Hij roeltquote:
net als Roel toenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij roelt
Hummie had hem aan z'n oren getrokken en hem een emmertje gegeven![]()
Ik kan niet echt zien wat voor kaarten hij heeft?quote:
misschien was er een herhaling op tvquote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat was dat met Natasia, waarom heeft zij Nena uitgescholden![]()
klopt, maar eerder vanavond stond stream 2 in close upquote:Op maandag 29 januari 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan niet echt zien wat voor kaarten hij heeft?
Misschien omdat ze het niet veilig zouden gaan doen?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even een vraagje nog want daar ben ik nog niet helemaal achter...waarom verstoorde die cameraman gisteren het samenzijn van Brian en Nena eigenlijk???
Omdat ze niet te zien waren op de streams........quote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even een vraagje nog want daar ben ik nog niet helemaal achter...waarom verstoorde die cameraman gisteren het samenzijn van Brian en Nena eigenlijk???
Niet echt, 1 zegt dat bart nog gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDiHo jullie hebben een Bart/Nathanael lover in jullie room.
Ja hoor als mosterd na de maaltijd zeker...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet veilig zouden gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |