Hij zit in een totaal andere hoek qua genre, en hij is stukken beterquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
OT: Laibach - Opus Dei (Live is Life cover), ik weet niet of ik 'em beter zou noemen dan het origineel van Opus, maar wel minstens even goed.
The Final Countdownquote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Hij zit in een totaal andere hoek qua genre, en hij is stukken beter.
Net zoals de Laibach-uitvoering van Queen's 'One vision'![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:00 schreef remcoUT het volgende:
Nog een cover die hier niet genoemd is:
Please, Please, Please, Let me get what I want --> origineel van The Smiths
hij is onder andere gecover door de Deftones en Muse en die van Muse vind ik zelf het beste
Moet je een klap?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Comfortably Numb van de Scissor Sisters is natuurlijk ook gewoon nog net een stapje briljanter dan het orgineel
Hij heeft wel een punt.quote:
Ik vind de versies die ik ken allemaal wel iets hebben. Deze is ook wel leuk. Guns n' roses versie wordt beetje heel erg verpest door Axl Rose's zangquote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef cafca het volgende:
The Alarm - Knocking on heaven's door (Guns 'n' Roses)
ik zie het alleen nietquote:
Nou nee. Everybody's got something to hide daarentegen..quote:Op maandag 19 november 2007 11:57 schreef cafca het volgende:
Paint it Black van the Feelies verdient ook een vernoeming trouwens
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:14 schreef bloodymary het volgende:
Shadowplay van The Killers! (oorspronkelijk Joy Division).
Neeeee, gast, da's pure heiligschennisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:48 schreef Zwansen het volgende:
'One' van Mary J. Blige 7 keer beter dan die van U2...
Die van De Dijk is leuker naar mijn mening:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Roosje11 het volgende:
- de stad Amsterdam van Acda en de munnik (origineel dans la port d'amsterdam van jacques brel)
De versie van Keith Caputo ooit gehoord? Hier in redelijk brakke kwaliteit, maar toch:quote:- nog iets wat misschien sommige van jullie 'heiligschennis' vinden is de cover van Why door Kelly Clarkson (origineel van Annie Lennox), maar ik vind m erg mooi.
Ik ben het geen enkele keer met je eens. Hoe kun je A&DM nou beter vinden dan Brel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Roosje11 het volgende:
- de stad Amsterdam van Acda en de munnik (origineel dans la port d'amsterdam van jacques brel)
- Lovin' whiskey van Anouk (origineel van Rory Block)
- hier zullen wel wel veel mensen het niet mee eens zijn maar ik vind Billy Jean gezongen door Chris Cornell mooier dan de versie van Michael Jackson
- nog iets wat misschien sommige van jullie 'heiligschennis' vinden is de cover van Why door Kelly Clarkson (origineel van Annie Lennox), maar ik vind m erg mooi.
- wild world van Maxi Priest (origineel van Cat Stevens)
- misschien niet perse mooier, maar erg mooi is Are you lonesome tonight gezongen door Norah Jones (origineel Elvis Presley)
- Nothing compares to you gezongen door Prince, die het nummer ook geschreven heeft trouwens, en Rosie Gaines. klein stukje hier maar kan het nummer niet vinden op youtube
Heiligschennis? Rot op man, One van U2 is een kutnummer. U2 is btw ook een kutband, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, gast, da's pure heiligschennis
versie van brel doet me niet zoveel....die van acda en de munnik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ben het geen enkele keer met je eens. Hoe kun je A&DM nou beter vinden dan Brel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |