Of nadat hij jankend per brancard het veld verlaatquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef twi het volgende:
Volgende week mogen jullie 3x "Leo, hoerenjong!" inzetten na z'n goals
Geen frustratie, gewoon een dikke paffige teringbraziliaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef cheqy het volgende:
Die TT.![]()
De frustratie druipt er vanaf, heerlijk.![]()
Omdat........quote:Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Geen frustratie, gewoon een dikke paffige teringbraziliaan.
Tot hier had ik respect voor jequote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Jasza het volgende:
Het blijft namelijk een kakkerlak,
En hier...quote:natuurlijk ben ik blij als hij scoort maar 1x zeiken en al ze krediet is opppp.
Nou ja was andersom ook gebeurdquote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef Jasza het volgende:
Nog ff terugkomend op die gast die zegt dat ik en Dentheman moraalridders zijn, ik moet die gast niet dat heb ik altijd gezegd. Maar qua voetbal kan hij leuke dingen brengen daarom mag het van mij, maar 1x zeiken en hij mag gelijk weg via de achterdeur. Het blijft namelijk een kakkerlak, natuurlijk ben ik blij als hij scoort maar 1x zeiken en al ze krediet is opppp.
Daarnaast moet je zeker niet hier mensen gaan uitlachen![]()
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Tot hier had ik respect voor je
[..]
En hier....
Bij mij zal hij never en never een held worden hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nou ja was andersom ook gebeurdMaar die helden-status van Leo nu is te triest voor woorden.
Je kan moeilijk gaan janken als je club scoort ofwelquote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoor![]()
Als Ajax wint juich ik en ben ik blij![]()
Inderdaad. Meer respect voor een Ajacied die roept dat judas een kutkakkerlak is dan eentje die nu op hem klaarkomt puur omdat ie scoort.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij zal hij never en never een held worden hoor![]()
Mensen die hem een held gaan noemen moeten is wat tikken krijgen![]()
Als wij winnen door charineus dan ben ik droevig dat de rest van het team te incompetent was om te scoren en dat deze rasmongool het niveau van anderen overstijgt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja blij omdat het een goal van Ajax is, niet omdat hij hem maakt hoor![]()
Als Ajax wint juich ik en ben ik blij![]()
Hehe tsja, ik juich dan gewoon puur omdat we als Ajax winnen. Maar ik ergerde me vandaag ook weer dood aan hem, met ze Ronaldinho akka'squote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als wij winnen door charineus dan ben ik droevig dat de rest van het team te incompetent was om te scoren en dat deze rasmongool het niveau van anderen overtuigd.
Eindelijk weer eens een doelpuntje van Guzman
Dat heb ik met Griek ook dat zal nooit een held worden maar ik vind hem wel een symphatieke jongen en hoop dat ie nog vaak scoort voor ons.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef twi het volgende:
Leonardo zal nooit een held worden nee, maar hoe beter hij speelt, hoe meer 'ie voor Ajax betekent (zowel sportief als financieel).
Als hij volgende week het winnende doelpunt maakt ga ik een week paalzitten in de coolsingel. En geloof me, ik ben er gek genoeg voor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week mag '' Harry " wel weer scoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |