abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45785549
Verpest mijn verhaal nou niet
pi_45785769
Nou, ik was blij dat de afgelopen wedstrijd tegen Vitesse niet regende, daar zo op de eerste rij .
pi_45786817
Kan denk ik alle kanten op zondag. Voordeel is natuurlijk dat van de Schaaf er niet bij is die wel van een derby houdt. Is die keeper al speelgerechtigd tegen NEC. En Frankel geschorst toch?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:12:18 #54
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45787361
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
daarom hebben ze ook het uitvak moet verstevigen nadat er vanonder het uitvak wat brokken kwamen
Jammer Gelukkig dat jullie er niet doorheengezakt zijn
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_45788463
Keeper doet mee. Espinoza niet en Frankel geschorst.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:17:28 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45789274
Ah..een nieuwe keeper, mooie wedstrijd om meteen zn vertrouwen te kraken .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45789336
Misschien beloont de Mos Pietje wel voor zijn goede optredens van de afgelopen weken.
pi_45789909
Hoe kan een bezoeker van de Goffert kritiek hebben op een ander stadion? De Goffert is een triest inspiratieloos bouwval waarbij niet eens de moeite is genomen om een mooi stadion te kopiëren. In plaats daarvan hebben ze een 8926776-in-een-dozijn stadion gebouwd als bv. Twente. In een homobos. Dat dan weer wel.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45790186
Owja, waalnichten
pi_45790649
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:38 schreef F.O.N.S. het volgende:
Hoe kan een bezoeker van de Goffert kritiek hebben op een ander stadion? De Goffert is een triest inspiratieloos bouwval waarbij niet eens de moeite is genomen om een mooi stadion te kopiëren. In plaats daarvan hebben ze een 8926776-in-een-dozijn stadion gebouwd als bv. Twente. In een homobos. Dat dan weer wel.

Volgens mij is de ligging van het stadion één van de mooiste van de Nederlandse stadions. Het klopt wel dat het verder een 8926776-in-een-dozijn stadion is, maar wel 8926776-in-een-dozijn mooi
pi_45790893
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef Strooper het volgende:

[..]

Volgens mij is de ligging van het stadion één van de mooiste van de Nederlandse stadions. Het klopt wel dat het verder een 8926776-in-een-dozijn stadion is, maar wel 8926776-in-een-dozijn mooi
Dan is het stadion van RBC voor jou even mooi
pi_45791599
Danko kan ook mooi meedoen aanstaande Zondag
pi_45791904
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dan is het stadion van RBC voor jou even mooi
Het zijn idd allemaal trieste lelijke kutstadions... WillemII, Twente, Nek, RKC, Heracles, AZ en straks ook ADO...

En dan toch zeiken over Gelredome
pi_45791918
Na het bericht van Schaaf twijfelde ik even, maar die twijfel is nu weer weg.
pi_45791950
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Het zijn idd allemaal trieste lelijke kutstadions... WillemII, Twente, Nek, RKC, Heracles, AZ en straks ook ADO...

Ze moeten toch iets te zeiken hebben

Ik weet al waar het nu over zal gaan ,

Danko die vrijgesproken is
  maandag 29 januari 2007 @ 15:41:27 #66
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45791966
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:38 schreef F.O.N.S. het volgende:
13 in een dozijn is nog altijd beter dan een trieste fabriekshal.

Het is niet voor niks dat niemand zo'n stadion als jullie heeft, dat wil namelijk ook niemand.

Rijnjankers .
pi_45791988
Net alsof Lazovic ook maar enige kans heeft tegen Wisgerhof
pi_45791991
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Tuurlijk zeiken over de Gelredome. Je denkt niet dat het afzichtelijker kan als je het zo van buiten ziet. Maar dan kom je binnen...
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 29 januari 2007 @ 15:44:01 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45792033
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:42 schreef Strooper het volgende:
Net alsof Lazovic ook maar enige kans heeft tegen Wisgerhof
Pothuizen geeft hem een paar tikjes tegen de enkel en dat gaat ie al helemaal over de zeik .
  maandag 29 januari 2007 @ 15:44:22 #70
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45792043
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Tuurlijk zeiken over de Gelredome. Je denkt niet dat het afzichtelijker kan als je het zo van buiten ziet. Maar dan kom je binnen...
En dan blijkt het toch te kunnen.
pi_45792107
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

13 in een dozijn is nog altijd beter dan een trieste fabriekshal.

Het is niet voor niks dat niemand zo'n stadion als jullie heeft, dat wil namelijk ook niemand.

Rijnjankers .
Willen en kúnnen is hier een wezenlijk verschil!
pi_45792260
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Pothuizen geeft hem een paar tikjes tegen de enkel en dat gaat ie al helemaal over de zeik .
Pothuizen gaat ie weer van die droogneukgebaartjes maken
pi_45792335
Jammer dat Espinoza Denneboom niet kan blesseren
pi_45792404
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Beter dan dat iedereen hetzelfde heeft de stadions van PSV en Chelsea zijn ook van die blokkendozen , De Kuip , Camp Nou en het Westfalenstadion dat zijn pas voetbalstadion

Dan zullen al die nekkers ook wel de Arena AufSchalke lelijk vinden. , omdat het een copy is van het het Gelredome ( met het veld wat naar buiten kan )
pi_45792415
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat Espinoza Denneboom niet kan blesseren
Dat komt in de Play - Offs dan wel als het nek lukt om bij de eerste 9 te eindigen
pi_45792751

vs.

Eind discussie lijkt mij
pi_45792842
Wat een onwaarheden worden hier verkocht... Er zijn in het verleden uit Duitsland, Japan en de VS al delegaties langsgeweest om het Gelredome te komen bekijken omdat zij ook zoiets wilden hebben. In Duitsland ligt er inmiddels al een, in de VS en Japan vast ook al wel.
Hoeveel zijn er al bij die varkensstal langsgeweest? Ooh, niemand natuurlijk!

Nee, Goffert is een leuk stadionnetje voor een provincieclubje als nek, een grote club als Vitesse hoort natuurlijk in een 4-sterren stadion thuis
jeweetz
pi_45792849
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Beter dan dat iedereen hetzelfde heeft de stadions van PSV en Chelsea zijn ook van die blokkendozen , De Kuip , Camp Nou en het Westfalenstadion dat zijn pas voetbalstadion

Dan zullen al die nekkers ook wel de Arena AufSchalke lelijk vinden. , omdat het een copy is van het het Gelredome ( met het veld wat naar buiten kan )
Sorry hoor, maar het Philips Stadion en Stamford Bridge zijn zeker wel echte voetbalstadions hoor.

De Arena auf Schalke vond ik eerlijk gezegd best mooi. Dat is niet te vergelijken met het Gelredome en die surrealistische hoeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45792927
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:06 schreef Rhinestone het volgende:
Wat een onwaarheden worden hier verkocht... Er zijn in het verleden uit Duitsland, Japan en de VS al delegaties langsgeweest om het Gelredome te komen bekijken omdat zij ook zoiets wilden hebben. In Duitsland ligt er inmiddels al een, in de VS en Japan vast ook al wel.
Net alsof die om een andere reden kwamen kijken dan de grasmat-constructie
  maandag 29 januari 2007 @ 16:11:31 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45793026
quote:
Precies, die hebben ook geen reet verstand van voetbal dus dan is het Gelresyndroom wel interessant .
  maandag 29 januari 2007 @ 16:12:46 #81
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_45793079
Jongens Gelredome en dat Goffert stadion zijn allebei gewoon kut. Ware het niet dat in Gelredome een veel mooiere club speelt.

Monnikehuize, dat waren leukere tijden
Bridge over troubled water
  maandag 29 januari 2007 @ 16:14:16 #82
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_45793158
+ Promenade, + klimaatbeheersing, + afsluitbaardak, + Verschuifbaar veld, + Geluid
Belangrijkste eigenschappen van het Gelredome.

maargoed, nekkers vinden dat hok van hun mooi, en wij die van ons, en daar verander je niks an.

Het moet op het veld gebeuren, en dat ligt bij beide altijd buiten! (behalve als er gevoebald wordt )
Maximaal 4 regels
pi_45793541
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Tha_Mars het volgende:
+ Promenade, + klimaatbeheersing, + afsluitbaardak, + Verschuifbaar veld, + Geluid
Belangrijkste eigenschappen van het Gelredome.

maargoed, nekkers vinden dat hok van hun mooi, en wij die van ons, en daar verander je niks an.

Het moet op het veld gebeuren, en dat ligt bij beide altijd buiten! (behalve als er gevoebald wordt )
Ach ja laat die nekkers maar in de waan dat zij een mooier stadion hebben

Ik geef toe dat het Gelredome niet perfect is (hoeken moeten weg) maar dat geeft jullie nekkers niet het recht om dat pure middelmatige bouwwerkje met de naam 'Goffert' mooier te vinden.
  maandag 29 januari 2007 @ 16:38:17 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45794054
Ga trommelen of zo .
pi_45794111
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Posdnous het volgende:
Ga trommelen of zo .
En vergeet niet je witte handschoentjes aan te doen
  maandag 29 januari 2007 @ 16:42:35 #86
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45794189
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Posdnous het volgende:
Ga trommelen of zo .
Die trommeljosti's zijn indd kut.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  maandag 29 januari 2007 @ 16:47:23 #87
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45794345
Maar laten we wel wezen. Vitesse is net zoals het gelredome.
Net niet. Ik bedoel een elftal vol cultfiguren die goed kunnen voetballen.
En een stadion met allemaal elecktrische snufjes.
Jammer dat Vitesse die cultfiguren niet altijd even goed ballen en het jammere aan het stadion is dat het strontlelijk is.

Maar het is wel typisch Vitesse.
Mooiste club op aarde.
NEC is jaloers, dat is een feit.
Gelredome
Monnikehuize

[ Bericht 3% gewijzigd door Tyler..Durden op 29-01-2007 16:55:15 ]
pi_45794456
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar laten we wel wezen. Vitesse is net zoals het gelredome.
Net niet. Ik bedoel een elftal vol cultfiguren die goed kunnen voetballen.
En een stadion met allemaal elecktrische snufjes.
Ik snap d'r niets van. Leg is uit?
  maandag 29 januari 2007 @ 16:54:57 #89
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_45794613
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ik snap d'r niets van. Leg is uit?
Nee, het kwam er ook niet goed uit.
Maar nou heb ik er geen zin meer in.
pi_45795410
quote:
Hoeveel zijn er al bij die varkensstal langsgeweest? Ooh, niemand natuurlijk!
Duitsers, japanners en Amerikanen hebben dan ook geen stijl.
quote:
Nee, Goffert is een leuk stadionnetje voor een provincieclubje als nek,

Klopt, daar lopen we ook niet voor weg.
quote:
Een grote club als Vitesse hoort natuurlijk in een 4-sterren stadion thuis
Ik snap het grapje, want het is zeg maar helemaal niet zo
pi_45795721
NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion,

pi_45795758
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef DeVinger het volgende:
NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion, NEC is beter en heeft een mooie stadion, Nee Vitesse is beter en heeft een mooier stadion,

Gast, lul niet, NEC is veel beter en heeft een mooier stadion....
pi_45795795
Pisnicht
pi_45795803
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:29 schreef DeVinger het volgende:
Pisnicht
lul
pi_45796201
Ahh, ik zie dat het niveau in de clubtopics hier gewoon wordt doorgezet? Dan doe ik ook wel een duit in het zakkie..

Stomme geel-swerte Arnepse Rijnjankende Faillietessenaren.

En Aad de Mos is lelijk.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45796258
Been is een pedofiel man
pi_45796375
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef DeVinger het volgende:
Been is een pedofiel man
Niet, echt niet!
pi_45796411
Bilnaad de Mos.. Hahahaha..

Kunnen we nog een mooie sfeeractie verwachten van Vitesse-kant? 'Liever m'n wijf aan crack, dan fan van nek'. Dat is wel een hele goeie he? Die mag je van mij wel gebruiken

Jammer dat defranseslag er niet meer is
pi_45796461
Alle supporters van NEK hebben een grote BEK achter het HEK van hun LELIJKE KUTSTADION
vind ik wel een mooie.
Waar is de franse slag dan, in de internetgevangenis?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:50:40 #100
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_45796505
Jamaar jamaar, dat rijmt niet enzo. Verder wel een hele goeie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')