Hij is prachtig inderdaad, maar op een of andere manier doet ie me denken aan de emotionele uitbarsting van Aad de Mos tegen Ajaxquote:
niet aan denkenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is prachtig inderdaad, maar op een of andere manier doet ie me denken aan de emotionele uitbarsting van Aad de Mos tegen Ajax
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
LET OP: NET CONTACT GEHAD MET EDGAR, DINSDAG NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID DE 1E TRAINING!
Allemaal komen dus
Misschien dat ik dinsdag ga danquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
LET OP: NET CONTACT GEHAD MET EDGAR, DINSDAG NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID DE 1E TRAINING!
Allemaal komen dus
Ik kan nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Waar is ook alweer het originele gifje, heb je die ff? thxquote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef toma het volgende:
tvp
met mn nieuwe avater![]()
beetje gejat van denthemen
ik ook, er zijn belangrijkere dingen héquote:
Zal wel moeten starten vanwege de blessure en schorsing van Gryga en Stam denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Edje
Ben benieuwd wanneer die voor het eerst speelt. Denk een invalbeurt tegen Feyenoord.
In de basis vanwege Stam/Grygeraquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Edje
Ben benieuwd wanneer die voor het eerst speelt. Denk een invalbeurt tegen Feyenoord.
Nee gewoonquote:
Jij contact met Edgar ?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Hij staat dan dus wel in de basisquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee gewoon
Urby - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Gabri - Davids - Sneijder.
En als Stam en Grygera weer mogen/kunnen spelen Heitinga en Vermaelen weer op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |