Ik wil altijd alles 'nu' en 'meteen' als ik er mijn zinnen op heb gezet! "Geduld is een schone zaak"....MY ASS!quote:
Als het eenmaal in het hoofd zit...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil altijd alles 'nu' en 'meteen' als ik er mijn zinnen op heb gezet! "Geduld is een schone zaak"....MY ASS!
station!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef PeZu het volgende:
good busy!
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als het eenmaal in het hoofd zit...![]()
You dont wanna knowquote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk over deze 14 delen gedaan?
2quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Donderdag begonnen dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Reunity het volgende:
tis niet al te groot,
maar jullie moeten het er maar mee doen. tis buiten te koud naar mijn smaak.
*steekt een heilig cigaretje op*
go ahead en fastchatquote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Amper 2.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Na dat was deel 1 en 2 ofzo, daarna kwamen wij ':')quote:
Krijgen we ook zo'n mooie TTT balk bovenaan de OP?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
mag ik je kussenHahhahaha die is nog maar 2q3521 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
erg cliché jahquote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahhahaha die is nog maar 2q3521 jaar oud
2 hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
3-4 dagen, sjeu!
gisteravond/nacht zijn er ongeveer 10 topic's doorheen gegaanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
3-4 dagen, sjeu!
Wil je me pijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
O.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man, wij kwamen gister 20:30 bij deel 3 allemaal, en toen vandaag 14
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je me pijpenDat is een slap aftrekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je me pijpenik dacht oprollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, zie het speurwerk van Zeurberus hierboven!
klopt ik ging weg bij deel 3 gisteren en kwam vanochtend aan bij deel 12 ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
gisteravond/nacht zijn er ongeveer 10 topic's doorheen gegaan
Ik zei toch, deel 3quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik ging weg bij deel 3 gisteren en kwam vanochtend aan bij deel 12 ofzo
![]()
quote:
Schijt, laat zien die handel!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
mochten er nou geen usernamen in trouwens?
Dan is de reeks over 2 topics gesloten.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Djarum het volgende:
mochten er nou geen usernamen in trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |