Check het hier:quote:Op maandag 24 september 2007 22:26 schreef hannekethemaster het volgende:
hoeveel kosten speciaalbier glazen eigenlijk? tot nu toe heb ik ze altijd gejat uit een kroeg, maar nu ik student af ben kan ik er net zo goed een paar aanschaffen
wat ik hier heb is allemaal van acties en festivals, beetje opletten en je hebt voor een prikkie leuke glazenquote:Op maandag 24 september 2007 22:26 schreef hannekethemaster het volgende:
hoeveel kosten speciaalbier glazen eigenlijk? tot nu toe heb ik ze altijd gejat uit een kroeg, maar nu ik student af ben kan ik er net zo goed een paar aanschaffen
Inderdaad. Zeker bij slijterijen en bierwinkels krijg je vaak glazen bij een verpakking (van meestal 6 flessen) speciaalbier. En dan heb ik het niet alleen over de standaard Leffe & Duvel glazen, maar ook de wat minder bekende merken. En ook los zijn ze makkelijk te verkrijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik hier heb is allemaal van acties en festivals, beetje opletten en je hebt voor een prikkie leuke glazen
Ik heb wel een merkloze in de kast staan, volgens mij is die ooit eens van de Blokker gekomen ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 23:53 schreef Joekl het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af, zijn er ook bokaaltjes te koop zondermerknaam en/of logo? Zo ja, kan iemand me vertellen waar?
vertel me waar jouw bierhandel is en dan haal ik spoedig een aantal kratjes daar!quote:Op maandag 24 september 2007 20:34 schreef The6thgate het volgende:
[..]
staat hier gewoon bij een bierhandel maar goed![]()
Helaas is dit topic inderdaad een soort van optelsom geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn allebei in de supermarkt te krijgen. Maar als je andere posts van me hebt gelezen in dit topic kan je zien dat ik dit topic meer gebruik om te zeggen wat ik onlangs heb gedronken en wat ik daar van vond dan alleen te roepen wat ik het lekkerste speciaalbier vind. Daarnaast weet ik in Leeuwarden geen goede bierwinkel te vinden en was ik al wel in een supermarkt, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een flesje Westmalle dubbel mee te nemen
Xenos verkoopt ook regelmatig merkloze glazen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb wel een merkloze in de kast staan, volgens mij is die ooit eens van de Blokker gekomen ofzo.
wat een dure site!quote:Op maandag 24 september 2007 22:32 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Check het hier:
http://www.debierkoning.nl/
Wel een beetje een langzame baggersite![]()
Ik kan ook wel de strategie van de rest gebruiken en roepen dat ik Kasteelbier Bruin geweldig vind en het daarbij laten, maar dan leek dit me toch beterquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helaas is dit topic inderdaad een soort van optelsom geworden.Ik hoopte juist dat dit topic wat meer boeiender zou worden, maar misschien komt dat nog!
Ja..bekend verschijnsel. Je moet ook bijvoorbeeld niet iedere avond drinken. Dan gaat je hele smaak naar de haaien. Alles wordt waterig en/of gaat enorm vies en hetzelfde smakenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef blessed19 het volgende:
de horror!
de afgelopen 2 weken heb ik vrijwel alleen maar rochefort 10 en karmeliet gedronken die op kamertemperatuur waren. heerlijk spul en veel beter van smaak, vergeleken met de gekoelde versies!
de horror is het volgende:
Gister had ik geen rochefort/karmeliet meer... bah! Dus heb ik eens in de koelkast gekeken, en daar had ik verbazingwekkend nog wat liggen! Men noemen:
HJ Karakter
Berkennat tripel
Maredsous 10
Grolsch herfstbok
Nu wil het zo zijn dat ik alle 4 de bieren na 1 slok door de gootsteen heb gegooid! Ik vind ze allemaal nergens naar smaken en ze waren in mijn ogen veels te waterig. Ik denk dat ik toch maar eens weer wat gevarieerder bier moet gaan drinken en niet bij 1 type blijven.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De volgorde moet je ook mee uitkijken: Kanon voor Rochefort 10 is prima, andersom is Kanon erg smerig
Zelfde geintje ook een keer gehad met HJ Karakter, prima bier. Alleen had ik daarvoor een nog lekkerder biertje gehad, toen smaakte die ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tell me about it
Vorige weekend een Kanon gedronken naar een Hoegaarden. Gad-ver-damme
Het smaakte naar doperwten
Hangt er van af wat je wil proberenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:09 schreef hannekethemaster het volgende:
nog tips?? ga maandag weer eens paar biertjes proberen
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat je ook kan doen is een paar biertjes kopen die je kent en die je lekker vindt, en daarnaast nog een paar willekeurige biertjes die je nog niet kent en dan je ervaringen hier posten
Die Straffe Hendriks zou ik niet te snel opmaken danquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
gister aan het jupilerpils gegaan.
ook weer wat spul ingeslagen voor volgende week!
3x 0,75 ml straffe hendrik
2x rochefort 10
4x karmeliet tripel
2x berkennat tripel
4x maredsous tripel
hoppa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |