Jeuh!quote:
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Zeurberus het volgende:
Go Q_B
Ik ga die Grizzly Man docu zo ook kijken
ik zag 2 beren broodjes smerenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, die dude die zo zat van hihihi lieve beertjes mn vriendjes en toen opgegeten werd en waar audio van is maar dat te erg is om ons te laten horen?
Ik wil die tape horen!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef -skippybal- het volgende:
Sterf tering hoeren bij de Planet!! Tieft er steeds uit godverdomme!
Dat gaat morgen weer een kutdag worden voor zo'n n00b van de helpdesk![]()
quote:
vanavond 22.00 op Discovery Channelquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer en waar komt dat?
de dode of levende versie?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag het lang geleden op Discovery
We gaan toch gezeliig met zn allen kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
*bied hem een nieuw biertje aanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
vanavond 22.00 op Discovery Channel
Dus dan ben ik hier 2 uur niet![]()
![]()
*gaat maar weer in het hoekje staan
Ik weet 'tquote:
Gemeen hè, voor ons sensatiezoekersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet 'tMAar het is dan zo nep dat ze wel laten zien hoe dat wijf er naar het luisteren is. Like I give a fuck. Laat het dan gewoon horen!
jepquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
Is dit dan een soort Steve Irwin meets pijlstaartrog verhaal of niet?
Hij leefde met beren. En liet ze te close komenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
Ja, maar deze man zocht het iets meer op dan mr Erwinquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Tezz het volgende:
berenknuffelen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij leefde met beren. En liet ze te close komen
lang geleden ton discovery net nieuw was en een vriend van mij net een nieuwe tv had gekocht:quote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag het lang geleden op Discovery
ja niet slim natuurlijk he...hoe laat komt dat op discovery?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij dacht dat ie een echte band met ze had
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
lang geleden ton discovery net nieuw was en een vriend van mij net een nieuwe tv had gekocht:
wij pakken dat ding uit, had als 1 vd eerste tv's automisch zoeken etc...
wij sluiten dat ding aan, ding gaat lopen en je ziet afko's van zendernamen voorbij komen welke de tv heeft gevonden
stond er disc/dis
wij zo wtf is dat
roept een andere vriend ja dat is discoo ferry
wij zo wtf? een disco kanaal
![]()
volgens mij kun je niet dichter bij een beer komen dan dat hij was toen ze hem opvraten...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat als je niet weet hoe het afloopt met hem en je ziet de beelden dat je dat ook gaat denken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
had ie ook, in hun armen gestorven zelfsquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blindquote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik denk dat als je niet weet hoe het afloopt met hem en je ziet de beelden dat je dat ook gaat denken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
had ie ook, in hun armen gestorven zelfs![]()
tsja, sommige mensen denken altijd dat bepaalde dingen met wilde dieren wel kunnen..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blind
Sorry, bedoelde was
Ik heb hier (* kijkt ff rond) playmobile, barbies en lego!quote:
ja dat was wel het verhaal.. dat ze beide opgegeten werden tijdens hun campeeravontuur..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij en zn vriendin werden trouwens opgegeten toch?
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb hier (* kijkt ff rond) playmobile, barbies en lego!
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef BeeDee het volgende:
Zo, visite de deur uit...![]()
Heej, we zijn centraal !![]()
En een OP
![]()
![]()
En komt er nog een link naar de OP in wiki ofzow ?..weet niet precies hoe dat werkt..![]()
* sigaret opsteekt
Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik weet zeker dat je bij sommige beelden denkt van dat wil ik ook en ooh wat zijn ze lief enzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bullshit. Je snapt zelf wel dat dat met beren nooit kan. Die kerel is gewoon dom en blind
Sorry, bedoelde was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |