Dikkieboemsquote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
he mensen
Ik zat zelf een beetje te denken aan Bami. Aan de andere kant heb ik dat drie weken geleden nog gemaakt... Maar het moet wel vast, stevig eten zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
Goeie groentesoep fixen?
Bamiquote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zat zelf een beetje te denken aan Bami. Aan de andere kant heb ik dat drie weken geleden nog gemaakt... Maar het moet wel vast, stevig eten zijn.
O my gawdquote:Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ze wil niet met iemand die ze niet kent...
Dus je zal eerst ff kennis moeten maken ""
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:30 schreef Stofje het volgende:
Ik stond voor de AH, het was er druk. Ik zag er tegenop. In mijn ooghoek blonk het uithangbord van een prima shoarmaboer.!!
!!
!!
Doorstomen!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan trouwens niet tot lang blijven
Ik moet volgende dag vroeg op om te werken
Dan ook geen huilsmiliesquote:
Watjequote:
Ik ben geen pauper.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WatjeEen ieder die de volgende dag iets moet doen blijft slapen op het station
![]()
Joah, open dag VU enzoquote:Op maandag 29 januari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WatjeEen ieder die de volgende dag iets moet doen blijft slapen op het station
![]()
geen zin om nu over te praten , sorry...quote:
Problemen met je bitches? Of met die skotoe?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geen zin om nu over te praten , sorry...
({)! (k)!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
geen zin om nu over te praten , sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |