Maar niet beter dan het orgineel. Wat ik zelf een leuke cover van While My Guitar Weeps vind is deze:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef DuranK het volgende:
[..]
Deze ruleert die van Toto helemaal![]()
Jeff Healey - While My Guitar Gently Weeps
En die vent is ook nog harstikke blind ook!
ik wel, missing you van puff is beter dan origineel.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is mijn muziek ook niet, maar goed, als hij daar blij van wordt..
sterf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:13 schreef Tommeke het volgende:
High & Dry door Jamie Cullum vind ik beter dan het origineel van Radiohead
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef oddman het volgende:
Dead Souls, origineel van Joy Division, gecovered door NIN. Joy Division = prima band, goede songs, maar matige uitwerking. Mr. Curtis heeft wel uitstraling en een goede stem maar hij heeft het zaakje niet helemaal onder controle. Mr. Reznor wèl.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik wel, missing you van puff is beter dan origineel.
Misschien omdat sommige mensen liever een overgeproduceerd nummer horen, dan een "minder" geproduceerd nummer en misschien de essentie/de rauwheid van het nummer maar voor gemak over het hoofd zien? Gokjequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef spacemangraig het volgende:
Na het hele topic door gelezen te hebben ben ik eigenlijk een beetje in shock van zoveel heiligschennis. Ik bedoel, mensen die Where is my mind van Placebo beter vinden dat het origineel van The Pixies, de cover van Like a rolling stone door the Stones beter dan het origineel van Dylan. Mensen, gaat uw oren uit laten spuiten.
Dat zal de reden wel zijn ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige mensen liever een overgeproduceerd nummer horen, dan een "minder" geproduceerd nummer en misschien de essentie/de rauwheid van het nummer maar voor gemak over het hoofd zien? Gokje
(doel ik op Pixies, Dylan)
dat mag iedereen toch voor zich zelf weten? ongeacht of je het er mee eens bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit meen je toch hopelijk niet he?
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef P8 het volgende:
Changes van 2pac
origineel weet ik de naam even niet van
en Missing you van Puff Daddy
origineel Watching you van ....?
Dan heb je het ook wel over een muzikaal hoogtepuntquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
OT: Laibach - Opus Dei (Live is Life cover), ik weet niet of ik 'em beter zou noemen dan het origineel van Opus, maar wel minstens even goed.
Dat jij 't nummer niet goed vindt wil niet zeggen dat het geen goed nummer ís. Mijns inziens is het een klassieker, een van de beste nummers uit de jaren '80.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over een muzikaal hoogtepunt.
deze cover is toch wat beter, wat is prince stiekum toch een gitaar god!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar niet beter dan het orgineel. Wat ik zelf een leuke cover van While My Guitar Weeps vind is deze:
http://www.youtube.com/watch?v=FC1EZcrZEIs
Eric Clapton op zang en Paul McCartney op achtergrondzang bij de Concert for George![]()
Nou, het is dat ik de juiste versie van Hurricane zo even niet kan vinden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Ja en nou ophouden met die Dylan covers. Het lijkt wel alsof de man zelf geen nummer goed heeft uitgevoerd
Blijkbaar nietquote:
Tja, de man is nou eenmaal niet begenadigd met de meest briljante stem. Nou wordt dat ruimschoots gecompenseerd door z'n andere kwaliteiten natuurlijk, maar het is de perfecte artiest voor een cover.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Ja en nou ophouden met die Dylan covers. Het lijkt wel alsof de man zelf geen nummer goed heeft uitgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |