jij begrijpt hem, nu het album nogquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
Dat zijn dan The Who
Oh, ik zie hem nu pas. Ik wist het door die CSI hint.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij begrijpt hem, nu het album nog
dat is hemquote:Op zondag 28 januari 2007 19:45 schreef Attitude het volgende:
The Who, Who is Next
je kunt toch weten dat the Who Who's next gemaakt heeft? en dat gokken nadat je gezien hebt dat The Who goed is?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:48 schreef Neleos het volgende:
Je weet niet welke band, maar wel het album, jaja.
wij mogen peter hier niet bellen hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Attitude het volgende:
dat ene stukje, toen ze peter de vries gingen bellen voor die vraag en die gaf meteen het goede antwoord
Volgens mij is dit toch echt wel het goede antwoord... Zo iemand heet in het nederlands echt wel een spijtoptant.. Heb Weekend Miljonairs niet gezien gisteren..dus weet niet wat voor antwoord daar uit kwam, maar voor zover ik weet heet zo iemand ook een spijtoptant.. Je zoekt dus de italiaanse naam neem ik aan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:24 schreef David Letterman het volgende:
iig...
NL: spijtoptant
ITA: weet niet
Ben maar gaan zoeken. Pentito = Spijtoptant = Goed. Punt had dus allang gegeven kunnen worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Attitude het volgende:
Woord van 6 letters. P....O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |