Zoals ik al zei; ik zal waarschijnlijk wat mensen boos gaan maken hiermeequote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Maerycke het volgende:
Sympathy for the Devil van een ander dan The Rolling Stones beter vinden, is toch wel enorme heiligschennis vind ik...
Ik ben dan wel niet zo'n Stones fan, maar ik vind de neptunes remix van Sympathy for the Devil beter dan het origineelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Maerycke het volgende:
Sympathy for the Devil van een ander dan The Rolling Stones beter vinden, is toch wel enorme heiligschennis vind ik...
Wat Big M zegtquote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef Maerycke het volgende:
Je zegt het zelf al, da's een remix, geen coverquote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo'n Stones fan, maar ik vind de neptunes remix van Sympathy for the Devil beter dan het origineel![]()
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower (origineel Bob Dylan)
volgens mij loopt hier al een topic over trouwens
ene Billy Robertsquote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
van wie is Hey Joe ook alweer een cover?
Lekker nummertje inderdaad!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower (origineel Bob Dylan)
volgens mij loopt hier al een topic over trouwens
Geen van beiden is het orgineelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Thin Lizzy - Whiskey in the jar - http://www.youtube.com/watch?v=KadMcbswOhU
Cover van Metallica- http://www.youtube.com/watch?v=rm8rcesWZIM
UB40... denk ik?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef P8 het volgende:
en Missing you van Puff Daddy
origineel Watching you van ....?
Was het dan tóch van de Dubliners?quote:
heul nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef funkmaster het volgende:
Little wing - Stevie Ray Vaughn
(origineel van Jimi Hendrix)
lees de TT nog eens, het gaat om covers die beter klinkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef P8 het volgende:
Changes van 2pac
origineel weet ik de naam even niet van
en Missing you van Puff Daddy
origineel Watching you van ....?
of die cover van Gigi d'Agostino. Met dat riedeltje![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lees de TT nog eens, het gaat om covers die beter klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |