Ja uitstekend, de choreografie was erg leuk ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze waren goed hoor. Window of hope
Volgend jaar moet Sanne het maar weer proberen. In haar eentje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef PeRi het volgende:
Give it up for 'Sanne en haar huppelkoortje'!.
Een andere mening is natuurlijk geen 'gezeik'.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vind ze echt zoo groeien snap jullie gezeik niet, maar dat is natuurlijk mijn mening..
daar begint het wel steeds meer op te lijken, ze acteren te weinig als zanggroep..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Die zussen zijn echt goed, maar de rest is teveel een achtergrondkoortje en dat is jammer.
Wat Marianne zei.. Ze kiezen de solo's eruit voor diegene die ze het beste de lead kan zingen voor het nummer dat ze zingen. Waar dit commentaar vandaan komt.. Vorige keer hadden Sanne en Danielle de solo's, en het klopt dat Sanne en Roos veel solo's zingen, maar de afgelopen liveshow's zongen ze veelal samen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar begint het wel steeds meer op te lijken, ze acteren te weinig als zanggroep..
Met 6 stemmen kun je er muzikaal veel meer uithalen
In de foto vraagt ze al om vergiffenisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:26 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
is dit niet te bloot voor hun![]()
Dat dacht ik dus ook, maar dat kwam dus alleen doordat ze die deal sloot met de juryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:33 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht in het begin altijd dat die Ryanne een soort van leiding over de groep had, en dat zij ook wel vaak de leads zou opeisen o.i.d., maar volgens mij heeft ze in de liveshows nog geen één keer de lead gezongen...
Ik ben blij dat ze dat zo oplossen, want juist dan maken ze er een leuk optreden van. Ze ontwikkelen zich goed op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Die zussen zijn echt goed, maar de rest is teveel een achtergrondkoortje en dat is jammer.
Mee eens. De perfecte leadzangeres van dit ensemble voor dat nummer. Ook solo zou ze heel ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:13 schreef sbientje het volgende:
sanneWas echt supergoed, window of hope! echt WOW, vond ik
Vorige weken hadden ze toch ook vaak leadsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Hockeylotje het volgende:
Dit is de eerste show dat ze echt met leads zijn gaan werken, das het leuke aan X6 ze doen het altijd anders!
quote:Sanne:
“Ik ben helemaal ‘Hyper-de-pieper!’ Hahaha. Ik heb ontiegelijk genoten. Ik moet zeggen dat ik het gekibbel van de juryleden wat vervelend vond, maar in sommige dingen zat wel een kern van waarheid.”
Roos:
“Ik vond het wel heel erg leuk, maar ook veel spannender. Het was mijn eerste solo-optreden hier. Ik voelde me lekker en heb er daarom ook echt een goed gevoel aan overgehouden. Wat ik nu ook veel meer voelde, was dat we echt een eenheid vormden. Ik stond er niet alleen, maar echt met mijn vriendinnen.”
Ryanne en Amber lopen langs en voegen toe:
“We willen nog wel kwijt dat we enorm trots zijn op Roos en Sanne. We konden volledig op ze vertrouwen, ze droegen het nummer echt!”
soms Lois? die heeft maarliefst 2 x een ministukje solo gezongen..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorige weken hadden ze toch ook vaak leadsSoms Lois, soms Roos...
Die post ik morgen welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat je de voorkeur van een familielid hier had geplaatst.
Ah, nou, toch maar even doen dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef SpaRood het volgende:
Ik raad iedereen aan om op X6 te stemmen.
al gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef SpaRood het volgende:
Het was errug goed!!!!! Precies goed!
Sanne heeft een super stem. Als zij de lead blijf nemen, met de rest goede vocals maken ze een goede kans om Xfactor te winnen!
Ik raad iedereen aan om op X6 te stemmen.
Welke deal?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat kwam dus alleen doordat ze die deal sloot met de jury
Ryanne sloot de deal met de jury, dat de jury als zij doorkwamen hun naam mochten bedenken!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:19 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Welke deal?
Ik vond ze wel weer goed deze week hoor!! Eersteliedje was wel een beetje saai, maar wel mooi gezongen. En window of hope vond ik super!![]()
Ja, ze waren inderdaad goed gisterenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:07 schreef BVO het volgende:
Ze zijn na gisteren flink gestegen bij me.
Kan geen genoeg krijgen van Window of Hope! Sanne zingt gewoon heel erg goed:D en Roos heeft me echt verrast, ze is altijd zo verlegen enzo en dan neemt ze opeens de lead op zich en zingt het ook nog is geweldig!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, ze waren inderdaad goed gisteren![]()
X6
Ach Roos is lekkerderquote:Op zondag 4 februari 2007 18:57 schreef Greetings het volgende:
Die Sanne is trouwens wel erg lekker![]()
Maar ze is, net als een ander X6-genoot, al getrouwd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |