Troostenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
En wat moeten wij doen?
Ai ai aiquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
PoedelieWoepsie had een turkse pizza gegeten![]()
Jaaa me moeder zeg dat ze zoo pizza gaat kopen bij die turkse winkel en dan zoo ga opsturen naar het labraoriumquote:
Oh op die manierquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaa me moeder zeg dat ze zoo pizza gaat kopen bij die turkse winkel en dan zoo ga opsturen naar het labraorium
Awww, die stomme turken ookquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaa me moeder zeg dat ze zoo pizza gaat kopen bij die turkse winkel en dan zoo ga opsturen naar het labraorium
Dank jequote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Awww, die stomme turken ook![]()
Nou weer beterschap dan he![]()
Is ze een troostmeisje?quote:
Ik vind jou een beetje cruelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ga een boek schrijven over een meisje dat een ernstige ziekte heeft en daardoor al haar sociale contacten verliest en sterft in een eigen plas van kots, bloed en tranen.
Met geen persoon die zich er om bekommerd waardoor ze pas na twee jaar ontdekt zal worden.
labraoriumquote:Op zondag 28 januari 2007 18:00 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ook niet helemaal fit.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje cruel
dus ga ik maar weer verder life & cooking kijken
Jewelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja ik zal maar niet nog een tekening maken zeker?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jeweljou tekeningen zijn mooi
word ik altijd zoo beter van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |