welke topgames?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Koop em dan in de winkelquote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Owjaquote:Op zondag 28 januari 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja helaas ben ik geldloos, moet nog tot 5 februari wachten totdat ik bij m''n nieuwe baantje kan beginnen en dan duurt het ook nog weer een maand voordat ik geld krijg ofzo
Hey King Kong is geen slecht spelquote:
Wow.. beterquote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Wisten julie trouwens dat als je in de speelgoedzaak je dat grote gele hoofd van dat lego poppetje zo lang slaat met je vuisten tot die 180 graden gedraaid is en de gedraaide ogen dus aan de andere kant zitten je 10.000PP krijgt?en bij de fitness zaak, als je met een scherp iets de bokszakken kapot maakt je per zak 2.000PP krijgt, en als je ze alle 4 hebt nog eens 10.000? in totaal 18.000 dus
ow neuh, hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef TwyLight het volgende:
key kepler, moet ik voor jou trouwens ff de plek van de katana en de orange juice fotograferen?
Zeker niet hard genoeg je best gedaan om een hoger level te krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Yankee_One het volgende:
wat een schijtgame was Dead Rising toch
en ohja, mijn 360 is kapot
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef knater het volgende:
Ik wil aankomende week ergens een TFT schermpje gaan halen voor m'n 360, heeft iemand tips? ik woon niet dicht bij een media markt, wel bij een dixons / mycom / computerland, en heb er een 400 euro voor over.
Heb nog geen zin om een lcd tv te gaan halen.
tips anyone?
Ok en heb ik dan nog extra kabels nodig ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef DooD het volgende:
[..]
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.
waarom een scherm met een 1680x1050 reso. gebruiken voor je 360? Scaling is en blijft Kut.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef DooD het volgende:
[..]
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.
Laat je het scherm gewoon haar native resolutie draaien. Krijg je zwarte randen, maar heb je iig geen last van interpolatie.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom een scherm met een 1680x1050 reso. gebruiken voor je 360? Scaling is en blijft Kut.
Je gaat hem mooi vinden kan niet anders!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat de Crackdown demo maar eens downloaden, ook al lijkt het me niks.
Had je maar niet moeten zeggen dat het je nix lijkt die demoquote:
Roy's Puppyquote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Geen OP dit keer
[afbeelding]
Game on
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Jij bent top, MMaRsu!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Dankje Dries, jij ook!
Kijk eens op www.play.com daar staat hij voor ¤39,-. Inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]dat Dead Rising lijkt mij ook cool ( sterk op Dawn of the Dead geinspireerd). Enkelt weten jullie of die voorlopig nog rond de 55 a 60 euro blijft zitten, of wordt de prijs binnenkort verlaagt, of wordt die platinum. Anders wacht ik nog even en anders haal ik hem van de week, of Crackdown keuzes keuzes.
Je kan alleen van een CD af muziek op je Xbox zetten. via de computer of mp3 speler alleen Streamen!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Theamerican het volgende:
ey mensen hoe zet je muziek op je xbox? moet je hem dan met je pc verbinden? hoe dan?
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kan alleen van een CD af muziek op je Xbox zetten. via de computer of mp3 speler alleen Streamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die werkt toppie, en IMHO veel beter dan dat MediaConnectquote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?
Toen haalde die media connect er vanaf.
Zag me foto's en me mp3's niet meer op de 360.Dat kan je niet zien, tot zover ik gehoord heb moet de winkel jou aankoop registeren zodat Microsoft je nummer kan activeren. Gewoon kopen en hopen dat de winkel zijn best doetquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil eigenlijk wat Microsoft Points kopen maar ik weet dat mensen problemen hebben/hadden met die dingen gebruiken omdat ze iets niet hadden ingevuld o.i.d.
Weet iemand wat dat was, en waar ik kan zien of ik dat heb ingevuld?![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door EleQusion op 28-01-2007 23:53:16 ]
Ik gebruik TVersity. Met Mediaplayer kon mijn xbox vaak de pc niet vinden en met tversity heb je ook betere controle over wat er in de media library staat. Je zou er ook xvid e.d. mee kunnen streamen maar dat heb ik niet aan de praat gekregen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?
Toen haalde die media connect er vanaf.
Zag me foto's en me mp3's niet meer op de 360.
Hahahahaha, wat een coole tips!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Wisten julie trouwens dat als je in de speelgoedzaak je dat grote gele hoofd van dat lego poppetje zo lang slaat met je vuisten tot die 180 graden gedraaid is en de gedraaide ogen dus aan de andere kant zitten je 10.000PP krijgt?en bij de fitness zaak, als je met een scherp iets de bokszakken kapot maakt je per zak 2.000PP krijgt, en als je ze alle 4 hebt nog eens 10.000? in totaal 18.000 dus
Misschien kwam 'ie er pas achter dat 'ie het een kutgame vond NADAT hij 'm had uitgespeeld?quote:
Ging het net proberen maar lazerde op drie kwart naar beneden. Dood dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft in die Crackdown demo dat gebouw met die rode lampen (je hoofdkwartier) helemaal beklommen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:21 schreef bigore het volgende:
Ik kom maar niet van me GWoW online verslaving af![]()
Als je in de sporthal op de loopbanden gaat rennen en je doet dit een paar seconden, dan krijg je ook 2000PP per loopband, en dan 10.000 als je ze alle 5 doetquote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
quote:IGN Ratings for Battlestations: Midway (X360)
Rating Description
out of 10 click here for ratings guide
8.5 Presentation
A thrilling blend of action and strategy. The epic battles and historical accuracy represent the Pacific campaign as well as any other WWII title, if not better. Steep learning curve.
7.0 Graphics
Sometimes the game looks brilliant with an amazing level of detail. At other times the textures, lighting and color are bland.
8.0 Sound
Although somewhat repetitive, the score and voice-acting are both solid, including the JFK impression from PT 109.
8.5 Gameplay
Battlestations Midway is a fast-paced chess match where tactics and ability are tested equally, and we are rewarded with a challenging, exciting and unique experience.
8.0 Lasting Appeal
The single-player campaign and challenges will keep you busy until you jump online. Although there is only one gamemode, the variety in the gameplay makes it more than worthwhile.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Cool heel erg bedankt voor de heads up. Scheelt weer een aantal euro's. Misschie dat ik DR en Crackdown dan beide haal.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Kijk eens op www.play.com daar staat hij voor ¤39,-. Inclusief verzendkosten.
dat is omdat je nog een USB-apparaat eraan hebt hangenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Ik had laatst, toen ik mijn xbox uitdeed dat de lampjes enzo wel uit waren maar de fan bleef doordraaien
Enige wat ik er aan heb via usb is de wireless adapter...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is omdat je nog een USB-apparaat eraan hebt hangen
Maar dan krijg je hem pas over een maand ofzo zeker.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef TwyLight het volgende:
Ja, maar bij play asia 35 euro
Windows 98quote:Op maandag 29 januari 2007 13:19 schreef Leonos het volgende:
Dames en heren, kan ik met windows 98 ook een media center ofzoiets doen met mijn xbox?
Nee kan nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja heb geen XP hier
Maar help me gewoon ff
Het is wel vet maar ken nu de route dus is het niet leuk meer maar heb dat best lang gedaan en dat vind ik het mooiste er aan dat springen van gebouw naar gebouw en overal op proberen te komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ging het net proberen maar lazerde op drie kwart naar beneden. Dood dus.
Nee. en als jij hem z nodig goedkoop wil dat koop je hem maar 2e hand. of je wacht even.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dan krijg je hem pas over een maand ofzo zeker.
Bij mij gaat ie dus af en toe gewoon na 15x nog steeds niet open. Enige wat dan helpt is om de lade een tik te geven als ie probeert open te gaan. Maar dat is gewoon zwaar vervelend, en zolang er nog garantie op zitquote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef Wessiej het volgende:
Heb ik ook wel eens, druk ik op het eject button en dan hoor je het geluid wat er komt als die open gaat, maar dan blijft die dicht, na 2x drukken gaat die wel open.
Ik heb de Iyama22" inch; bevalt zeer goed; alleen heeft deze boxjes (waar je uiteraard geen fuck aan hebt); dus een iets bredere onderrand.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef knater het volgende:
Ik wil aankomende week ergens een TFT schermpje gaan halen voor m'n 360, heeft iemand tips? ik woon niet dicht bij een media markt, wel bij een dixons / mycom / computerland, en heb er een 400 euro voor over.
Heb nog geen zin om een lcd tv te gaan halen.
tips anyone?
Het wordt een 2de handsje denk ik jaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee. en als jij hem z nodig goedkoop wil dat koop je hem maar 2e hand. of je wacht even.
niet als je zo'n kaartje koopt toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef zatoichi het volgende:
je creditcardgegevens!
Points koop je gijs, om Arcade spelletjes, extra content en gamerpics te betalenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Points zijn toch geen echt geld? Toch?Dat zijn punten weetjewel, die ook naast je username staan.
Euuuuuuuhhh... Je hebt gamer points & Microsoft points.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Points zijn toch geen echt geld? Toch?Dat zijn punten weetjewel, die ook naast je username staan.
Nee klopt, die zijn gratisquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet iemand nu al wanneer die fucking HD-drive komthoor er helemaal niet mee van
Als je gewoon in de winkel zo'n kaartje koopt van 2100 punten kun je gewoon de code die er opstaat invullen en dan worden die punten bij geschreven. Hier hoef je verder niets voor ingevuld of aangevraagd te hebben. Let wel even op dat je de code voorzichtig openkrast want ik vind die kaartjes zeer slecht leesbaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe het precies zat met Microsoft points en accounts?
Ik kan niks meer vinden wat duidelijk antwoord geeft op mijn vraag.
De vraag is dus dat ik mij kan herinneren dat je iets ingevuld moest hebben voor MS-points o.i.d. en als je dat niet had werkte het niet: is dat ook zo, en zo ja hoe zat dat precies?
Echt veel mensen denken dat ze met die gamer points dingen kunnen kopen voor het spelquote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuuuuuhhh... Je hebt gamer points & Microsoft points.
Dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt veel mensen denken dat ze met die gamer points dingen kunnen kopen voor het spel![]()
Ja vanmorgen bij het journaalquote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je hem ook weer
Ook Top Gear gezien gijs![]()
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Heintje het volgende:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar crackdown. Heb hem ook al besteld voor nog geen 60 euro.
Ik denk dat het wel voor een paar weekjes vermaak kan zorgen. En daarna verkopen, genoeg mensen hier die hem wel willen met korting....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.
p.s. ik ben dringend op zoek naar Shrek Super Party op de Xbox heeft iemand die![]()
jij bent echt een crackdown fanboy. damnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.
p.s. ik ben dringend op zoek naar Shrek Super Party op de Xbox heeft iemand die![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
crackdown IS ook vet...
Je tv zuigt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jullie wisselen toch ook gamertags uit enzo? Ik ben dus BHFH op live.Ik heb gears of war en lost world. Ik vind het een erg fijne console tot nu toe. Alles werkt feilloos en handig.
Nadeel van gears of war overigens vind ik dat je de hele tijd moet omschakelen naar 60 hzniet erg ideaal vind ik want dan wordt het beeld op mijn tv stukken minder. is dat bij jullie ook?
quote:
Bullshit, komt ook prima tot zijn recht op een breedbeeld tvquote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een xbox komt eigenlijk alleen tot zijn recht op een HDTV of op een TFT scherm.
HDTV is beter though
Om dat leuk te vinden moet je of kinderlijk of Japans zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Blue Dragon kan me nogsteeds niet boeien eigenlijk.
Wat is daar nou zo interessant aan?
Mwa een potje PES 6 lijkt me leuker.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor Frasier, ga jij maar lekker een paar FPS games spelen![]()
Moah, vind ik niet. heb een keer een 360 gezien bij een vriend van mij en die had een 26" breedbeeld tv en dat was toch echt een stuk minder mooi.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik voeg hem wel toe
[..]
Bullshit, komt ook prima tot zijn recht op een breedbeeld tv
Gewoon in een dvd hoesje. Je kan ze ook gewoon in de winkels kopen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft 2100 points besteld trouwens
Hoe krijg je dat eigenlijk, als kaartje of als doos?
Kaartje zou namenlijk in een enveloppe passen en dan hoef ik niet uit te kijken of ik weg ga of niet.
Ik heb je toegevoegd en je hoeft er niets voor te betalen!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jullie wisselen toch ook gamertags uit enzo? Ik ben dus BHFH op live.Ik heb gears of war en lost world. Ik vind het een erg fijne console tot nu toe. Alles werkt feilloos en handig.
Nadeel van gears of war overigens vind ik dat je de hele tijd moet omschakelen naar 60 hzniet erg ideaal vind ik want dan wordt het beeld op mijn tv stukken minder. is dat bij jullie ook?
nee, jij vindt GoW een kutspel. Dat is iets heel andersquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef devv05 het volgende:
Gears of War is een kutspel. Heb 'm vandaag een tweede kans gegeven maar ik vind er nog steeds geen bal aan. Doe mij maar Rainbow Six: Vegas en Call of Duty 3
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Leonos het volgende:
Kepler, GoW is een kut spel. NIks aan te doen
Idd en volgens mij kan niemand GOW een kutspel vinden ook al is het totaal niet het type game wat je graag speelt! Je ziet zo dat het een topgame is maar misschien voor sommige minder geschikt!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, jij vindt GoW een kutspel. Dat is iets heel anders
Als veel mensen het kopen hoeft het nog geen goed spel te zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens drie miljoen anderen dus niet. Het is gewoon een goed spel, maar als het niet jouw genre is, tja... Dan is het voor jou een kutspel, en niet gelijk ook voor de rest van de wereld
Ik weet nog hoe voordat je hem uberhaupt gespeeld had je hem overal zat te hypen en zat te zeggen dat de game beter was dan wat dan ookquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef devv05 het volgende:
Gears of War is een kutspel. Heb 'm vandaag een tweede kans gegeven maar ik vind er nog steeds geen bal aan. Doe mij maar Rainbow Six: Vegas en Call of Duty 3
Maar als jij zegt dat het kut is is het wel kut.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als veel mensen het kopen hoeft het nog geen goed spel te zijn
Mooier != Beterquote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe voordat je hem uberhaupt gespeeld had je hem overal zat te hypen en zat te zeggen dat de game beter was dan wat dan ook.
Nee hoe kom je er bijquote:
american football lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
WTF is Blitz:the league nou weer voor demo?
American Footballquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
WTF is Blitz:the league nou weer voor demo?
nee, als mn tante een piemel had gehad dan was het mijn oom geweestquote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als veel mensen het kopen hoeft het nog geen goed spel te zijn
Waarom niet, pc bijv. spellen worden pas sinds vrij kort op dvd geleverd.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel GB is nou zo DVD?
Ik kan me niet voorstellen dat je zo game op een 4.2 GB schijfje kan proppen
compressie, gebruik maken van speciale technieken, enz. Game is simpel gezegd een soort van zip-bestandje, waarvan je de helft kunt missen omdat je die helft met technieken kunt namaken (on the fly)quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef renz0r het volgende:
Ja oke, maar als je sommige spellen ziet. Heel mooi, heel groot, veel mogelijkheden, het mooi uitziende speelveld, grote soundtracks, enz
Ze komen trouwens op max. 10 gig discjes, en met de uitleg die Kempler geeft komt alles goed 14.gifquote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef renz0r het volgende:
Ja oke, maar als je sommige spellen ziet. Heel mooi, heel groot, veel mogelijkheden, het mooi uitziende speelveld, grote soundtracks, enz
En we hebben nu al games die installaties van >10GB achterlaten en geleverd worden op meerdere DVD's. Het gaat vrij snel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom niet, pc bijv. spellen worden pas sinds vrij kort op dvd geleverd.
De 360 DVD's een GB of 7, rest gaat op aan beveiligingszooi.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel GB is nou zo DVD?
Ik kan me niet voorstellen dat je zo game op een 4.2 GB schijfje kan proppen
Veel filmpjes die je in games ziet worden ook live gerenderd. het zijn dus niet echt filmpjes die op de dvd staanquote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef renz0r het volgende:
Goed != Leukquote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, je had het ook over beter
Je wist zeker dat de game geweldig leuk zou zijn.
ik heb met jou gespeeld volgens mij, maar ik bakte er niets van ..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd en je hoeft er niets voor te betalen!
En als jij zegt dat het goed is is het wel goed?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar als jij zegt dat het kut is is het wel kut.
kan ik je hiermee overtuigen dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als jij zegt dat het goed is is het wel goed?
Zou leuk zijn. Zegt wie?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Donderdag Def Jam Icon demo op de marketplace!
Dat komt omdat de lees snelheid van een harde schijf veel sneller is dan die van een DVD. Daarom pakken ze niks meer in, mensen hebben toch schijfruimte zat he.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En we hebben nu al games die installaties van >10GB achterlaten en geleverd worden op meerdere DVD's. Het gaat vrij snel.
[..]
De 360 DVD's een GB of 7, rest gaat op aan beveiligingszooi.
Ik wil eigenlijk helemaal niks meer over die game horen totdat ie uit is. Damn als ie ook maar een beetje op KoTOR lijkt is het al een topgame. Best kut dat er nog geen release date bekend is.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
94 %Wat mij op het volgende brengt: Star Wars Knights of the old republic van bioware had ook 94 %. En laat Bioware nou net bezig zijn met Mass Effect dat kan allemaal geen toeval zijn! Het is voorbestemd
![]()
We houden van slechte en vervelende games hier als Dead Rising en Gears of Warquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:07 schreef TwyLight het volgende:
verkeerde topicwaarom staat hier Dead Rising in de TT
?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niks meer over die game horen totdat ie uit is. Damn als ie ook maar een beetje op KoTOR lijkt is het al een topgame. Best kut dat er nog geen release date bekend is.
kutspel is het niet maar het rammelt wel. Loop je ergens door een gang heen, krijg je een filmpje van 5 seconden, wil je je omdraaien omdat in de kamer ervoor nog ammo lag is de gang ineens dichtgespijkerdquote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd en volgens mij kan niemand GOW een kutspel vinden ook al is het totaal niet het type game wat je graag speelt! Je ziet zo dat het een topgame is maar misschien voor sommige minder geschikt!
Heb jij wel insane gespeeld vraag ik me dan af? Want die AI is niet revolutionair, maar dom is het niet. Overigens is dat spawnen voor de checkpoints en om de snelheid in de game te houden, vind ik een goed iets.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef ach het volgende:
[..]
kutspel is het niet maar het rammelt wel. Loop je ergens door een gang heen, krijg je een filmpje van 5 seconden, wil je je omdraaien omdat in de kamer ervoor nog ammo lag is de gang ineens dichtgespijkerdKom op zeg. Ook is de AI ultra dom. Als je te snel loopt voor de teammates die je volgen dan lopen ze niet achter je aan maar spawnen ze ineens ergens achter je
Dat is best wel bagger voor een spel uit 2006
![]()
Dat probleem heb ik ook soms. Dan merk ik dat de Xbox 'm open probeert te doen, maar dan blijft de lade hangen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef Wessiej het volgende:
Heb ik ook wel eens, druk ik op het eject button en dan hoor je het geluid wat er komt als die open gaat, maar dan blijft die dicht, na 2x drukken gaat die wel open.
Zèèg, wilde jij je oblivion nou nog ruilen tegen een mooi exemplaar van King kong?quote:
Geen last van, maar ja...daarentegen komt mijn GoW dvd er ook nooit uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook soms. Dan merk ik dat de Xbox 'm open probeert te doen, maar dan blijft de lade hangen.
zo nu en dan wil ik ook nog wel eens een dvd'tje kijken op de 360.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:55 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen last van, maar ja...daarentegen komt mijn GoW dvd er ook nooit uit![]()
Ik heb 'em ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:08 schreef Smots het volgende:
Zeg, ben ik trouwens de enige hier op Fok die Lumines Live heeft gekocht voor de 360?
Ik zie echt niemand in mijn lijst die 'm ook heeft. (en dat terwijl het zo'n listig spelleke is)
jaaaaaaaah, ik weet ook wel dat je eigenlijk maar een half spel koopt voor die 1200 points, maar dat interesseert me niet
heb je ook al die nieuwe packs gedownlood?quote:
Heintje, vier feest!quote:January 29, 2007 - Xbox Achievements could soon net gamers true rewards. According to unscripted360.com, next month Microsoft will introduce a rewards program to benefit both hardcore 360 players and casual gamers alike.
The report claims that the rewards program will be free and that rewards will be tied to specific achievements. No other details were offered, but if true, this could catapult Microsoft's online offering to a level Sony and Nintendo's new consoles cannot reach. Win cool stuff just by playing games? Sounds good to us.
Microsoft offered neither confirmation nor denial of the rewards program. "We have nothing to say about these rumors or speculation," a Microsoft spokesperson told IGN. "However, what we can tell you is that Xbox is always exploring ideas for how we can reward our loyal customers. As soon as we have anything new to share, we will definitely let you know."
Microsoft has been a big supporter of community sites, going so far as to award bloggers with "MVP" honors. The MVPs sometimes get special invites to check out 360 games early. It's a great reward for fans. DeaconBlade 360, who founded Unscripted 360, is a bonafide MVP member and claims that it's through this status he was able to obtain this information.
Time will prove the veracity of these claims. Even if they are untrue, the positive stir this rumor has created among the Xbox community could prove enough to encourage Microsoft to pursue a rewards program.
Klinkt goed! Er kan ook veel meer gedaan worden met die punten dan dat ze nu doen.quote:
Ik incl alle packsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:08 schreef Smots het volgende:
Zeg, ben ik trouwens de enige hier op Fok die Lumines Live heeft gekocht voor de 360?
Ik zie echt niemand in mijn lijst die 'm ook heeft. (en dat terwijl het zo'n listig spelleke is)
jaaaaaaaah, ik weet ook wel dat je eigenlijk maar een half spel koopt voor die 1200 points, maar dat interesseert me niet
Dat van die gang is omdat je in die gang van 2 kanten aangevallen wordt. Als je daar dan nog terug kan lopen kun je er voor zorgen dat je nog maar van 1 kant wordt aangevallen. En dan zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef ach het volgende:
[..]
kutspel is het niet maar het rammelt wel. Loop je ergens door een gang heen, krijg je een filmpje van 5 seconden, wil je je omdraaien omdat in de kamer ervoor nog ammo lag is de gang ineens dichtgespijkerdKom op zeg. Ook is de AI ultra dom. Als je te snel loopt voor de teammates die je volgen dan lopen ze niet achter je aan maar spawnen ze ineens ergens achter je
Dat is best wel bagger voor een spel uit 2006
![]()
Anders was het lang niet zo intens geweest, gow heeft nu eenmaal niet de diepgang en vrijheid van een spel zoals nou ja je weet welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:48 schreef ach het volgende:
Als ik zo slim ben om er voor te zorgen dat ik maar van 1 kant aangevallen kan worden dan moeten ze dat toelaten, nu dwingen ze je gewoon op 1 pad e.d. Dan kan ik me toch niet inleven in het spel? Die teammates laten spawnen wanneer je weer een nieuw level begint of ff een filmpje hebt is beter dan ze zo recht voor je neus uit het niks te laten verschinen
Ik ookquote:
Seriouswii?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wil echter wel extra achievements
Ja, want die moeilijke Time Attack achv lukken me nooit en een paar mission mode achvs zouden leuk zijn zeg ik.quote:
Marketplace staat vol met leuke arcade gamesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb op de 360 niets meer te doen het is echt pruimentijd!
ik vind alleen Doom leuk, en strax Worms en Katan. Maar heb de DS nog dus pak ik die er nu maar bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Marketplace staat vol met leuke arcade games
Hallo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Markster het volgende:
Denk ga ff uurtje gow online doen. Waren alleen maar NEderlanders, werd het 4 uurtjes
Je zeurt dat er op de 360 niks te doen is en je noemt de DS als alternatief?Op de DS is helemaal niks te beleven....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik vind alleen Doom leuk, en strax Worms en Katan. Maar heb de DS nog dus pak ik die er nu maar bij.
Ik heb dead Rising niet meer![]()
Mariokartquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zeurt dat er op de 360 niks te doen is en je noemt de DS als alternatief?Op de DS is helemaal niks te beleven....
Ow zit ik niet op te letten ?quote:
Daar moet ik nog wel een aantal spellen van spelen maar speel altijd liever 360 spellen maargoed eerst Crackdown strax en dan vanaf mei komen de mooie spellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zeurt dat er op de 360 niks te doen is en je noemt de DS als alternatief?Op de DS is helemaal niks te beleven....
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:17 schreef Markster het volgende:
Meteen ff een vraagje he, zal vast al ergens staan, maar toch;
Kan ik op 1 console met 2 man online gaan (tegelijkertijd) met GoW ?
Er speelde toch meerdere mensen onder die gamertag om zoveel mogelijk Gamer points te krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:33 schreef Smots het volgende:
Jaaaah lachen deze user.
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=StripClubDj
Sinds vandaag uitgespeeld, wel een... ''vreemd'' einde.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef DarkShine het volgende:
Sinds gisteren in bezit van Saints Row
Ow gruwelijk. Splitscreen co-op heb ik idd al gedaan. errrrugg vetquote:
Online co-op is nog veel leuker. En af en toe frustrerend (*kuch* Insane, act 4, in de tuin *kuch*). Toch Retuobak?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow gruwelijk. Splitscreen co-op heb ik idd al gedaan. errrrugg vet
Maar ik bedoelde gewoon Warzone online met ze 2en, tof.
Je mist dan nog wel een aantal onderdelen zoals (Draadloze Controller en headset ook volgens mij)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:56 schreef gijsje79 het volgende:
De Premium versie heb ik nog niet gezien bij een telefoon abbo.
Core kan toch ook, je hoeft dan alleen maar een HD aan te schaffen 100,- voor een xbox is niet veel toch.
Ja klopt, maar je kan gamen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mist dan nog wel een aantal onderdelen zoals (Draadloze Controller en headset ook volgens mij)
Nee, ik denk dat Sony Computer Entertainment Europe hem liever exclusief op de PlayStation houdt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef linuxje het volgende:
komt singstar ook op de 360?
Dat lijkt me echt super gaaf, leuker dan guitar hero
Ben zelf naar GSMshop gegaan, deels uit eigen zak betaald, omdat er een nieuw mobieltje bij moest, maar verder prima zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:31 schreef Panick het volgende:
Weet iemand waar ik een goede deal kan vinden voor een mobiel abbo + een Premium?
Heb al wat gezocht, maar kan alleen cores vinden..
Dat is onzin, iets leukers dan Guitar Hero bestaat niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef linuxje het volgende:
komt singstar ook op de 360?
Dat lijkt me echt super gaaf, leuker dan guitar hero
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:11 schreef Markster het volgende:
Heb nog nooit zo lol gehad met online gamen
gow
Virtua Tennis 3 en Mass Effectquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is onzin, iets leukers dan Guitar Hero bestaat niet.![]()
Meestal wel, maar dit was echt grappigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
9 van de 10 keer vind ik het helaas alleen maar irritant!
Moet dat dan? Worden 2 ongelofelijk vette topgamesquote:
Jij denkt bij de Xbox aan veel variatie? Ik weet zeker dat een heleboel Xbox fans het liefst zoveel mogelijk shooters met kale mariniers en racegames voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Guitar hero. mwoah. vind ik meer een game die in het genre van de Wii pas. maar dat is mijn mening.
Als ik aan xbox denk denk ik meer aan actie, grote free roaming games en genoeg variatie.
variatie heeft Guitar Hero niet zo heel veel lijkt me. meer een beetje de hele tijd hetzelfde
- toch je plaatje maar weggehaald zie ikwtf was dat anyway?
verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Guitar hero. mwoah. vind ik meer een game die in het genre van de Wii pas. maar dat is mijn mening.
Als ik aan xbox denk denk ik meer aan actie, grote free roaming games en genoeg variatie.
variatie heeft Guitar Hero niet zo heel veel lijkt me. meer een beetje de hele tijd hetzelfde
- toch je plaatje maar weggehaald zie ikwtf was dat anyway?
Idd, Virtua Tennis is altijd briljant en Mass Effect komt van Bioware en ik verwacht dan ook met beide veel meer lol te hebben dan met Guitar Hero (hierbij niet insinuerend dat ik GH niks ga vinden)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet dat dan? Worden 2 ongelofelijk vette topgames
Mja wat ik er eigenlijk mee bedoelde is dat je in een game genoeg te doen hebt en telkens nieuwe dingen kan ontdekken e.d. bij guitar hero ben je eigenlijk de hele tijd knopjes aan het indrukken enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet dat dan? Worden 2 ongelofelijk vette topgames
[..]
Jij denkt bij de Xbox aan veel variatie? Ik weet zeker dat een heleboel Xbox fans het liefst zoveel mogelijk shooters met kale mariniers en racegames voorbij zien komen.
Variatie is juist belangrijk om te zorgen dat de Xbox 360 slaagt. En trouwens, Gears heeft al helemaal geen variatie.
Bij GoW moet je ook de hele tijd knopjes indrukken. Bang om iets nieuws te proberen of om voor lul te staan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja wat ik er eigenlijk mee bedoelde is dat je in een game genoeg te doen hebt en telkens nieuwe dingen kan ontdekken e.d. bij guitar hero ben je eigenlijk de hele tijd knopjes aan het indrukken enzo.
Niet mijn type game maar kan leuk zijn voor andere mensen
wat denk je dat het succes is van dat soort games, en singstar en mario party?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja wat ik er eigenlijk mee bedoelde is dat je in een game genoeg te doen hebt en telkens nieuwe dingen kan ontdekken e.d. bij guitar hero ben je eigenlijk de hele tijd knopjes aan het indrukken enzo.
Niet mijn type game maar kan leuk zijn voor andere mensen
Wtf?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij GoW moet je ook de hele tijd knopjes indrukken. Bang om iets nieuws te proberen of om voor lul te staan?
Volgens mij speel jij graag het liefste de hele dag shooters met zoveel mogelijk bloed erin.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wtf?Bang om voor lul te staan? wtf slaat dat nou weer op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou gewoon niet van dat soort games nee, party games zijn niet mijn smaak.
Ik hou wel van shooters ja, en ook van free-roam games (Dead rising, GTA, Saints Row e.d.) maar niet alleen van actie shooters ook van tactische shooters zoals splinter cell bijvoorbeeld.
En een racegame op z'n tijd vind ik ook best leuk.
Het lijkt mij ook niet dat je zomaar ff vier gitaren koopt en gaat spelen. Daar is het net een beetje te duur voor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Guitar Hero is niet echt een party-game, hij is zelfs erg moeilijk![]()
En het is meer dan alleen op knopjes duwen, maar daarvoor moet je het zelf spelen
Inderdaad. Ben al maanden en maanden aan het oefenen met Guitar Hero 1 en 2 maar ben nog steeds niet goed genoeg om Expert aan te kunnen. Ik heb dan ook geen aanleg voor deze game.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Guitar Hero is niet echt een party-game, hij is zelfs erg moeilijk![]()
En het is meer dan alleen op knopjes duwen, maar daarvoor moet je het zelf spelen
Alien Homonid, Castlevania, Paperboy en Worms.quote:
Leuk, maar laat ze nu maar eens uitkomen, eerst zien, dan gedownloadquote:
ik moet met GH1 de laatste 7 nog op hard, maar ik zit een beetje vastquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben al maanden en maanden aan het oefenen met Guitar Hero 1 en 2 maar ben nog steeds niet goed genoeg om Expert aan te kunnen. Ik heb dan ook geen aanleg voor deze game.
Guitar Hero is in elk geval geen partygame.
Ik ben iig blij dat er nieuwe titels bijzitten en niet alleen maar games van 20 jaar terug!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Leuk, maar laat ze nu maar eens uitkomen, eerst zien, dan gedownload
Vanaf februari, das nogal logischquote:
Tis leuk voor 5 minuten en dan heb je wel weer gezienquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat er nieuwe titels bijzitten en niet alleen maar games van 20 jaar terug!
Wie zit er nou op een paperboy HD te wachten voor 400MSP ~ 6 euro?
Niemand toch?
zeker 10 minutenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis leuk voor 5 minuten en dan heb je wel weer gezien
En dan moet je ook nog je videokaart upgradenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat er nieuwe titels bijzitten en niet alleen maar games van 20 jaar terug!
Niemand toch?
Daar snap ik ook weinig van.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niemand toch?
Dat is voor als je quickmatch doet op xbox live, dan gaat hij spelers zoeken die in dezelfde zone zittenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind trouwens die 'zone' functie helemaal nergens op slaan op Xbox LiveJe kan er niks mee en je kan ook nog is maar uit 4 zone's kiezen.
Slaat nergens op vind ik. Iedereen neemt gewoon wat die leuk vind klinken meestal, niet waar die echt in past ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is voor als je quickmatch doet op xbox live, dan gaat hij spelers zoeken die in dezelfde zone zitten
GH1 heb ik half op Expert uitgespeeld. Nummers als Texas Flood en Godzilla kan ik wel op Expert spelen, maar in de Career mode kom ik niet zo ver, met dank aan nummers als Ace of Spades.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moet met GH1 de laatste 7 nog op hard, maar ik zit een beetje vast
ik heb er een paar op expert, maar dat is echt extreem moeilijk
Als jij als casual gamer tegen mensen wilt gamen die heel veel spelen (zone : Pro) dan leg je het af...quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Slaat nergens op vind ik. Iedereen neemt gewoon wat die leuk vind klinken meestal, niet waar die echt in past ofzo.
Als ze daar niet naar zouden kijken zouden ze veel meer gamers vinden bij sommige games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |