Wat houdt inf mode dan precies in?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van infinity mode? ik vind dat niks aan
Dan gaat elke 5 minuten een blokje van je leven af en door dingen te eten/drinken kan je dan weer vol krijgen, en je moet zo lang mogenlijk proberen te blijven leven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef wc-eend het volgende:
Wat houdt inf mode dan precies in?
als je start met de game, dan moet je de bovenste optie kiezen (niet de 72h mode)quote:Op zondag 28 januari 2007 19:17 schreef Triptamine het volgende:
Vraag: Ik heb dit spel net gekocht en ben aan het spelen gegaan. Nadat ik de eerste keer dood was gegaan(gevecht met zo'n menselijke gast, geen zombie dus). Savede ik en zette ik de xbox af. Toen ik 2 uur later weer effe wilde verderspelen, stond er geen savegame.
Ik heb op elke mogelijke manier proberen te saven? er staat nooit een save.. Moet ik eerst die gast verslaan voordat het saven lukt ofwat?
Help? want ik vind het zombie killen wel stoer![]()
Bedankt, ik ga het straks effe proberenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Oké ik leg het even uit:
Wat je kan doen als je dood bent:
Load game
[/b]Save and exit[/b]
Save and exit betekend dat je je status, en behaalde PP houd, máár de verhaal lijn wordt niet gesaved en je begint opnieuw aan een nieuwe game mét je behaalde status van eerdere keren.
Je kan wel gewoon de verhaal lijn saven maar dan moet je save points zoeken in het spel (badkamers & het groene bankje in de security room).
Het is dus niet mogelijk om maar se saven waar, en wanneer je wil. ook niet als je dood gaat kan je dus niet saven en weer direct verder gaan. je kan dan load game kiezen en verder gaan waar je het laatst gesaved hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch maar een vorige save-game gebruiken dan maar
The line is a dot to you!
tijd verlopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |