bronquote:DUIVEN - Twee 14-jarige jongens uit Duiven hebben de nacht van vrijdag op zaterdag doorgebracht in een politiecel, nadat zij in en bij een jongerencentrum in hun woonplaats de Hitlergroet hadden gebracht. Personeel van het jongerencentrum schakelde de politie in.
De jongens maakten het gebaar eerst binnen tijdens een feest. Toen zij naar buiten werden gestuurd, deden ze het nogmaals. Justitie beslist volgens de politie wat er met de twee gaat gebeuren.
Raar, die knaapjes hebben het pas bij geschiedenis geleerd en willen het 'even testen'quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
Ja, dat kan nog steeds. Dat is verboden.
lachen manquote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef Ringo het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan met vriendjes. Op Texel, elke keer als er een auto met Duits kenteken langskwam.
Ik was 12 trouwens.![]()
Jij bent cool, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef Ringo het volgende:
Ik heb dat ook eens gedaan met vriendjes. Op Texel, elke keer als er een auto met Duits kenteken langskwam.
Ik was 12 trouwens.![]()
Alleen als je handschoenen aantrekt.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jij bent cool, mag ik je aanraken?
Of naar een concentratiekamp. Een bezoekje aan Dachau of iets dergelijks maakt je over het algemeen vrij stil kan ik je zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef footbal_lad het volgende:
Stuur die 2 gasten naar 't voormalig Oost-Duitsland of Polen,schijten ze allebei in hun broek voor die skinheads daarzo.
Ach joh, een pittig gesprek en dan gaat het bij de meesten wel over.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Of naar een concentratiekamp. Een bezoekje aan Dachau of iets dergelijks maakt je over het algemeen vrij stil kan ik je zeggen.
Nazi Goreng ?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Ringo het volgende:
JA MAAK ER MAAR WEER GRAPPEN OVER! WE HEBBEN HET ANDERS WEL OVER NAZI'S!!!![]()
Ze hielden hun sigaretten tussen hun ringvinger en hun middelvinger vast.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:54 schreef Ringo het volgende:
En ze hadden snorretjes op hun bovenlip getekend, echt hééél fout.![]()
En ze hadden "vays off mayking yoo talk"quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef Ringo het volgende:
Dat staat er trouwens niet bij in het bericht, maar ze lieten zich in een open Mercedes door het dorp rijden en droegen de rijlaarzen van hun moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |