Tuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
is het al niet een grote poppenkast
Juist. En als ik de redactie was, had ik óók die recorder ter beschikking gesteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Laat ik het nog maar eens zeggen:quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.
You don't get it: Brian deed het met medewerking van Talpa
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijvenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Anton Heyboer was een held"
seks!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alsof Anton ooit sex heeft gehad met die lesbische wijven![]()
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:rquote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die taalpuristen?
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind eens een keer een post niet zo erg. Vind het altijd leuk om iets op te steken maar 2 posts achter elkaar, ja dan vind ik het al iets minder.![]()
ha Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat de meeste posters hier niet zo erg zijn als op sommige sites. Ik ken sites waar ze inderdaad zoals Gert hier boven schrijven.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
ja man datgezijk het gaat erom dat je weet wat iemant bedoelt lekjker belangrijjki verder hoe je het schrijfd of sow..:r
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn trio's waar je als man zijnde niet aan moet denken
[afbeelding]
komaar op mij kamer ouwe gek.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij straks even op mijn kamer komen. Ik wil iets met je bespreken.
Die "gulle lach" van Natasia die komt zo nep op mij over. Maar nep of niet, tis niet om aan te horen zoveel decibel als dat met zich meebrengt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
komaar op mij kamer ouwe gek.![]()
En even een braaf on topic-plaatje.
[afbeelding]
Omdat het piano-geneuzel al snel begint te irriteren, maar overgeschakeld op stream 3, om daar vergast te worden op de "gulle lach" van Nataasia.![]()
Als niemand anders het doet, moet ik het zelf doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
De tweede was om Dynabite te pesten, die dat zelf altijd doet! Zelf heb ik in vier maanden tijd maar twee taalpuristische postings gedaan! Vandaag dus! Dat hadden er makkelijk 2000 kunnen zijn! Dus niet aan mijn kop zijken!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg er toch wel interessante fantasieen bij!
Met zijn tweeen moet het lukken om Brian behoorlijk uit elkaar te scheuren! (Ik ben een man, ik ben een jager).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |