Niekol: ze neuken stiekum huub in beeldquote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
quote er eens een paar, kunnen wij ook nog mee genieten
STOP!!!!! STOP!!!!!quote:
yepquote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Kaleddis het volgende:
Kun je ook alleen meekijken in een room ?
yepquote:Op zondag 28 januari 2007 23:03 schreef Fikkert het volgende:
de room heet Tezcatlipoca, ik weet niet of je het moet downloaden om te kijken
geef ff door dat het leukste met die 2 het betrapt worden door een cameraman was en ze het niet eens af hebben kunnen makenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zitten er nu 2 te pokeren in verschillende rooms. Zoom ff in op Satanael, dan kan ik zien welke room hij zit.![]()
Die indruk had ik idd al een tijdje, anders merkte ik dat wel aan de reactie van Huub en ook Bartquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
De chat staat tegenwoordig standaard geblockt dacht ik. De redactie wil niet hebben dat de bewoners de chat lezen. Het is dus zinloos om bijdehante opmerkingen te posten.
ik kan het niet vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:03 schreef Fikkert het volgende:
de room heet Tezcatlipoca, ik weet niet of je het moet downloaden om te kijken
Volgens mij moet je een speciale applicatie downen en die gebruiken (gewoon los programma wat op de site staat)quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij kun je alleen met IE op die site komen? Waar je kunt pokeren?
Jammer hoor
Ik krijg 2 tafels dan....quote:Op zondag 28 januari 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
ik ben er... ik heb gezocht op speler degoudenkooi
ik heb nog nooit zon nepnies gehoord ......HATSJOE ....quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub nieste ff om te laten weten dat hij onze berichtjes bij het pokeren wel leest.![]()
Haha iedereen in een keer poker verslaafd.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
heb me ook maar aan een tafel geplant....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |