Jij houd van feyenoord, wie moet er nou optiefen zegquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jij
Was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat Leonardo een mooie rol op het laatst had, maar om hem nu al een held te noemen.
Volgende week winnen tegen Feyenoord en hopen dat AZ wint van PSV.Dan lijkt het seizoen toch nog goed te komen!
Jullie geven niets om de 'ziel' van Ajax alleen om de successen. Al stond Marc Dutroux in de spits zolang ie maar scoorde was het jullie held.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jij
Ik hou van feyenoord?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij houd van feyenoord, wie moet er nou optiefen zeg![]()
Hoe kan je sympathie voor hun hebben![]()
Vriend van me smste me ook al dat het een buitenspel goal was. Vanavond maar eens kijken dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef denthemen het volgende:
HAHAHA een gefrustreerde supporter, van welke club laat ik maar in het midden
Volgens mij ben jij ook een verkapte az supporterquote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hou van feyenoord?Ik hou van voetbal!
Is makkelijk gezegd ja als je eigen club al jarenlang geen klote heeft gepresteerd. Tief toch even snel op kneus.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie geven niets om de 'ziel' van Ajax alleen om de successen. Al stond Marc Dutroux in de spits zolang ie maar scoorde was het jullie held.
Het zal best wel maar 1. Ajax was de gehele 2e helft de baas dus had de scheidsrechter écht niet nodig. 2. Als je "journalistje" wilt spelen moet je objectief zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vriend van me smste me ook al dat het een buitenspel goal was. Vanavond maar eens kijken dan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef denthemen het volgende:
http://xs411.xs.to/xs411/07040/henkkkkkk.gif kan iemand hier een Avatar van maken voor mij?
hehe, heel erg bedankt man!!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat uitgerekend een grunn supporter dat dan weer moet doen...
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef koemleit het volgende:zeg Jasza je hebt zeker ook al automatisch een hekel aan feyenoord supporter zonder ze te kennen?
Ik ben heel goed bevriend met een aantal feyenoord supporters en ja we zitten elkaar vaak er over op te naaien, maar hebben d'r nooit ruzie over.
Echte supporters (mensen eigenlijk) denken iets verder na dan ajax/feyenoord wit/zwart lang/kort.
conclussie feyenoorders kunnen aardig zijn al zou jij liever zien van niet
amen
omdat?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |