Dat doet het wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajax
Als je 010 respecteert moet je niet over een Ajax hart beginnen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajax
dus als je voor ajax bent, moet je dus automatisch 100% anti feyenoord zijn?quote:
hij doet het, thnxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij profiel/Webicon:
dit neerzetten: http://i16.tinypic.com/2ldzosm.gif
Nee, maar er blijkt wel uit dat je geen 100 % Ajax hart hebt. En dan zie ik liever wat mensen op de tribune die fanatiek zijn en zingen voor hun club ipv mensen die komen voor het mooie voetbal(als dat er isquote:Op zondag 28 januari 2007 18:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus als je voor ajax bent, moet je dus automatisch 100% anti feyenoord zijn?
en @ jasza
alsof jij geen opmerkingen maakt als feyenoord verliest, en dat maakt het juist leuk elkaar een beetje sarren.
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, maar er blijkt wel uit dat je geen 100 % Ajax hart hebt. En dan zie ik liever wat mensen op de tribune die fanatiek zijn en zingen voor hun club ipv mensen die komen voor het mooie voetbal(als dat er is)
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan jequote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?
Ga jij ook maar lekker naar AZ daar zoeken ze nog mensen zoals julliequote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?
Volgens mij klopt er iets niet aan je als je iemand haat...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan je![]()
Ja en vanavond nog een keer voor Palermo - Lazio (0-3).quote:
wat een familliequote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan je![]()
Zelfs me pa, die toch niet fanatiek is maar wel gewoon elk thuisduel gaat die haat die Rotterdammers en hij is 55![]()
Welke goal zou buitenspel zijn geweest dan? Die van Heitinga? Dat is onzin. Leo stond ook niet buitenspel. En Stam al helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kijken (of zal Talpa het niet uitzenden)
Vriend van me smste mij ook dat het buitenspel was. Ik zag niemand hier wat zeggen over een eventuele buitenspelgoal, dus ik dacht dat het onzin was. Maar nu melde dus hier ook iemand dat die goal buitenspel zou zijn geweest.
mensen haten om waar ze geboren zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een echte Ajax familie ja en damn proud of it![]()
Stoere jongen ben je.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen haten om waar ze geboren zijn
ik zal maar niet vragen naar je opleidingsniveau
Doe es niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen haten om waar ze geboren zijn
ik zal maar niet vragen naar je opleidingsniveau
Denk je dat een Litmanen bijv 100% anti Feyenoord is?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zelfs me pa, die toch niet fanatiek is maar wel gewoon elk thuisduel gaat die haat die Rotterdammers en hij is 55![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |