welke topgames?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Koop em dan in de winkelquote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als iemand dus zijn Dead Rising weg wil doen krijgt die van mij een paar topgames
King Kong, Full Auto, Fifa RTTWC en Jade Empire
Owjaquote:Op zondag 28 januari 2007 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ja helaas ben ik geldloos, moet nog tot 5 februari wachten totdat ik bij m''n nieuwe baantje kan beginnen en dan duurt het ook nog weer een maand voordat ik geld krijg ofzo
Hey King Kong is geen slecht spelquote:
Wow.. beterquote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Wisten julie trouwens dat als je in de speelgoedzaak je dat grote gele hoofd van dat lego poppetje zo lang slaat met je vuisten tot die 180 graden gedraaid is en de gedraaide ogen dus aan de andere kant zitten je 10.000PP krijgt?en bij de fitness zaak, als je met een scherp iets de bokszakken kapot maakt je per zak 2.000PP krijgt, en als je ze alle 4 hebt nog eens 10.000? in totaal 18.000 dus
ow neuh, hoeft niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 16:12 schreef TwyLight het volgende:
key kepler, moet ik voor jou trouwens ff de plek van de katana en de orange juice fotograferen?
Zeker niet hard genoeg je best gedaan om een hoger level te krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Yankee_One het volgende:
wat een schijtgame was Dead Rising toch
en ohja, mijn 360 is kapot
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef knater het volgende:
Ik wil aankomende week ergens een TFT schermpje gaan halen voor m'n 360, heeft iemand tips? ik woon niet dicht bij een media markt, wel bij een dixons / mycom / computerland, en heb er een 400 euro voor over.
Heb nog geen zin om een lcd tv te gaan halen.
tips anyone?
Ok en heb ik dan nog extra kabels nodig ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef DooD het volgende:
[..]
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.
waarom een scherm met een 1680x1050 reso. gebruiken voor je 360? Scaling is en blijft Kut.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:32 schreef DooD het volgende:
[..]
De samsung 225 BW een 22 inch monitor met native resolutie van 1680x1050. Is wel een breedbeeld monitor, maar hij maakt veel indruk op de meeste mensen, of je kan kijken naar een 19 inch syncmaster met 2ms responsetijd. De keuze is altijd persoonlijk.
Laat je het scherm gewoon haar native resolutie draaien. Krijg je zwarte randen, maar heb je iig geen last van interpolatie.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom een scherm met een 1680x1050 reso. gebruiken voor je 360? Scaling is en blijft Kut.
Je gaat hem mooi vinden kan niet anders!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat de Crackdown demo maar eens downloaden, ook al lijkt het me niks.
Had je maar niet moeten zeggen dat het je nix lijkt die demoquote:
Roy's Puppyquote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Geen OP dit keer
[afbeelding]
Game on
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef -Dries- het volgende:
Jij bent top, MMaRsu!
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Dankje Dries, jij ook!
Kijk eens op www.play.com daar staat hij voor ¤39,-. Inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]dat Dead Rising lijkt mij ook cool ( sterk op Dawn of the Dead geinspireerd). Enkelt weten jullie of die voorlopig nog rond de 55 a 60 euro blijft zitten, of wordt de prijs binnenkort verlaagt, of wordt die platinum. Anders wacht ik nog even en anders haal ik hem van de week, of Crackdown keuzes keuzes.
Je kan alleen van een CD af muziek op je Xbox zetten. via de computer of mp3 speler alleen Streamen!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Theamerican het volgende:
ey mensen hoe zet je muziek op je xbox? moet je hem dan met je pc verbinden? hoe dan?
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kan alleen van een CD af muziek op je Xbox zetten. via de computer of mp3 speler alleen Streamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die werkt toppie, en IMHO veel beter dan dat MediaConnectquote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?
Toen haalde die media connect er vanaf.
Zag me foto's en me mp3's niet meer op de 360.Dat kan je niet zien, tot zover ik gehoord heb moet de winkel jou aankoop registeren zodat Microsoft je nummer kan activeren. Gewoon kopen en hopen dat de winkel zijn best doetquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil eigenlijk wat Microsoft Points kopen maar ik weet dat mensen problemen hebben/hadden met die dingen gebruiken omdat ze iets niet hadden ingevuld o.i.d.
Weet iemand wat dat was, en waar ik kan zien of ik dat heb ingevuld?![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door EleQusion op 28-01-2007 23:53:16 ]
Ik gebruik TVersity. Met Mediaplayer kon mijn xbox vaak de pc niet vinden en met tversity heb je ook betere controle over wat er in de media library staat. Je zou er ook xvid e.d. mee kunnen streamen maar dat heb ik niet aan de praat gekregen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt Mediaplayer 11 al goed, want ik zat toen te kutten met de beta versie?
Toen haalde die media connect er vanaf.
Zag me foto's en me mp3's niet meer op de 360.
Hahahahaha, wat een coole tips!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Wisten julie trouwens dat als je in de speelgoedzaak je dat grote gele hoofd van dat lego poppetje zo lang slaat met je vuisten tot die 180 graden gedraaid is en de gedraaide ogen dus aan de andere kant zitten je 10.000PP krijgt?en bij de fitness zaak, als je met een scherp iets de bokszakken kapot maakt je per zak 2.000PP krijgt, en als je ze alle 4 hebt nog eens 10.000? in totaal 18.000 dus
Misschien kwam 'ie er pas achter dat 'ie het een kutgame vond NADAT hij 'm had uitgespeeld?quote:
Ging het net proberen maar lazerde op drie kwart naar beneden. Dood dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft in die Crackdown demo dat gebouw met die rode lampen (je hoofdkwartier) helemaal beklommen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:21 schreef bigore het volgende:
Ik kom maar niet van me GWoW online verslaving af![]()
Als je in de sporthal op de loopbanden gaat rennen en je doet dit een paar seconden, dan krijg je ook 2000PP per loopband, en dan 10.000 als je ze alle 5 doetquote:Op zondag 28 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
quote:IGN Ratings for Battlestations: Midway (X360)
Rating Description
out of 10 click here for ratings guide
8.5 Presentation
A thrilling blend of action and strategy. The epic battles and historical accuracy represent the Pacific campaign as well as any other WWII title, if not better. Steep learning curve.
7.0 Graphics
Sometimes the game looks brilliant with an amazing level of detail. At other times the textures, lighting and color are bland.
8.0 Sound
Although somewhat repetitive, the score and voice-acting are both solid, including the JFK impression from PT 109.
8.5 Gameplay
Battlestations Midway is a fast-paced chess match where tactics and ability are tested equally, and we are rewarded with a challenging, exciting and unique experience.
8.0 Lasting Appeal
The single-player campaign and challenges will keep you busy until you jump online. Although there is only one gamemode, the variety in the gameplay makes it more than worthwhile.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Cool heel erg bedankt voor de heads up. Scheelt weer een aantal euro's. Misschie dat ik DR en Crackdown dan beide haal.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Kijk eens op www.play.com daar staat hij voor ¤39,-. Inclusief verzendkosten.
dat is omdat je nog een USB-apparaat eraan hebt hangenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Ik had laatst, toen ik mijn xbox uitdeed dat de lampjes enzo wel uit waren maar de fan bleef doordraaien
Enige wat ik er aan heb via usb is de wireless adapter...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is omdat je nog een USB-apparaat eraan hebt hangen
Maar dan krijg je hem pas over een maand ofzo zeker.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef TwyLight het volgende:
Ja, maar bij play asia 35 euro
Windows 98quote:Op maandag 29 januari 2007 13:19 schreef Leonos het volgende:
Dames en heren, kan ik met windows 98 ook een media center ofzoiets doen met mijn xbox?
Nee kan nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja heb geen XP hier
Maar help me gewoon ff
Het is wel vet maar ken nu de route dus is het niet leuk meer maar heb dat best lang gedaan en dat vind ik het mooiste er aan dat springen van gebouw naar gebouw en overal op proberen te komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ging het net proberen maar lazerde op drie kwart naar beneden. Dood dus.
Nee. en als jij hem z nodig goedkoop wil dat koop je hem maar 2e hand. of je wacht even.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dan krijg je hem pas over een maand ofzo zeker.
Bij mij gaat ie dus af en toe gewoon na 15x nog steeds niet open. Enige wat dan helpt is om de lade een tik te geven als ie probeert open te gaan. Maar dat is gewoon zwaar vervelend, en zolang er nog garantie op zitquote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef Wessiej het volgende:
Heb ik ook wel eens, druk ik op het eject button en dan hoor je het geluid wat er komt als die open gaat, maar dan blijft die dicht, na 2x drukken gaat die wel open.
Ik heb de Iyama22" inch; bevalt zeer goed; alleen heeft deze boxjes (waar je uiteraard geen fuck aan hebt); dus een iets bredere onderrand.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef knater het volgende:
Ik wil aankomende week ergens een TFT schermpje gaan halen voor m'n 360, heeft iemand tips? ik woon niet dicht bij een media markt, wel bij een dixons / mycom / computerland, en heb er een 400 euro voor over.
Heb nog geen zin om een lcd tv te gaan halen.
tips anyone?
Het wordt een 2de handsje denk ik jaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee. en als jij hem z nodig goedkoop wil dat koop je hem maar 2e hand. of je wacht even.
niet als je zo'n kaartje koopt toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef zatoichi het volgende:
je creditcardgegevens!
Points koop je gijs, om Arcade spelletjes, extra content en gamerpics te betalenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Points zijn toch geen echt geld? Toch?Dat zijn punten weetjewel, die ook naast je username staan.
Euuuuuuuhhh... Je hebt gamer points & Microsoft points.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Points zijn toch geen echt geld? Toch?Dat zijn punten weetjewel, die ook naast je username staan.
Nee klopt, die zijn gratisquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Weet iemand nu al wanneer die fucking HD-drive komthoor er helemaal niet mee van
Als je gewoon in de winkel zo'n kaartje koopt van 2100 punten kun je gewoon de code die er opstaat invullen en dan worden die punten bij geschreven. Hier hoef je verder niets voor ingevuld of aangevraagd te hebben. Let wel even op dat je de code voorzichtig openkrast want ik vind die kaartjes zeer slecht leesbaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe het precies zat met Microsoft points en accounts?
Ik kan niks meer vinden wat duidelijk antwoord geeft op mijn vraag.
De vraag is dus dat ik mij kan herinneren dat je iets ingevuld moest hebben voor MS-points o.i.d. en als je dat niet had werkte het niet: is dat ook zo, en zo ja hoe zat dat precies?
Echt veel mensen denken dat ze met die gamer points dingen kunnen kopen voor het spelquote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuuuuuhhh... Je hebt gamer points & Microsoft points.
Dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt veel mensen denken dat ze met die gamer points dingen kunnen kopen voor het spel![]()
Ja vanmorgen bij het journaalquote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je hem ook weer
Ook Top Gear gezien gijs![]()
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Heintje het volgende:
Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar crackdown. Heb hem ook al besteld voor nog geen 60 euro.
Ik denk dat het wel voor een paar weekjes vermaak kan zorgen. En daarna verkopen, genoeg mensen hier die hem wel willen met korting....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.
p.s. ik ben dringend op zoek naar Shrek Super Party op de Xbox heeft iemand die![]()
jij bent echt een crackdown fanboy. damnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Top spel ! Ik denk dat er dankzij de powers die je hebt nog heel veel te doen is buiten de missie's om zoals die gebouwen beklimmen met je springkrachten! Saint's row werd snel saai als je eenmaal de missie's gedaan had.
p.s. ik ben dringend op zoek naar Shrek Super Party op de Xbox heeft iemand die![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
crackdown IS ook vet...
Je tv zuigt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jullie wisselen toch ook gamertags uit enzo? Ik ben dus BHFH op live.Ik heb gears of war en lost world. Ik vind het een erg fijne console tot nu toe. Alles werkt feilloos en handig.
Nadeel van gears of war overigens vind ik dat je de hele tijd moet omschakelen naar 60 hzniet erg ideaal vind ik want dan wordt het beeld op mijn tv stukken minder. is dat bij jullie ook?
quote:
Bullshit, komt ook prima tot zijn recht op een breedbeeld tvquote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een xbox komt eigenlijk alleen tot zijn recht op een HDTV of op een TFT scherm.
HDTV is beter though
Om dat leuk te vinden moet je of kinderlijk of Japans zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Blue Dragon kan me nogsteeds niet boeien eigenlijk.
Wat is daar nou zo interessant aan?
Mwa een potje PES 6 lijkt me leuker.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor Frasier, ga jij maar lekker een paar FPS games spelen![]()
Moah, vind ik niet. heb een keer een 360 gezien bij een vriend van mij en die had een 26" breedbeeld tv en dat was toch echt een stuk minder mooi.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik voeg hem wel toe
[..]
Bullshit, komt ook prima tot zijn recht op een breedbeeld tv
Gewoon in een dvd hoesje. Je kan ze ook gewoon in de winkels kopen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft 2100 points besteld trouwens
Hoe krijg je dat eigenlijk, als kaartje of als doos?
Kaartje zou namenlijk in een enveloppe passen en dan hoef ik niet uit te kijken of ik weg ga of niet.
Ik heb je toegevoegd en je hoeft er niets voor te betalen!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jullie wisselen toch ook gamertags uit enzo? Ik ben dus BHFH op live.Ik heb gears of war en lost world. Ik vind het een erg fijne console tot nu toe. Alles werkt feilloos en handig.
Nadeel van gears of war overigens vind ik dat je de hele tijd moet omschakelen naar 60 hzniet erg ideaal vind ik want dan wordt het beeld op mijn tv stukken minder. is dat bij jullie ook?
nee, jij vindt GoW een kutspel. Dat is iets heel andersquote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef devv05 het volgende:
Gears of War is een kutspel. Heb 'm vandaag een tweede kans gegeven maar ik vind er nog steeds geen bal aan. Doe mij maar Rainbow Six: Vegas en Call of Duty 3
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Leonos het volgende:
Kepler, GoW is een kut spel. NIks aan te doen
Idd en volgens mij kan niemand GOW een kutspel vinden ook al is het totaal niet het type game wat je graag speelt! Je ziet zo dat het een topgame is maar misschien voor sommige minder geschikt!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, jij vindt GoW een kutspel. Dat is iets heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |