg je alleen een hoop ellende verpakt in een 1U rackdoos![]()
Klopt.. Reminds me: moet nog bellen omdat een der 2 servers een probleem heeft met de ECC-dimms wordt niet goed herkent..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nog eens
En als je er meer besteld dan krijg je ook verschillende dingen die fout gaan. Van "dead on arrival" tot aan schijven die ermee ophouden en alles wat er tussen zit.
Begin jij nu ook al..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:53 schreef LekkerApart het volgende:
Heheh HamsterHet hoort wel schattig
Nou stageverslag is ingeleverd.. Nu maar in spanning wachten op een rooster en kijken of ik dat FOT naast journalistiek kan doen
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij Fujitsu krijg je alleen een hoop ellende verpakt in een 1U rackdoos![]()
Sorry Meester, maar je bent te aardig om tegen te zijn...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al..De Wereld is tegen mij
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed zo! Je leert het al!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef Xilantof het volgende:
En weer een werkdag voorbij...
quote:
Snelle leerlingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
na ruim 2 maanden. daarin zaten nog wel ook 2 vakantieweken!
* PdeHoog schuift een bord voedsel naar Yoniquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:53 schreef Yoni het volgende:
*SC in stort*
GAAAAAR!!! Mijn hemel wat een dag!!
Chaotische managers zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend!
Ik had al een hotdog van de Ikea op. En een ijsje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift een bord voedsel naar Yoni
Hier.....eten
Ben binnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef LekkerApart het volgende:
Het wordt er wel rustig van hoor..
IKEA-hotdogs zijn goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had al een hotdog van de Ikea op. En een ijsje.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IKEA-hotdogs zijn goedIJsjes ook trouwens
Damnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]IJs. Jaaahhh Heb nog een beker B&J in de vriezer staan
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnDie krijg ik ook nog van iemand
![]()
Domme vraag vermoed ik, maareh....ik heb wel erg veel trek erin dus wanneerquote:
Oeh!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IJs. Jaaahhh Heb nog een beker B&J in de vriezer staan
![]()
![]()
klopt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnDie krijg ik ook nog van iemand
![]()
Jij was al verslaafd aan de B&J..quote:
Wanneer jij iets lekkers kooktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Domme vraag vermoed ik, maareh....ik heb wel erg veel trek erin dus wanneer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |