Wat houdt inf mode dan precies in?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van infinity mode? ik vind dat niks aan
Dan gaat elke 5 minuten een blokje van je leven af en door dingen te eten/drinken kan je dan weer vol krijgen, en je moet zo lang mogenlijk proberen te blijven leven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef wc-eend het volgende:
Wat houdt inf mode dan precies in?
als je start met de game, dan moet je de bovenste optie kiezen (niet de 72h mode)quote:Op zondag 28 januari 2007 19:17 schreef Triptamine het volgende:
Vraag: Ik heb dit spel net gekocht en ben aan het spelen gegaan. Nadat ik de eerste keer dood was gegaan(gevecht met zo'n menselijke gast, geen zombie dus). Savede ik en zette ik de xbox af. Toen ik 2 uur later weer effe wilde verderspelen, stond er geen savegame.
Ik heb op elke mogelijke manier proberen te saven? er staat nooit een save.. Moet ik eerst die gast verslaan voordat het saven lukt ofwat?
Help? want ik vind het zombie killen wel stoer![]()
Bedankt, ik ga het straks effe proberenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Oké ik leg het even uit:
Wat je kan doen als je dood bent:
Load game
[/b]Save and exit[/b]
Save and exit betekend dat je je status, en behaalde PP houd, máár de verhaal lijn wordt niet gesaved en je begint opnieuw aan een nieuwe game mét je behaalde status van eerdere keren.
Je kan wel gewoon de verhaal lijn saven maar dan moet je save points zoeken in het spel (badkamers & het groene bankje in de security room).
Het is dus niet mogelijk om maar se saven waar, en wanneer je wil. ook niet als je dood gaat kan je dus niet saven en weer direct verder gaan. je kan dan load game kiezen en verder gaan waar je het laatst gesaved hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch maar een vorige save-game gebruiken dan maar
The line is a dot to you!
tijd verlopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef kepler het volgende:
hoe versla je Carlito?Gebruik de sniperrifle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X
X
X
hoe versla je Carlito?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die kun is echt vet nicequote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef Heintje het volgende:
Ja, het enige lastige is die gozer met dat gun. Als je die eenmaal hebt zijn de andere simpel.
Daarna kun je ook dat gun pakken met 200 kogels. En als je de schietknop maar heel ff indrukt schiet hij maar 1 keer, RAAK. Dus als je die knop vaak heel kort indrukt schiet je iedereen voor je zo dood. Zijn toch zeker weer 150 easy kills.
die achievement heb ik dus, maar toen ging ik doodquote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja die kun is echt vet niceals je de hummer van hun steelt krijg je trouwens ook een achievement
hoe versla je Carlito?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Er zijn ook onbeperkt katana's in north plaza bij de messen zaak. naast de supermarkt. rode buitenkant heeft die winkel. daar kan je trouwens ook in het hoekje je hoofd kaal makenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef kepler het volgende:
ik kan die kantana niet vinden hoor?Ik ben bij die koffiewinkel met die onbeperkte sinasappelsap, maar geen katana...
edit: al gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
ik loop gewoon omquote:Op maandag 29 januari 2007 12:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik pak meestal de sledge hammer, maar meestal hoef je er maar 3 te killen ofzo, en dan kan je al snel naar het knopje rennen.
nee hoor, ipv rechts naar de lift te gaan kan je ook naar links (waar je die eerste twee mensen bij elkaar hebt gebracht). Daar kan je een deurtje door, en dan kom je bovenin het magazijn uit (liggen ook wapens zoals een 2x4 en een sledgehammer bovenop die stellingen)quote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef TwyLight het volgende:
Hoe loop je om dan? Er is toch maar 1 manier om naar boven te gaan? en dat is via de lift, en dan via de tunnel.
zie ook mijn edit, dat hoeft dus nietquote:Op maandag 29 januari 2007 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Zie edit
Als je dus naar boven wil moet je altijd via de lift![]()
Dat is toch sowieso een special move? eentje die je eerst moet verdienen, maar daarna met alls (of gewoon met je vuisten) kan doen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:40 schreef TwyLight het volgende:
De battle axe is ook zo vet trouwensals je X inhoud voor 3 seconden ofzo en je laat los dan draaid die een stuk van 10 rondjes met dat ding, vooral vet als je helemaal omringt bent door zombies
net als met Carlito, die brad wordt 20 keer geraakt. Maar in het filmpje kan hij opeens niet meer lopen door 1 schotquote:Op maandag 29 januari 2007 13:25 schreef TwyLight het volgende:
Wel raar trouwens, dat filmpje na de medicine run dan zegt ze iets van:
"Are you okay? You have blood on you."
Maar wtf slaat dat op danalsof die van ze zombies nooit bloed heeft gaat ze daar ineens druk om maken.
jah, maar dan krijg je geen berichten meer en heb je geen idee waar je heen moetquote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je in het begin otis ergens kon tegenkomen en dat je hem dan verrot kon slaan... ik weet alleen niet meer waar...
Als je trouwens 30 sec wacht bij startscreeen krijg je een leuk filmpje..
das waarquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef wc-eend het volgende:
Als je gewoon 72 uur zombie's wilt killen is het wel makkelijk..
Dat filmpje is vet irritant, vooral dat kutkind die de hele tijd mammieeeee roeptquote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je in het begin otis ergens kon tegenkomen en dat je hem dan verrot kon slaan... ik weet alleen niet meer waar...
Als je trouwens 30 sec wacht bij startscreeen krijg je een leuk filmpje..
Geen idee.. ben vergeten waar ik het zag... zal eens zoeken..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat filmpje is vet irritant, vooral dat kutkind die de hele tijd mammieeeee roept![]()
maar trouwens, als je Otis aan het begin killed is zeker de truth vanished?
om precies te zijn, allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Whehevolgende keer maar eens doen dan.
Deze achievement trouwens:
Zombie Genocider
TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies.
omgdat is gewoon té veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow gelukkig, ik zag me al uren zoeken naar die laatste zombiequote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef Heintje het volgende:
En het is wel het aantal inwonders van het stadje, maar niet het aantal zombies. Die zijn er namelijk onbeperkt. En die achievement is niet super moeilijk. Gewoon in de onderhouds tunnels met de vrachtwagen gaan rijden. Je bent wel ff bezig maar moeilijk is het niet.
Was wel een leuk idee geweest voor oneindig mode.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ow gelukkig, ik zag me al uren zoeken naar die laatste zombie![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Hehehehe ben nu queens zoeken..
die vind ik maar heel sporadisch, en als ik hem al vind dan istie niet zo nuttig. Ik slacht veel sneller zombies af met de normale wapensquote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Hehehehe ben nu queens zoeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Als je hetverhaal volgt kom je vanzelf in de tunnels. En dat is een goede plek voor veel achievements en die bijen idd.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef kepler het volgende:
jullie hebben het over allemaal dingen die ik nog helemaal niet ben tegengekomen
TunnelsNog niet gezien,
Auto's? Alleen die met die drie psychopaten in het park
Ik ga het hierna zeker nog een paar keer spelen, en gewoon alleen maar probeer zoveel mogelijk zombies op een originele manier te vermoorden
De red 50 mensen achievement is best lastig hoor. Zeker omdat je ook nog eens allerlij dingen voor een aantal moet doen... En je moet dan dus ook de cases doen omdat dat ook mensen oplevert en er 1 is die niet komt als dat vrouwtje er niet is.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:59 schreef wc-eend het volgende:de achievements zijn idd wel leuk.. en haalbaar
Dat poeder wat ze blazen bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:43 schreef kepler het volgende:
die missie in de bioscoop is dus echt niet leuk... elke keer krijgt dat gas me te pakken![]()
net toen ik het poste lukte het mequote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat poeder wat ze blazen bedoel je?
Kwestie van ff vlak naar die gasten toerennen, dan snel weer wegrennen en die ventjes die je volgen afmaken. en dat blijven herhalen, dus niet in een meute gaan staan hakken. Ow, en oppassen voor die kamikaze idioten, die doen veel schade als ze bij je in de buurt ontploffen.
Dat had ik met een van m'n eerste survivors, die vrouw in 't park. Heb ik d'r eindelijk een keer levend binnen gekregen, heb ik een bowlingbal in mn handen, sla ik mis/raak, vol in t gezicht van dat wijf.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik dan, ik had iemand gered helemaal van de andere kant: was er echt BIJNA (was in de opslag ruimte) en toen had iemand hem gepakt, dus ik wil die zombie van hem afslaan sla ik perongelijk zijn hoofd er af![]()
(van de survivor dus)
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat had ik met een van m'n eerste survivors, die vrouw in 't park. Heb ik d'r eindelijk een keer levend binnen gekregen, heb ik een bowlingbal in mn handen, sla ik mis/raak, vol in t gezicht van dat wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opnieuw beginnenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:56 schreef TwyLight het volgende:
Dat had ik ook mijn eerste keer, alleen toen had ik het nog iets later.
Gewoon wachten tot 12:00AM en dan opnieuw beginnen, dan heb je een hoger level en speelt die wat makkelijker uit.
ja dat weet ik, maar ik wilde nu juist de cases doen en dan daarna allerlei andere zooi uithalenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ja ik dacht precies hetzelfde toen ik opnieuw moest beginnen, maar toen ik eenmaal weer was begonnen was het toch wel weer leuk.
Bovendien is het spel ook gemaakt om meerdere keren uit te spelen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het spel sinds gister, en ben nu alweer lvl 26
Ik had hem in één dag uitgespeeld voor de eerste keer, en was toen bij level 31quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het spel sinds gister, en ben nu alweer lvl 26
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |