quote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze dat misselijke shirt dragen
Bij profiel/Webicon:quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan m alleen niet instellen als avatarHij is te groot zegt ie
Ik word onpasselijk van dat shirt ja. Mag je triest vinden, maar het is wel zo.quote:
owkeejquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze dat misselijke shirt dragen
Jongen, hij heeft symphatie voor feyenoord, ga er nou maar niet opin.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van dat shirt ja. Mag je triest vinden, maar het is wel zo.
Jij valt in de catogorie sucses supporter.quote:
wss beleef jij de hele maatschappij anders als ikquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Jasza het volgende:
Koemleit hou nou maar op, ik beleef Ajax anders dan jij.
Waar maak je uit op dat ik geen ajaxfan ben als ze verliezen?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij valt in de catogorie sucses supporter.
Er is ook veel succes ja de afgelopen jarenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die voor ajax is gelijk feyenoorders haat zijn het successupporters?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga is naar het 010 topic en kom terug, dan zie je wat we bedoelenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is ook veel succes ja de afgelopen jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Was jij degene die eigen spelers uitscheld op een forum?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Jasza het volgende:
WIE ZIJN AL DEZE NIEUWE (nep)JODEN DIE DENKEN DAT ZE HET WEL BETER WETEN EIGENLIJK?
ik lees hier altijd. (geen behoefte om te posten) maar dit debiele geplaat "alles wat feyenoord is, is kut" kon ik ff niet meer tegenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Jasza het volgende:
WIE ZIJN AL DEZE NIEUWE (nep)JODEN DIE DENKEN DAT ZE HET WEL BETER WETEN EIGENLIJK?
Zal ik het vuurtje nog meer aanwakkeren? Ik heb ook sympathie voor AZ, Twente, Groningen, PSV en elke andere voetballende ploeg, weetje waarom? Omdat ik voetbal leuk vind!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga is naar het 010 topic en kom terug, dan zie je wat we bedoelen![]()
Omdat ik te fanatiek ben tijdens een wedstrijd ja, ik kan me niet inhouden en word nogal parra als een speler weer loopt te kloten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was jij degene die eigen spelers uitscheld op een forum?![]()
Samenvatting: Stopt allen hierover
juist! en ik ben voor ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zal ik het vuurtje nog meer aanwakkeren? Ik heb ook sympathie voor AZ, Twente, Groningen, PSV en elke andere voetballende ploeg, weetje waarom? Omdat ik voetbal leuk vind!
Erwt.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugen
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die voor ajax is gelijk feyenoorders haat zijn het successupporters?
successupporters zouden al een jaar of 5 voor psv moeten zijn lijkt me
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
juist! en ik ben voor ajaxen ben dus blij als ze winnen. Gniffel ook wel als feyenoord verliest, maar verder gaat het niet
Vanavond maar eens kijken (of zal Talpa het niet uitzendenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen buitenspel goal gezien hoor.
want? jij praat nooit over ajax?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is ook veel succes ja de afgelopen jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ken er een paar en zijn gewoon relaxed maar zodra de wedstrijd eraan komt of ze Ajax gaan uitlachen word ik toch wel pissed en kunnen ze beter weggaanquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |