Ja, het moet in gezonde doses zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik nu ja, maar als je zulk soort dingen als kind vaak te horen krijgt en er ook nog eens door gepest wordt dan hakt dat er in.
Laat ik dat laatste nou zelden gehoord hebben in mijn leven. Alhoewel ik prettig gestoord kan zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, het moet in gezonde doses zijn.
Ik heb een verhouding van één op twintig nodig: één keer "doe niet zo raar, wat een mal idee" tegen twintig keer "je bent geweldig, ik verveel me nooit bij jou".
Oh, dat herken ik zo. Vrienden die na een maand niemand gesproken te hebben een soort kopschuwe diertjes worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef Juup© het volgende:
Wat mij ook opvalt is hoe moeilijk het is voor mij om weer sociale contacten trachten te maken na een hele lange tijd van geen contacten.
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik zo. Vrienden die na een maand niemand gesproken te hebben een soort kopschuwe diertjes worden.
Die sleur ik gewoon bot het licht in, het terras op, even acclimatiseren en weer integreren maar!quote:
A.u.b.?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:45 schreef Floripas het volgende:
(Zet er trouwens even een link naar het oude topic in, plus een link naar ...en een asperger
Wegwezen jijquote:Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef du_ke het volgende:
Interessant om te lezen dit. Heb zelf bij die ene test 9 punten dus ik tel niet mee als autist
.
Ik geloof iets van 45quote:Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef du_ke het volgende:
Interessant om te lezen dit. Heb zelf bij die ene test 9 punten dus ik tel niet mee als autist
.
Ik vind sommige dingen heel moeilijk om te zeggen. Veel vragen gaan over sociaal contact en aangezien als ik al onder de mensen ben het contactl vooral zakelijk is...quote:
Dan is het lastig idd.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen heel moeilijk om te zeggen. Veel vragen gaan over sociaal contact en aangezien als ik al onder de mensen ben het contactl vooral zakelijk is...
Het gaat denk ik echt om privécontact.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen heel moeilijk om te zeggen. Veel vragen gaan over sociaal contact en aangezien als ik al onder de mensen ben het contactl vooral zakelijk is...
OK, social talk......praten over niets dan lucht is vreselijk...Wolligheid dat soort dingen.......quote:
Praten gaat altijd ergens over, tenzij je in een ambtelijke vergadering zit. Maar gewoon een één-op-één-sociaal gesprek gaat altijd ergens over.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK, social talk......praten over niets dan lucht is vreselijk...Wolligheid dat soort dingen.......
Ik bedoel ze lullen over voetbal en over het weer........Vreselijk......quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Praten gaat altijd ergens over, tenzij je in een ambtelijke vergadering zit. Maar gewoon een één-op-één-sociaal gesprek gaat altijd ergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |