Nee. Volgens mij is het bij "de Roos" geblevenquote:
Stoerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Bij zo'n filmpje, en dat filmpje van die Utrechters die een anti-Ajax liedje op de melodie van Frans Bauer zingen zijn ze al snel zelf degene die in hun hemd staan, i.p.v. degene waar ze over zingenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Wat schattig!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Ach volgende week mogen ze huilen om leo..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Leo zal zelf wel gaan huilenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ach volgende week mogen ze huilen om leo..
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hierquote:
Voor wie is hij een held dan? Kom maar met quotes.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hier
En kom jij huilen dat hij niet meer bij jouw clubje speelt?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hier
Lees het topic eens opnieuw.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Samenvatting moet nog komen ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Ordinair het volgende:
Samenvatting is toch nog niet geweest? Of ben ik alweer te laat?
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tering ik zie nu die goal van Shota
Niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef twi het volgende:
Overigens, eerlijk is eerlijk. De kleine clubs hadden rood gekregen voor een overtreding zoals die van Maduro.
Zoals de laatste 15 minuten?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Messenga het volgende:
Ik wil Leo-Babel-De Mul wel eens zien.
En over een paar maanden sta je weer te juichen wanneer 'ie de winnende maakt in de playoffsquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, van mij had ie er ook afgemogen. Hij doet ook niks goed meer die gast
Na de wedstrijd tegen Haarlem vond iedereen hem hier weer geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, van mij had ie er ook afgemogen. Hij doet ook niks goed meer die gast
Ik juich voor Ajax, niet voor spelers.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
En over een paar maanden sta je weer te juichen wanneer 'ie de winnende maakt in de playoffs
Brilletje op doen voortaan. Hij raakt de bal niet met z'n arm.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man Man Man hansbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Nee, daar zat ik niet bij, dus hou je domme aannames maar even voor jezelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef twi het volgende:
Dat weet je niet. Je zat ongetwijfeld ook bij de meute die vorig jaar zo over Heitinga aan het blaten waren, waar je 'm nu weer geweldig vindt.
Het was wel ramp voetbal inderdaad. Maar het is wel een bewegende aanval. zeker omdat KJH niet zo behoorlijk in vorm is.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man man man handsbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Dat van Stam bij die goal bedoel je? of die vrije trap?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man man man handsbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Als het niet zo is, sorry daarvoor. Maar zo komt het bij 99% van de Maduro-bashers wel over. Niet iedereen speelt op z'n 22e al de sterren van de hemel, en Maduro is een hele tijd slecht bezig. Maar hoe 'n debiel Vakkie_W ook is, hij snijdt wel een goed punt aan van het oppertunisme. We hebben vervanging voor Maduro, zeker nu Davids komt.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, daar zat ik niet bij, dus hou je domme aannames maar even voor jezelf.
Die bij die vrije trap kon je bij tien iig niet goed zien. Die andere iets beter en leek mij geen hands, maar dat durf ik ook niet voor de volle 100% te zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van Stam bij die goal bedoel je? of die vrije trap?
Die vrije trap was op ze voet en bij die goal was het op zijn middel dus wat blaat je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |