Oja tuurlijk ja, Leonardo blijft natuurlijk een "kakkerlak" vooral niet je eigen teamspelers aanmoedigen, blijf ze kakkerlak noemen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dit in mijn avatar is een held, een echte Ajacied![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oja tuurlijk ja, Leonardo blijft natuurlijk een "kakkerlak" vooral niet je eigen teamspelers aanmoedigen, blijf ze kakkerlak noemen!![]()
![]()
Dat had idd gekunnen. Maar dat wil niet zeggen dat de begin opstelling belachelijk was. Het leek mee eerder een kwestie van instelling dat we zo slecht speelden.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.
Dan fluit jij hem maar lekker uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feyenoord is mijn cloep, die worden hoor ik nog steeds hoor![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
Ogararu ---- Stam Heitinga --- Grygera (Vermaelen) ---- Emanuelson
------------------------------Davids-----------------------------------------------
----------------- Gabri ------------------- Sneijder ------------------------------
---De Mul----------------Huntelaar------------------Babel(Leo)----------------
Ik fluit nooit mensen uitquote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan fluit jij hem maar lekker uit!![]()
Waarom niet? Omdat dat van de stoere die hard supporters niet mag? Het gaat om het voetbal, als Leonardo een goede voetballer is, dan is hij dat ongeacht waar hij vandaan komt of heen gaat. Een beetje objectiviteit zou je sieren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik fluit nooit mensen uit![]()
Je gaat iemand toch niet je held maken die ex kakkerlak is zeg.
Dat is niet eens zo'n ondenkbaar scenario.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als hij volgende week de winnende maakt is hij een stapje dichterbij![]()
Een held zal hij nooit worden nee. Maar ik hoop heel erg dat hij het verschil gaat maken volgende week, puur om die kakkerlakken nog zieker te maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zeg![]()
Nee in mijn avatar dat is pas een held, kom op Jasza een beetje meer niveau.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dit in mijn avatar is een held, een echte Ajacied![]()
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee in mijn avatar dat is pas een held, kom op Jasza een beetje meer niveau.
Ik ben het in een zekere mate wel met je eens, maar als Dallas meer geld had had Edgar nu gewoon in de VS gespeelt hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zitten![]()
Het zal ook nooit een held voor mij worden, maar ik support hem wel omdat het gewoon een ongelooflijk goede voetballer is. Beetje dom om iemand dan een kakkerlak te noemen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |