Ja, uitzetting uit de vereniging.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Uitzetting?
Mensen reageren tegenwoordig amerikaans achterlijk op dergelijke zaken, zeg.
Maar hebben die kinderen hem dan beschuldigd van loeren en fappen of zo? Zat ie dan aan de kinderen? Ik begreep uit jouw verhaal dat dat niet zo was.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, uitzetting uit de vereniging.
Ik vind het best erg, die man doet dat al meer dan 25 jaar, het is zijn lust en zijn leven, zijn hele gezin is betrokken bij die vereniging.
Nee hoor, hij heeft nergens aan gezeten, dat werd nog specifiek gemeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hebben die kinderen hem dan beschuldigd van loeren en fappen of zo? Zat ie dan aan de kinderen? Ik begreep uit jouw verhaal dat dat niet zo was.
Maar zelfs als de man dat niet heeft gedaan en zijn naam wordt gezuiverd zal hij er geen lol meer in hebben en nooit meer echt zonder over zijn schouder te kijken spontaan plezier hebben in de activiteiten.![]()
Ja, precies, ze beseft nog niet eens wat ze zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Dat hoop ik ook, anders heb ik echt een probleem.
Hier mag dat trouwens niet worden uitgesproken. Ik weet het toch wel, maar ik vind dat ie niet altijd alles hoeft te zeggen wat ie denkt als het ten koste gaat van enig respect.
Als je het namelijk denkt en gelijk uitspreekt is het er al uit en heb je de ander al pijn gedaan terwijl je het ook kunt denken, er even over kunt nadenken en dan al dan niet tot de conclusie kunt komen dat er een reden was voor de stomheid.
En bovendien vind ik dat jonge mensen alles mogen zeggen wat ze vinden en denken, vooral ook als ze het ergens niet mee eens zijn, maar dat ze heel jong moeten leren om dat op een andere manier te brengen. Dan is eigenlijk alles bespreekbaar.
Ik ben streng.
Maar goed.... op de leeftijd van 13 is dat wel anders dan 3.
Goedemorgen Metro, hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:54 schreef Metro2005 het volgende:
goodmeurning
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, precies, ze beseft nog niet eens wat ze zegt.
Ik zei dat ik wel een beetje verdrietig werd als ze dat tegen me zei, en dan krijg je acuut een arm om je heen en een vrolijke "Sollie mamma!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |