De quiz gaat niet tussen 2 personenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Attitude het volgende:
Als het goed is krijgen we nu weer serieuze vragen meer, die dames dat was iets tussen TradeMarkie en ons, hij wilde een categorie...
Op één of andere manier heeft dat er wel mee te makenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef Attitude het volgende:
ze had geen zin?
Dat komt heel erg in de buurt, maar ik wil het nog iets specifiekerquote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
uit protest tegen iemand die in de kamer zat dacht ik
Lees jij de OP maar een keer goedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef Attitude het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.... beter lezen aub
tussen TradeMarkie en ONS , degenen die meedoen. Lees jij zelf eerst maar goed wat ik had getypt.quote:
Nope, het ging over iemand die er al inzat.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze was het niet eens dat een bepaald iemand in de kamer/ kabinet kwam
Oh, vandaar dat alle spelers het er mee eens zijn! Vergeef ons, wij zaten niet op te lettenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
tussen TradeMarkie en ONS , degenen die meedoen. Lees jij zelf eerst maar goed wat ik had getypt.
Dus niet tussen TradeMarkie en IK maar ONS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |